ert - mitte päris. Happekrundi peale EPO ei sobi.
soovitan:
1) meh puhastus ketaslõikuri otsa käiva terasharjaga. Pildilt paistvat liitekohta võib täiendavalt trelli otsas oleva messingharjaga töödelda - see mahub "sügavamale"
2) roostemuundur. Kangem ehk julgen soovitada lahjendamata kujul CRC või HP (Holtz Profi vms) toodet
3) päeva või kahe pärast on muundur kuivanud. Siis töötlus messingharjaga - polegi enam suurt vahet, kas käsihari või hari trelli või ketaslõikuri otsas: see ei ole enam nii korraliku puhastamise ja karestamise koht, kui punkt1
4) epokrunt
5) karestamine 400-se kuivliivapaberi või analoogse "karestuslapiga" (mitte karukeel vaid poroloonalusel liivapaber)
5a) kui on tahtmine pedantselt läheneda, siis võid panna veel täitekrundi + selle lihvi/karestamise - väikese jupi puhul suurt ajalisa ei tekita, kuna krundi kõvendi on kiire ja kui piirdud mõistliku kihipaksusega, saad juba ca tunni pärast lihvida. Kui aga garaazhiriiulisse täiendavat (tarbetut) krundipotsikut + kõvendit ei taha, võid selle punkti vahele jätta
6) kattevärv
kui tahad veel ka kivikaitset, siis ma paneks selle kergelt karestatud kattevärvi järel. Selle peale veel üks kattevärvi kiht. Kui tahad vähema vaevaga hakkama saada, siis ilmselt pole ka hullu, kui kivikaitse punkt5 või 5a järel peale kannad.
merekonteineri värvid vms - ei oska neid autovärvidest paremaks tunnistada. Tõstataks pigem selle teema (retoorilise) küsimuse vormis: mis autovärvil viga on? Ses mõttes, et kui keegi mingit värvi kiidab, siis see ei tähenda kohe, et nn ettenähtud ja muude kihtidega kompatiibel värv kiidetavast kehvem oleks
edit:
kogu ülalolevale tegevusnimistule on veel alternatiiv, mida ma nt oma suvise käesoleva sajandi algul toodetud igapäevakulguriga harrastan: pintseldada galvanseeritud metallilt irdunud värviga koht iga paari kuu tagant roostemuunduriga üle. Aeglustab täiendavat korrodeerumisprotsessi ja olukord püsib visuaalselt jälgitav. Kui uss just seestpoolt kah ei näri (mille vastu ülalolev list niiehknaa ei aita), säilib ilmselt kas suurema keretöö või masina ümbersulatusse saatmiseni