19-04-2015, 13:08 PM
Kas JuMZ-il peale birka ka kusagil mujal sissepressitult tehasenumber? Sama küsimus ka MTZ 2 ja MTZ 5 kohta. Äkki ksf Raudpats oskab öelda või saab järgi uurida.
Vähemalt ma tean, kuskohast enda pillile vajadusel varuosi saama hakkab.....
Igatahes kui pihustid said peale siis esimese viie meetriga mootor laulis ning liikus omal jõul kenasti garaasi juurde tagasi, lasin natuke tuksuda ja jätsin seisma. Homme prooviks vee sisse kallata ja siis vaatab juba pikemalt mis ja kuidas. Survelaagrisse ja veepumpa määre sisse, õlid normi ja klapivahed vaja ka üle käia. Hea et ringi käib ja käima läks.
Õhtul vee temp näidikule vedasin juhtmed peale, seda ei jõudnud kontrolliga, eks homme näeb. Ühe hüdraulika toru jootsin ka uuesti üle.

(17-07-2015, 12:38 PM)mlsluik Kirjutas: Härrased ja prouased, küsimus laiale ringile. On veel kuskil booraksit müügil? Tegin hüdraulika torusid ja kasutasin nüüd jootevardaid millega siis treiterasid joodan, kuid radikate ja torude jaoks sobis tegelikult booraks ka väga hästi. Enda potsiku olen kuhugi nii hästi ära pannud et ei hakanud silma, seega mõtlesin osta lisa kuid vaadati vesiste vasikasilmadega otsa, naeratati vaid küsivalt et mäsasja sa nüüd tahad...
Koos tihendite tegemise, puhastamise, arutelu ja muude toimetamistega laias laastus 2.5 tundi ning võib tööle minna... Arutasime just et omas liigas peaks service aeg täitsa plaani mahtuma
Veepumbale tuleks veel uus tihend panna, seda hetkel ei olnud võtta kodus, eks jääb järgmisesse nädalasse. Ega ei jookse ka, kergelt immitseb. 
![[Pilt: 20150719_154230%255B1%255D.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-MgqptpCN2Fg/Vaufa_ADfRI/AAAAAAAAHMY/L1Cx_2825_Q/w398-h531-no/20150719_154230%255B1%255D.jpg)
![[Pilt: 20150719_154239%255B1%255D.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-7J-K_ltVUV4/Vaufgbwq9yI/AAAAAAAAHMg/NhnpqKiL0rU/w708-h531-no/20150719_154239%255B1%255D.jpg)
(26-07-2015, 17:00 PM)labtec4 Kirjutas: Kas sellest haakes rippuvast purustajast möni täpsem pilt ka on?
Selle reduktoriga ning koos tagumise tugirattaga variandi eest küsis reeglina 300€ rohkem kui poola analoog ehk ca 1500€ tk. Kui kellegil huvi siis on võimalik teha ka veel väiksemaid rootoreid millel gramm kergem reduktor ülekandega 1:1.2-le. Võimaik ka paigaldada kohe vabajooksu siduriga kardaan, selle eest tuleb 170€ juurde maksta... Seda pole aga T25, T40 ja JuMZ'i puhul vaja, russil võib muidugi JVV pidurid maha keerata ja siis saab ka seal ilma vabajooksu sidurita lasta. Kes aga kardaanile hõõrdsidurit vahele tahab peab juba kukrut 250€ võrra lisaks kergitama. Saaks ka odavamalt mingi ketastega siduri vahele kuid siis mingit garantiid ei saa anda asjale. Üldiselt mingit huvi hetkel neid teha pole, muid töid ülepea nii eestis kui mujal. Sügisel-talvel teen vast mõned isendit juurde mis siis müüki lähevad. Tehtud ka paar horisontaalvõlliga purustajat mida võib kohata kesk eesti teeääri niitmas
Lasin 15minutit ringi erinevate käikudega.
Tuleb vist selline vanaisa pärandkirve teema siit...