Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Nõukaajal oskas iga lukksepp-metallitööline oma kätega valmistada pesu tarvis kahest vasktorust pulvenisaatori, mis toimis insektor töö põhimõttel . Esmalt siis voolik diisli ämbrisse ja pärast vee ämbrisse... ja peamine...suruõhku on kah vaja
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
(20-07-2015, 01:10 AM)linnuke Kirjutas: (20-07-2015, 00:40 AM)pen.skar Kirjutas: Omal ajal sai pintsli-bensiiniga pestud. Sorts avtooli või diiselõli (nii kahetaktilise segu jagu) sekka, et mootor? käigukast? lapiliseks ei kuivaks. Alla püüdma saepuruga täidetud pann jne.
Egas muud üle jäägi ,lihtsalt jäi silma kfl Külahull.vihje mingile spraile.
Mitu posti üleval ju kirjutasin, et tegu oli Polar Engine Cleaneriga.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kunagi tõin Soomest mingit mootoripesunestet ja see toimis küll vägevalt,aga enam ei mäleta mis firma toodanguga oli tegu.Kui vesi puudu on,siis pintsel ja nafta või bensiin.On mingid leotusained,aga need tahavad ikka veega üle lobistamist.30liitrine kanku veega ja laenutusest survekas aitavad ka.