Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Viplalale vastuseks.
Räägin seda, mida teavad soomlased.
Siis kui nemad 80ndail Usa rauda remontisid, töristati meil ringi mossede ja zigulidega ning ei osatud unistadagi lääne tehnikast. See marginaalne osa vanemat tehnikat, mis iseseisvuse aeg siia on peale nõuka aega on toodud, ei korva seda teadmiste puudujääki, mida läänes on aastakümnetega omandatud.
Ma ei targuta, ma olen praktik, käsi õlis üle 30 aasta nii siin kui sealpool Soome lahte, oman ka tehnilist kõrgemat haridust.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(20-05-2015, 09:06 AM)tamburiin Kirjutas: Viplalale vastuseks.
Räägin seda, mida teavad soomlased.
Siis kui nemad 80ndail Usa rauda remontisid, töristati meil ringi mossede ja zigulidega ning ei osatud unistadagi lääne tehnikast. See marginaalne osa vanemat tehnikat, mis iseseisvuse aeg siia on peale nõuka aega on toodud, ei korva seda teadmiste puudujääki, mida läänes on aastakümnetega omandatud.
Ma ei targuta, ma olen praktik, käsi õlis üle 30 aasta nii siin kui sealpool Soome lahte, oman ka tehnilist kõrgemat haridust.
Usa raua kastides käib tavaliselt spets õlid, näiteks ATF vms. Kuidas sa kujutad ette ATF'i õlivahetust ATF'i vastu ja sellega kaasnevat mingi olluse lahtileotamist kastisiseselt? Ega nendes kastides vene kamsa õlisid ei kasutatud ju. Olen nii mõnegi vanema usa kasti laiali kiskunud ja pole siiani näinud mingit nõgi korda seal ega paakunud paska. Ketastest tekkinud puru, seda küll, kuid rohkem ei leia sealt suurt midagi. Automaatkastides vahetatakse ikka õli nii, et seda kasti iga kord pilbasteks ei kisuta.
Aga mootoriõlidest üldisemalt, siis vältige lahtiseid õlisid, mida müüakse liitri kaupa. Tünn kus õli sees on, võib sisaldada ükskõik mis margi kirjasid peal, sisu ei pruugi sellele aga vastata. 200l peaalt teenib vale õli müügiga märgatava summa vahelt. Nii mõnedki kaupmehed on selle vist avastanud, sest ka minu juurde on jõudnud mõningad autod, mille õli sisaldab jubedat ollust, ning voolab kui kusi. Kliendid aga räägivad kõik ühest suust, et vot sai lahtist õli ostetud.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 10,807
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Küsime siia vahele ühe numbriküsimuse ka.
Mis kaugusel kinnitusäärikust on mootori D-21 õlivardal ülemine ja alumine märk?
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(01-10-2015, 17:42 PM)Romka Kirjutas: Oo! Kas 1991a masinatel olid juba tahhomeetrid peal?
tegu puhta d21 mootoriga. Sellisel ei tulnud ühelgi tahhomeetriga Eestisse minuteada. Kas üldse t16mg on tahhomeetriga?? Tean et vladimiri tehase uutel t16 on küll tahhokas, kuid need tulid alles 2007a paiku välja.
Vaata uuematel on õlivarda valujälgki mootori keskosas kütusepumba all. Sellel mootoril see puudub. D21 mootoril tekkis see valujälg juba 1990a lõpus kindlasti. 91a oli ta eelsüüteküünaldega. Väntvõll on tal küll uuema oma.
Samas see tahhomeetri lugeja on kahtlane. Poldipeadki veel punast värvi. Pilt väga kehvavõitu et seda kindlaks teha, kas tehase originaal või omalooming.
Samas 1992a masinatel oli veel tunnilugeja. Mul naabril 1992a t16MG ja tal tavaline. Kas Romka masina puhul tegu eksporti mineva masinaga või hoopis omaloominguga ei tea. Ise kahtlustaks küll viimast.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
See on juhuslik soov.ee Valgamaa tänane kuulutus.
Postitused: 55
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
T-16 sidur on hakkand libisema. on sea kuidagi võimalik peale keerat?
Postitused: 123
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
Kas mõni siinsetest meistrimeestest on teinud 16-le frontaaltõstuki? Pildid oleks õige kenad, aga sobib ka lihtsalt kirjeldus. Kas kasutatud valmis osi või on täitsa nullist ise tehtud? Idanaabrite foorumid on mitu korda läbi kammitud, endale tundub see väga sümpaatne