Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Olles väsinud oma aiatraktoril oleva Pierburg 2E2 karburaatori kapriisidest otsin sellele alternatiivi.
Mis oleks toimiv, lihtne ja praegusel ajal mõistliku hinnaga kättesaadav?
Vaz tüüpi autolt või on tänapäeval veel mingi variant? Erilist investeeringut teha ei taha, seega uutest asjadest ei räägi.
Vahetüki tegemises probleemi ei näe.
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
06-09-2015, 13:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2015, 20:05 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
....
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Lada 01 karpa saab peale panna küll. Tuttav kunagi tegi ja auto täitsa sõitis.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Mäletad mul oli kunagi sama probleem selle õnnetu karpaga, lõpuks päädis see asi muidugi diiselmootori paigaldamisega kuid enne seda sai edukalt kasutatud vana audi 80 pealt ühelõõrilist karpat, mis paneb ka kõige viletsama mootori kenasti laulma.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Audi 80-tel olen näinud ainult (vist) Pierbugi ja Keihin´it.
P.S Iga enamvähem sama kubatuuriga karburaator peaks enamvähem talutavalt tööle hakkama. Paigaldamise keerukus on muidugi iseasi. Seega valides näiteks VAZ- klassikutele paigaldatute seast, sobiks 2103, 06, 07 detailinumbritega. Väiksema kubatuuriga masinate oma hakkab rikkamat segu tootma.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Keihin KS2 on see "väiksem", mida Pierburgi kõrval kasutati. Leidub Audi 80, 100-del, millel mootori koos SF (1,8l 65 kW). Töökindlam kui Pierburg.
3D modeleerimine.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Keihin KS2 pole enam ammu juppe saada kaubandus võrgust. Tihend ise maksab juba 15EUR muud jupid,kui neid Ebays on samasse auku.
Töökindlus on väga hea,rääkimata ökonoomsusest,isegi remont pole raske. Ma olen neid vanarauast kodu tassinud,et saaks oma audit veel tööl hoida,kuid neid on ka mitut eri varianti. See,mida kasutasid VW on veidi erinev Audi 100 ja Toyota,Honda omast.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Kui juba vahejupi tegemiseks läheb, siis pigem ikka lada karpa sinna otsa. Vanametallist või foorumist mingeid rappeid kokku ostma hakata on kahtlase tulemiga tegevus. Ise olen 1,6 golfile sellesama Pierburg 2E2 asemele paigaldanud vahetükiga lada 2105 karpa. Igatahes töötas see imeliselt. Isegi minek oli parem, kui külaseppade rapitud Pierburgiga.
Postitused: 307
Teemad: 34
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
07-09-2015, 17:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2015, 17:45 PM ja muutjaks oli
masinist.)
Maadlesin ka aastaid selle pierburgiga, millel automaattoores ja vaakumvoolikuid palju, ei olnud kasu ka rem. komplektist, rahuldavalt toimetas see ainult käreda pakasega või väga sooja ilmaga, see selleks.
Asenduseks leidsin Weber 36 TLP, Peugeot 309 pealt pärit ja mis istus perfektselt kollektori otsa, sel on trossiga tooreklapp ja vaakumivaba, ning toimetab muretult juba 2 aastat.
Kusjuures ökonoomsem on ka
Kui tekib soov sinna lada karbuss aretada, siis soovitan soojalt 2-lõõrilist Weberit, mille leiab näiteks Sierra pealt.
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Postitused: 623
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Opeli solex ei oleks mõeldav? Ühelõõriline ja puha. Miinuseks solenoid, mille avamiseks vajalik 12v juhtmeühendus.