Mitte siin pole vaja kiruda, vaid ülevaatuspunktis oma õiguse eest seista. Kui tõepoolest on õnnetus omada tagaülendita kallajat, siis tulebki teha ülevaatajale selgeks, et nii ei saama tööd teha.
Laia sõiduki märgid võib säärase tagumendi puhul õige rahulikult panna kastitalalae, need ei pea olema allasõidutõkkel. Ning vinkelrauast kahe M10 poldiga raamitalaotsale kinnituv raam ei ole allasõidutõke!
Iseasi, mida allasõidutõkkevastane kodanik ütleb siis, kui peab oma lähedast harutama pimedas tuledeta-kolmnurgata seisnud "erandi" otsa kägardunud liikurist. Hea, kui surnuna, mitte vegeteerivas seisus kapsana... Iga "totra" seaduse puhul tasub hetkeks mõtiskella selle üle, kui tõenäoline on selle reegli rikkumise tõttu ise kannatajaks sattuda.
Jah, ma olen paha. Aga allasõidutõke ei ole mitte loll nõue, vaid vajalik lisa. Eriti kõrge raamiga sõidukitel.
Sama jutt paarisrataste porikaitsete kohta. Mis muutub eriti oluliseks just objektilt teele tulnud veoki taha sattudes - paarisrataste vahele oskab end parkida just sedapalju vinge "objekt", et reisikiirusel sellega kohtumine võib osutuda eluohtlikuks ka autoistmel, kaherattalise sadulast rääkimata.
Porilaua sillale kinnitamisel võib kergesti juhtuda, et juhm laseb selle ratta alt läbi, kuna ilmselgelt võimatust kohast on vaja ju end läbi rapsida... Ning maastikusõidukiga vähegi kleepuva pinnase peal ukerdades kipub maanteel tõiesti piisavaks osutuv vahe ratta ja laua vahel ootamatult kiiresti täituma. Edasine on aga puhas füüsika, olgu või "viiesega" keevitatud