Ise ei tohi enam autot lammutada.

See teema kindlustuse teemaga paaris nagu ühe pepu kaks kannikat Big Grin  Inimesed istuvad kannikate vahel nagu punaarmee võitlejad: eest saad fašisti käest, tagant oma politruki käest Sad

Ma ei pannud tähele, kas eestpoolt käis läbi, mis kategooria sõidukite kohta see värk käib. Et kui kellelgi on kodus omnibuss, mille sees on 100 liitrit jahutusvedelikku või JUMZ kopp, siis lammuta palju tahad. Selle ""keskkonna" säästmise" loogikaga jõuame sinna, et varsti võib muruniidukit vms tankida ainult litsenseeritud spetsialist. Jumala eest, inimesed, ärge ise mitte midagi tehke! Ja juba ongi kasvanud üles põlvkond, kes pole käes hoidnud muud kui pastakat ja m*nni. Käeline tegevus, muuseas mõjub ka ajule arendavalt. Kuhu see tsivilisatsioon küll välja jõuab... Selle asemel et keelata, oleks mõistlik näiteks 7nda klassi poiste tööõpetuse tunnis autosid lammutada ja selgitada kuidas seda viisakalt teha.

Kui palju neid rauakokkuoste kontrollitakse? Kui neile väga pinda käiakse, siis ei pruugi mingi aja pärast puhta kere viimine (arvelt kustutamise kontekstis) enam õnnestuda?

Miilitsaga torkimine pole ka vast väga hää, vähemalt siis kui auto läheb kaduma inimese püsielukoha akna alt ja hoovis on koerad. Militsionäär hakkab äkki kahtlustama? Kuigi samas "puhas" variant: mida ei ole, seda ei saa keegi näha.

Kord oli au näha pritsumeeste demonstratsioonesinemist. Vanal Opeli-rondil saeti esiklaas eest, uks pandi avanema a la ZAZ 965 ja katus lõigati lahti nagu konservikarp. Siis kallati salongi mitu liitrit bensiini ja anti tikku. Mõnda aega lasti mustal tossul taevasse kerkida ja siis kustutati ära.

Siit tekkis idee. Tõesti see on rõve, ma ei kutsu kedagi üles nii tegema ja tõenäoliselt ei tee ka ise, aga hädalahendusena... Korjad autol kõik vajaliku küljest, üht-teist põlevat jätad sisse ja tikku. Lased põleda, nii et asi oleks kontrolli all ja kustutad ära. Kutsud päästeametniku: näe, hakkasin keevitama, aga põlema läks... Tema kirjutab akti ja peakski olema JOKK. Kere viid vanarauda. Ärge kõvasti lööge, aga paraku lollus genereerib lollust.

 
Vasta

(08-10-2015, 08:48 AM)oltsberg Kirjutas:  ...
Korjad autol kõik vajaliku küljest, üht-teist põlevat jätad sisse ja tikku. Lased põleda, nii et asi oleks kontrolli all ja kustutad ära. Kutsud päästeametniku: näe, hakkasin keevitama, aga põlema läks... Tema kirjutab akti ja peakski olema JOKK. Kere viid vanarauda.

 

Õnnetusi juhtub... Toungue Põhjamatid kipuvad kergesti süttima.
Vasta

(08-10-2015, 11:08 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-10-2015, 08:48 AM)oltsberg Kirjutas:  ...
Korjad autol kõik vajaliku küljest, üht-teist põlevat jätad sisse ja tikku. Lased põleda, nii et asi oleks kontrolli all ja kustutad ära. Kutsud päästeametniku: näe, hakkasin keevitama, aga põlema läks... Tema kirjutab akti ja peakski olema JOKK. Kere viid vanarauda.

 

Õnnetusi juhtub... Toungue Põhjamatid kipuvad kergesti süttima.

Olen mõnda aega mõtisklenud selle üle, et kui seaduslik on üldse ise kodus auto kere keevitamine ja selle pärastine kasutamine sihtotstarbeliselt?

Alles siin ju oli teavituskampaania, et "Leedu" kerevabrikus kokkukeevitatud sõiduautod on avariikorras jube ohtlikud ning ARK peaks registreerimisel hakkama kontrollima et kas kere on tehase korras ning keelduma mittevastavusel kasutusõigust liikluses andmast.
Keevitust vajava auto eluea pikendamisel võimalikult väheste kuludega vaevalt et see kvaliteet parem on. Punktitatakse plekk peale sinna kuhu vaja ja käib küll.

See vist ka selline hall ala, et otseselt keelatud ei ole aga samas liiklusohutuse seisukohalt rangelt mittesoovitatav.

Teemasse tagasi tulles siis minuteada pole siiani küll ühtegi paberitega "kere" tagasi saadetud raua kokkuostus. Kui keegi teab teistpidist olukroda võiks kindlasti teada anda et siis seda rauapunkti vältida.
Vasta

(08-10-2015, 11:38 AM)mossepower Kirjutas:  
(08-10-2015, 11:08 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-10-2015, 08:48 AM)oltsberg Kirjutas:  ...

Olen mõnda aega mõtisklenud selle üle, et kui seaduslik on üldse ise kodus auto kere keevitamine ja selle pärastine kasutamine sihtotstarbeliselt?

Isand Autorestauraator ju keevitab kodus sõna otseses mõttes tükkidest asju kokku.

Või see teema: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=41783


Tsitaat: Väravamehaanik - Ehk siis teisisõnu öeldes on vaja muidu täiesti korralikule bussile keevitada 70% ulatuses täiesti uus kere. Ok, ei ole küll kodus.

Küsimus on kvaliteedis: Leedu käkerdised vs korralik töö.

Igasugu keelu/piirangu puhul on point selles, et kas saab kontrollida. Niikaua, kui 100% planeedist ei jää 24/7/365 salvestatavate kaamerate vaatevälja, võib elada. Aga pea toogi aeg ei tule Smile

Aga huvitav, kas kunagi hakkavad ametnikud Soovi/Börssi lappama ja auto juppide müüjatel kotte väänama?
Vasta

No kas selline artikkel ei tee hinge täis -

http://tarbija24.postimees.ee/3352653/au...ust-suurem
Näitab ilmselgelt, kelle kõrvad selle seaduse tagant paistavad.


Millegi pärast jääb ütlemata, et romula võtab vastu siiski uuemaid sõidukeid, umbes alates '95 ja uuemad.
Omal kogemus '80-te autopargi likvideerimisega. Romulad ei tahtnud, sest väidetavalt puudub huvi nende varuosade järele. Vii Kuusakoskisse. Kuusakoskile tuleb peale maksta, et auto terves tükis maakohast ära veavad, sest „romu“ väärtus, sellisel kujul, on olematu.
Samas, seisma jäid autod just selle pärast, et ühestki romulast ei leidnud juppe. Kauplusest uut tehasejuppi tellides, tuleks selle jupi hind tunduvalt kallim, kui terve auto turuhind.
Vasta

Tere.

Teema ise (vanade autode registrist likvideerimine ja lammutamise ja sellega seonduv jäätmeprobleem) on olnud juba ´üeval ju pikka aega. Aastaid tagasi piisas ARK-st auto kustutamiseks, kui viisid numbrimärgi ja/võitehn. passi, volksutasid silmi ja kirjutasid A4 paberile, et auto on utiliseeritud selleks ettenähtud korras.
Tehtud.
Pealtnäha on täna ju kaks probleemi. Registris on see, mida tegelikult pole, miks seda hallata ja andmebaase hoida. Arusaadav, Korrastame. Mingi mõistlik lahendus ja väike motiveerimismehhanism peavad ju olema. Tänaseks on see sundkindlustus. Pole küll eetiline ja vast mitte kõige õigem (kohe rahakoti kallale) Kuid see on teine teema. Kui samas aga regististritoimingud on online teenusena lihtsad ja mugavad- no võtame siis arvelt maha ja vajadusel jälle arvele, mis seal ikka.
Teine probleem on keskkonna- ja jäätmeteema. Akud, õlid, rehvid , klaasid, plastik. Loomulikult ei taha meist keegi, et eelpool loetletud sodi loodusesse jääb/satub. Vastutustundlik käitumine on õige põhimõte aga kui lasta lammastel teha kõike, mis pähe tuleb, siis paraku on ka palju hoolimatust. Seda peab kuidagi reguleerima. 

minu "unistus" näeks siis välja järgmine:

 Äkki oleks võimalik korraldada teatud koolitus, kuidas ja mismoodi materjale käidelda. (Meil on ju mingi autoalane õppeasutus, kus nt teenindused ja muus oma täiendkoolitusi saavad teha) Või mis tingimustel. 
Koolitusel osalenu saab tõendi ja kinnitab, et käitleb oma autoromu lammutamisel tekkinud jääke just nii, nagu vaja ja viib õlid ja muud sinna, kuhu vaja - ning omab õigust enda tarbeks lammutada ja kasutada varuosi nii, nagu vaja. 
Selleks, et asi ei läheks käest ja ei muutuks massiliseks, võiks olla nt piirang- oma tarbeks ei või lammutada mitte üle 1 auto aastas või midagi muud sarnast

Ma annan endale aru, et niisama lihtsalt sellist asja ei saavuta kuid kui piisavalt suur seltskond paneb pead kokku, siis saab ka selle unistuse kuidagi konkreetsemalt vormistada ning kui ilusti küsida, siis teinekord ka saab, mida tahad. 
Või mida kaaskodanikud asjast arvavad?

Terv.

Mart
Vasta

Mõtetu üritus ja ära ole nii sinisilmne...   Jäätmed ja veel ohtlikud jäätmed on pump, millega pumbatakse suuri rahasi.  Sinu ideele tehakse koheselt seadus, mis loob Sulle täiendavaid takistusi, millede ületamiseks jõudu ei jagu enam.   Kui aga jagad Teatud mõjukate tegelastega mitte oainult oma ideed, vaid ka rahakotti, siis ehk saad, kuid enda rahakotti tilgub siis minimaalselt  ja muutud töösipelgaks.  Mõjukad tegelased aga afisseerivad seda projekti, kui nende heurekat ja koguvad kuulsust et veel kõrgemale pürgida. 


Katsu lihtsamate asjadega alustada..  Näiteks tavalise prügiveoga, ehk jäätmekäitlusega. Uuri järgi millised normid sul tuleb täita ja siis arutame seda ohtlikute jäätmete käitlemist edasi    Big Grin

Ps.  Suitsu koni ei tohi Sa maast kah üles võtta, sest see ON JÄÄTMEKÄITLUS  mille litsens Sul puudub.   seadus on selline kahjuks

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Täna on õige aeg ettepanekud kokku panna ja esitada sinna, kuhu vaja. Nimelt on Keskkonnaministeerium (nemad on kogu romuautode käitlemise süsteemi või süsteemituse taga) saanud lõpuks aru, et üle 10 aasta toiminud autode käitlemise süsteem on pea peal püsti (autoromul on positiivne väärtus). Et kirjeldada objektiivselt tänast olukorda, on tellitud ühelt Eesti audiitorfirmalt (oli vist Ernst&Young) olukorra hinnang koos ettepanekutega. 
Eespooltoodud ettepanek hakata lammutamisest huvitatud isikuid koolitama on kahtlemata asjalik, kuid moodustab probleemist vaid ühe poole. Lammutamiseks on vaja ka elementaarseid tingimusi, et keskkond ei saaks kahjustatud. Ei hakka siin ära tooma, huvilised saavad nende kohta ka ise infot. Probleem on selles, et käitlemine/lammutamine on suhteliselt kõrgelt reguleeritud ning kohapealsed jupijumalad ilmselt ei julgeks sellist radikaalset muudatust lubada.
Kui aga vaadata lammutamisele teise pilguga - nimetades seda remondiks, siis ei ole ühtegi seadust, mis seda teha keelaks. Ehk selle teema käsitlemisel väljatoodud mure, et nö doonorautodelt juppide võtmist hakatakse jälitama/kontrollima/karistama ei oma mingit alust, kui teostatavat protsessi nimetada remondiks. Tõsisema kereremondi juures teostatakse praktiliselt kõik samad protsessid, mis lammutamise puhul, reeglina puhtamalt ja säästlikumalt. 

Konkreetsed ettepanekud oleksid järgmised:

- võimaldada lõplikku (mitte ajutist) registrikande kustutamist lihtsustatud korras nende autode osas, mida erinevatel põhjustel (loodus võttis oma, ära müüdud, aga ümber vormistamata jne jne) enam paberitejärgsel omanikul olemas ei ole. Ehk lihtsamalt: paberid ja registrikanne on, autot enam mitte; Sellega saaks vähemalt 10.000 autot (aga võib-olla kordades rohkem) registrist välja ning võimalik oht LKFi või Keskkonnaministeeriumi võimalike repressioonide eest langeks ära;

- võimaldada ametlikult mittekomplektse auto äraandmist (loe: müüki) metalli käitlusfirmadesse ning lammutustõendi väljastamist selle alusel. Romulad ei ole sellest huvitatud, kuid Kuusakoskil ja nende kolleegidel pole põhimõttelist vahet. Täna on mittekomplektse auto vastuvõtt keelatud ning lammutustõendit ei peaks ka saama (tegelik elu nii hull ei ole). Sellega laheneks enamuse autode taastajate mure - mida peale hakata ennistamisprotsessis osalenud doonorautode jäänustega;

- alternatiivse auto- või jupivahetuse aktiviseerimine. Käesolevas foorumis on teema "Muidu viin Kuusakoskisse…" või midagi sellist, kuid kasutajaid vähe. Olen ise sattunud KKs nägema, kuidas pressi alla läks auto, mis oli oluliselt paremas seisukorras, kui mul olemasolev ja taastamist ootav masin. Kahjuks seda konkreetset autot isegi mitte ei üritatud müüa (kuulutusi ei ole näinud), vaid läks otse KKsse. See ettepanek on toores, kuna ilma raha sisse panemata ühtegi süsteemi üles ei ehita ja elus ei hoia. Aga võib-olla tuleb ettepanekuid, kuidas seda teostada. Juppide osas oleks huvilisi küllalt ja miks mitte ka müüjate poolel. 
Vasta

Ohh jeerum.
Ükskõik, millist neist teemadest avan, tõusevad ihukarvad püsti küsimuse ees, et miks küll inimene on saavutanud omas arengus niisuguse kõrgeltharitud seadusetruu lamba taseme, et ise endale vanglamüüre ehitab?

@Kohustusliku romukindlustuse kallal vingumine, lollide valtsejate  nutumüür ja see pisaravesi siin.
Vasta

(10-10-2015, 10:52 AM)mart000 Kirjutas:  Tere.

Teema ise (vanade autode registrist likvideerimine ja lammutamise ja sellega seonduv jäätmeprobleem) on olnud juba ´üeval ju pikka aega. Aastaid tagasi piisas ARK-st auto kustutamiseks, kui viisid numbrimärgi ja/võitehn. passi, volksutasid silmi ja kirjutasid A4 paberile, et auto on utiliseeritud selleks ettenähtud korras.
Tehtud.
Pealtnäha on täna ju kaks probleemi. Registris on see, mida tegelikult pole, miks seda hallata ja andmebaase hoida. Arusaadav, Korrastame. Mingi mõistlik lahendus ja väike motiveerimismehhanism peavad ju olema. Tänaseks on see sundkindlustus. Pole küll eetiline ja vast mitte kõige õigem (kohe rahakoti kallale) Kuid see on teine teema. Kui samas aga regististritoimingud on online teenusena lihtsad ja mugavad- no võtame siis arvelt maha ja vajadusel jälle arvele, mis seal ikka.
Teine probleem on keskkonna- ja jäätmeteema. Akud, õlid, rehvid , klaasid, plastik. Loomulikult ei taha meist keegi, et eelpool loetletud sodi loodusesse jääb/satub. Vastutustundlik käitumine on õige põhimõte aga kui lasta lammastel teha kõike, mis pähe tuleb, siis paraku on ka palju hoolimatust. Seda peab kuidagi reguleerima. 

minu "unistus" näeks siis välja järgmine:

 Äkki oleks võimalik korraldada teatud koolitus, kuidas ja mismoodi materjale käidelda. (Meil on ju mingi autoalane õppeasutus, kus nt teenindused ja muus oma täiendkoolitusi saavad teha) Või mis tingimustel. 
Koolitusel osalenu saab tõendi ja kinnitab, et käitleb oma autoromu lammutamisel tekkinud jääke just nii, nagu vaja ja viib õlid ja muud sinna, kuhu vaja - ning omab õigust enda tarbeks lammutada ja kasutada varuosi nii, nagu vaja. 
Selleks, et asi ei läheks käest ja ei muutuks massiliseks, võiks olla nt piirang- oma tarbeks ei või lammutada mitte üle 1 auto aastas või midagi muud sarnast

Ma annan endale aru, et niisama lihtsalt sellist asja ei saavuta kuid kui piisavalt suur seltskond paneb pead kokku, siis saab ka selle unistuse kuidagi konkreetsemalt vormistada ning kui ilusti küsida, siis teinekord ka saab, mida tahad. 
Või mida kaaskodanikud asjast arvavad?

Terv.

Mart

Tere.
Õige jah...ja koolituse hind on ca.500- eurikut ja iga aasta pead läbima täiendkoolituse,et see 1.auto endatarbeks lammutada.
Vahva.
Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(10-10-2015, 11:31 AM)h2rra Kirjutas:  ....Ps.  Suitsu koni ei tohi Sa maast kah üles võtta, sest see ON JÄÄTMEKÄITLUS  mille litsens Sul puudub.   seadus on selline kahjuks

Milline seadusepügal keelab koristada idioodi järelt? Paluks viidet mõnele viisakamale allikale, kui NSR.

On suur vahe, kas teha seibideks endale kuuluv auto, nii kord paari aasta tagant või lammutada "oma tarbeks" kaks tükki nädalas... Kui esimesel juhul on koormus nii keskkonnale kui tasuta jäätmekäitlussüsteemile pea olematu, siis teisel juhul kipub asi kõlvatuks ettevõtluseks kätte.
Vasta

(10-10-2015, 11:33 AM)emsa Kirjutas:  ...
- võimaldada ametlikult mittekomplektse auto äraandmist (loe: müüki) metalli käitlusfirmadesse ning lammutustõendi väljastamist selle alusel. Romulad ei ole sellest huvitatud, kuid Kuusakoskil ja nende kolleegidel pole põhimõttelist vahet. Täna on mittekomplektse auto vastuvõtt keelatud ning lammutustõendit ei peaks ka saama (tegelik elu nii hull ei ole). Sellega laheneks enamuse autode taastajate mure - mida peale hakata ennistamisprotsessis osalenud doonorautode jäänustega;
...

Palun viidet seadusepunktile, mitte laialtlevinud artiklit KM ametniku tõlgendusest. Ühtlasi oleks kena kohtuda (kasvõi virtuaalselt) kellegagi, kellelt on keeldutud "puudulikku" romusõidukit vastu võtmast ja tõendit andmast.
Vasta

(10-10-2015, 10:52 AM)mart000 Kirjutas:  Teine probleem on keskkonna- ja jäätmeteema. Akud, õlid, rehvid , klaasid, plastik. Loomulikult ei taha meist keegi, et eelpool loetletud sodi loodusesse jääb/satub. . 



Terv.

Mart

Kurb asja juures on see,et Sina kui tavakodanik seda teha ei tohi,sama asja tohib ,aga teha keskonnaministeerjumi nounik ja sudamerahus.Siin uks selline viis koorma eterniiti metsa ja rahu majas.
Vasta

(10-10-2015, 17:35 PM)v6sa Kirjutas:  
(10-10-2015, 11:33 AM)emsa Kirjutas:  ...
- võimaldada ametlikult mittekomplektse auto äraandmist (loe: müüki) metalli käitlusfirmadesse ning lammutustõendi väljastamist selle alusel. Romulad ei ole sellest huvitatud, kuid Kuusakoskil ja nende kolleegidel pole põhimõttelist vahet. Täna on mittekomplektse auto vastuvõtt keelatud ning lammutustõendit ei peaks ka saama (tegelik elu nii hull ei ole). Sellega laheneks enamuse autode taastajate mure - mida peale hakata ennistamisprotsessis osalenud doonorautode jäänustega;
...

Palun viidet seadusepunktile, mitte laialtlevinud artiklit KM ametniku tõlgendusest. Ühtlasi oleks kena kohtuda (kasvõi virtuaalselt) kellegagi, kellelt on keeldutud "puudulikku" romusõidukit vastu võtmast ja tõendit andmast.

Hulk EU direktiive (algne ja põhiline 2000/53/EÜ, see on tänaseks uuendatud), millele viitavd seadused, rakendusmäärused jms. 
Täpse väljaotsimise jätaks huvilistele teha, artikli mõte ei olnud kellegi seisulkohti tõlgendada, vaid lahendusi otsida. Kui probleemi ei oleks, siis ilmselt ei oleks keegi siin teemas valmis lehekülgede viisi muresid kurtma. Ja mure on teisel pool ka: MNTA tahaks vaid paberil eksisteerivad autod lõplikult välja saada ja seda paberite omanikele võimalikult valutult.  Registrikande peatamine oli esimene samm, mille MNTA koos MajMini, RahMini ja AMTELiga seadusse vormis. Nüüd  võiks edasi minna...

Aga siia juurde tsitaat Kuusakoski kodulehelt: Ostame kehtiva hinnakirja alusel romusõidukeid, mis sisaldavad mootorit, käigukasti, sildu, starterit, generaatorit ja akut.

Loomulikult on saanud ka ilma.
Vasta

Kuusakoski kokkuostuhinnad -

https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf


ja transpordihinnad -
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...i-2015.pdf


Peale tuleb maksta selle seaduse täitmise eest.
Vasta

(10-10-2015, 15:17 PM)Janka Kirjutas:  Ohh jeerum.
Ükskõik, millist neist teemadest avan, tõusevad ihukarvad püsti küsimuse ees, et miks küll inimene on saavutanud omas arengus niisuguse kõrgeltharitud seadusetruu lamba taseme, et ise endale vanglamüüre ehitab?

@Kohustusliku romukindlustuse kallal vingumine, lollide valtsejate  nutumüür ja see pisaravesi siin.
On sul ehk pisaravee asemele mingit positiivset/pommikindlat lahendust pakkuda? (Päris ilmaasjata ka ei hädaldata, inimestel on hirm.)

(10-10-2015, 17:35 PM)v6sa Kirjutas:  Ühtlasi oleks kena kohtuda (kasvõi virtuaalselt) kellegagi, kellelt on keeldutud "puudulikku" romusõidukit vastu võtmast ja tõendit andmast.

(10-10-2015, 20:31 PM)emsa Kirjutas:  Aga siia juurde tsitaat Kuusakoski kodulehelt: Ostame kehtiva hinnakirja alusel romusõidukeid, mis sisaldavad mootorit, käigukasti, sildu, starterit, generaatorit ja akut.

Loomulikult on saanud ka ilma.
Siiani on saanud jah, aga igal pool on trend selles suunas, et kotte pigistatakse järjest kõvemini. Kuskilt netiavarustest jooksis läbi küll, et keegi olla Tallinna(?) KKs saanud kuulda: "See ei ole auto!". Kuidas asi lahenes (kas sai arvelt maha) kahjuks ei tea. Ja keegi sai piki pilongi, kui polstreid jäätmejaama viis.
Vasta

(10-10-2015, 22:30 PM)samodelkin Kirjutas:  Kuusakoski kokkuostuhinnad -

https://www.kuusakoski.com/globalassets/...allinn.pdf


ja transpordihinnad -
https://www.kuusakoski.com/globalassets/...i-2015.pdf


Peale tuleb maksta selle seaduse täitmise eest.
Aga firma muudab maailma rohelisemaks selle eest.... Kas pole tore.....Big Grin Aga põhitöötegijad unustatakse nagu alati. Palju näevad vaeva inimesed sodi kokkukorjamisega ja neile viimisega..... ma arvan,et nad teevad sellest maailma rohelisemaks tegemise tööst kindlasti poole ära. Aga äitüma sellegi eest. Big Grin
Vasta

838AOK

OLEN OMANIK
[Pilt: ford.png]
FORD CORTINA
VIN: CN94JR67930
Esmane registreerimine:
1969
Kategooria:
sõiduauto
Kere nimetus:
sedaan
Kere värvus:
hall
Mootor:
1576 cm [sup]3[/sup]
Mootori võimsus:
53 kW
Kütus:
bensiin
Käigukast:
-
Veoskeem:
-
Registreerimistunnistus:
EK31****



SÕIDUK KANTAKSE REGISTRISSE PEALE TEHNOÜLEVAATUSE LÄBIMIST JA KINDLUSTUSLEPINGU SÕLMIMIST.
See lihtne lahendus ongi "ajutiselt" arvelt maha võtmine. Las ta onna seal registris aga ega ta ise liiklus registrisse ei tule. Mul on neid pille mitmeid "ajutiselt" kustutatud. Ühte masinat juba 6 aastat pole olemaski-kellegi asi pole ja keegi ei torgi. Lammutage oma masinaid palju tahate ja ei tule keegi 2 aastat peale mahakandmist sind väevõimuga ülevaatus punkti vedama. See on lihtsaim viis toompeale perset näidata.
Vasta

(08-10-2015, 12:55 PM)samodelkin Kirjutas:  No kas selline artikkel ei tee hinge täis -

http://tarbija24.postimees.ee/3352653/au...ust-suurem
Näitab ilmselgelt, kelle kõrvad selle seaduse tagant paistavad.


Millegi pärast jääb ütlemata, et romula võtab vastu siiski uuemaid sõidukeid, umbes alates '95 ja uuemad.
Omal kogemus '80-te autopargi likvideerimisega. Romulad ei tahtnud, sest väidetavalt puudub huvi nende varuosade järele. 
No mine tea, oleneb vast romulast ja piirkonnast. Kipub vahest silma jääma erinevaid haruldusi ka mis platsidele jõuavad, esimestena tulevad meelde Opel Commodore `79, Transit a la `80, Golf MK1. Ju siis ikka mingil määral huvi on, jutt käib Pärnu Refeuse näitel. 
Iseasi küll mis kopika eest need omanikult vastu võeti.
Vasta

Auto omaalgatuslik lammutamine on seadusega keelatud - kuidas romust vabaneda?:

http://eestielu.delfi.ee/polvamaa/elu/au...d=73050807
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne