Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Mercedese W124 pulkkaitsmed on ka veel letikaup...
Aga ma alustaks ikkagi sellest, miks need kaitsmed kärvavad. Parem teada, kui tühjaks põlenud vrakki Kuusakoski sõidutada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Sep 2013
Maine:
1
Vaadates seda neljakordse traadiga ( või kaheksakordse ?) kaitset, siis tekib küll arvamine, et ainult vene auto ei põle sellisega maha. Vaata mis selle kaitse taga on ja otsi lühist, ülekoormust või halba ühendust.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
20-11-2015, 19:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2015, 19:11 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Kui vaba aega saad,võid läbi põigata. mõne originaal kaitsme leiame ikka, kuna siis on originaali lähedane.
Parimat h2rra 5157923 elisa.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,630
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
22-02-2016, 11:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2016, 11:34 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
pole päris õige neid "sõõrkuid" whitewallideks kutsuda. Õigem on kas "portawall" või "fake whitewall". "Fake whitewall" on muidugi nii üldine, et selleks sobib ka külje värvimist nimetada.
nt üks põrnikakaubamaja (põrnikatele pakutakse igasugust imenänni) nimetab neid
"White Wall tire insert"-ks.
kui alla saad, fikseeri õige aeg ja odomeetri näit - jälgime õige, kaua nad viisakana püsivad. St kaua nad rehvi ligi hoiavad.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Palun seletage minule, kui "lollile" ära, MIKS peab vahetama mõlemad kettad, kui teine on korras!? Klotsid tuleb muidugi komplektina ära vahetada(et kõikidel oleks ühesugune kate), kuid siiani pole ma aru saanud mõlema ketta vahetusest, kui terve ketta pind on korras ning kulumispiir pole ületatud. See on ainult müügimeeste jutt ju. Mina koolis ÕPPISIN füüsikat ning nii geomeetriat kui ka kujutavat geomeetriat ning ma ei saa mitte ühestki asendist vaadates aru, kuidas ainult ühe ketta vahetusest auto kiskuma peaks hakkama. Kuidas saab pidurdamist mõjutada see, kas ketas on uus või kasutatud? Metalli koostis ei muutu ju ajaga(korrosiooni ei arvesta)! Ketta paksus ei mõjuta ju asja ka!?
Palun seletage nüüd tarkurid, äkki olengi loll!
Ats.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Olen enda ning enda pere(ning ka ämma-äia) autosid hooldanud ning remontinud 15 aastat ning varuosade pealt kokku pole hoidnud, kuid mõtetuid kulusid väldin küll. Olen vahetanud peetis kettaid ükshaaval ning pole olnud kordagi probleeme ei vibratsiooniga ega kiskumisega. Täiesti korraliku ketta väljavahetamist pean mõtetuks ressursi ning tööaja raiskamiseks(siinkohal mainin veelkord, et klotsid lähevad vahetusse ikka komplektina). Aga noh varuosade müüjad ning töökojad tahavad ka ju elada, kuid see juba teine teema.