(19-10-2015, 15:15 PM)raud.pats Kirjutas: Vana 82. 3/6 käik kergel veol teeb hirmsat häält, vähe raskemal veol viskab käigu välja. Ülejäänud käigud toimivad normaalselt. Teab keegi nii hoobilt öelda, mis seal võib veaks olla ning kas seda pääseb parandama kuskilt "luugist" või vajab käimakasti suuremat lahti lammutamist.
Siin poolitamisest ei pääse paraku.
Kõik mis on võllide peal pole vahetatav muul viisil kui võlle otsast välja tõmmates.
Küll aga võib kaane maha võtta ja vaadata sisse, et teha remondiplaane.
Tere
Mure järgmine, nimelt pole 820-nel erksust. Ega ta mingi püss olegi, aga võrreldes teise traktoriga jääb kuskilt midagi vajaka. Mõlemal masinal pumbad ja pihustid käinud stendis.
Kas süüde võiks veidi vale olla ? Külmkäivitus kah veidi paha. Kuidas täpselt kontrollida, kas süüde õige ? Märgid paika, ja edasi........ ?
Või ehk jääb kütuse nälga ? 9.ndaga mingit märkimisväärset musta küll näha pole.
Või ehk panna turbo vahele ?
Lisainfoks ( D-243 mootor, nelja avaga pihustiostad)
Oma kogemusest võin öelda, et töötan Mtz-82-ga millel vana D-240 mootor. Mootorile tehtud kapitaalremont. Võrreldes teise russiga mis meil seal on ja millel D-243 mootor on ikka suur vahe. D-240 mootoriga russ on poole äkilisem ja erksam. Töötab ka ühtlaselt ka korrapäraselt. D-243 mootor mis meil seal ühel russil peal on lötutab ja kuidagi tuimem.
Sel helesinisel russil D- 243 mootor ja teisel russil millega mina töötan on D-240 mootor.
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2015, 22:23 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Jäi silma üks kuulutus, kus müüakse Eestis seda kandiliste esituledega uuemat Belarus 82.1 mudelit. Näha on, et arvele pole võetud, reg. numbrid pole. Siiski liikub Eestis neid minu lemmik mudelid.
(21-10-2015, 22:48 PM)hannest Kirjutas: Deeremees - kas nendel kahel Poola kabiinil on mingeid suuri erinevusi ka või kumba ise soovitaksid?
Vasakpoolsel pildil olev poola kabiin on kõrgem, avaram seest. Samuti parem nähtavus kuna klaasi rohkem. Parempoolsel pildil olev kabiin on madalam ja avarust üpris vähe. Pikemat kasvu traktoristile nagu mina olen eriti ei meeldi. Kui võtta siis vasakpoolsel pildil olev kabiin.
(21-10-2015, 18:25 PM)maisalup Kirjutas: klappide reguleerimine annab tuntavalt erksust, peale pritsitava kütuse hulk ja kindlasti süütenurk.
Aga kummast kruvist saab kütusehulka reguleerida ? Pumba otsas kaks kruvi.
Ja mida arvata turbotamisest ? Hetkel kaalumisel pmkaubamajas pakutab komplekt. Osadel on pumba peal ka mingi lisa "seade", too kütusekoguse reg.-s vajalik? Sellel lkonkreetsel komplektil pole seda.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2015, 21:12 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Nende kahe kruviga ole eriti ettevaatlik, muidu võid mootoriga hüvasti jätta. Minu soovitus, ära parem näpi neid.
Müüakse Mtz traktoritele leedu kütusepumpasid. Pidid olema äkilisemad. Naabrimees ostis oma akvaarium kabiiniga mtz 80-le sellise peale ja on väga rahul. Pidi parem olema kui vene oma. http://www.agroparts.ee/traktorid-4/mtz-...l?___SID=U
Küsimus siis selline, et MTZ 80 rool keerab ühele poole rattad risti, teisele poole jääb natuke puudu, pidi saama roolivõimust regullida kuskilt seda, aga kust?
Küsimus siis selline, et MTZ 80 rool keerab ühele poole rattad risti, teisele poole jääb natuke puudu, pidi saama roolivõimust regullida kuskilt seda, aga kust?
Roolivardad on erineva pikkusega.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Ei roolivarrastes asi ei ole, viga tuli peale roolisamba remonti, et ühele poole keerab rohkem kui teisele poole, vasakule poole keerates rattad max välja jääb nagu kännu taha, paremale poole võib keerata kas või risti ja rohkem ka veel.
(23-10-2015, 09:05 AM)Harrastaja Kirjutas: Ei roolivarrastes asi ei ole, viga tuli peale roolisamba remonti, et ühele poole keerab rohkem kui teisele poole, vasakule poole keerates rattad max välja jääb nagu kännu taha, paremale poole võib keerata kas või risti ja rohkem ka veel.
Õlakuvõll kolvi hammaslati vales hambas. Või alumine hoob valesti otsa vägistatud.
Kui tegu uuema traktoriga, ei toimi ka hüdraulilise difribloki automatlülitus.
89-t lehekülge läbi ei jõua lugeda, aga kas kellelgi on paari näpunäidet kuidas russi käivitusmootorit paugupilliks saada? Hetkel tõmbad käed haigeks enne kui mootori käima saad pika vaevaga. Pidevalt tõmbab täis ennast ja pöördes ei taha ka püsida kui käima lõpuks saab. Probleemiks muutus kehv käibvitus peale elektristarteri maha põlemist ja pidi nöörist sikutama hakkama.
ette tänades-