Pole viimasel ajal üldse siia midagi kribanud.Plaanis viimased 15 aastat seisnud masin ära
taastada.
Tekkis küsimus:
Kas keegi teab, kas sellisel preparaadil tehase poolt vertikaalset tugevdust karpide sisse tehase
poolt ei paigaldatud.Võimalik, et kunagi on see vahetamata jäänud, kuid mina täna mingeid
jälgi sellest küll ei leidnud.Aga mine tea.Kerge auto.Alati võib ju paigaldada, kuid täheldasin
seda elus esmakordselt.
partscats.info/volksagen sisaldab kogu VW varuosade kataloogi, väga abiks esinduse või varuosamüüjaga suhtlemisel.
Mis mootoriga see Jetta on?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
partscats.info/volksagen sisaldab kogu VW varuosade kataloogi, väga abiks esinduse või varuosamüüjaga suhtlemisel.
Mis mootoriga see Jetta on?
A.
Hei tänud Aspelund. Mootor on 51kW ehk peaks olema 1500cm3.Vanas sinises reg tunnistusel eriti rohkem midagi ei kirjutata. Jah ega tänased varuosamüüjad eriti viitsi vaeva näha, kui Sul tootekoodi võtta ei ole.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2015, 21:57 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Vanemal variandil on parempoolse amordikannu peal, tootmise lõpuosa omadel aga esiklaasi all, kojameeste mootori katte all. Lisaks peaks olema plekktahvel nn televiisoril ehk sellel plekil, kus on kapoti kinnitus ning paberikleeps pagasiruumis, tagapaneeli küljes.
Vanema variandi VIN peaks olema algusega 17.....
Hiljem juba tuli see moodne variant (WVW....)
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
loomulikult kehtib "usalda, aga kontrolli" printsiip. Nt Klokkerholm lubab kohati liiga paljusid asju liiga paljudele versioonidele panna.
küljekarpide vahelehtedest ülemöödunud kümnendi Opelite näitel:
- plankvariant KadettE (1,3 sedaan) ei omanud lehte
- tippversioon KadettE (DOHC-GSI ehk 2.0 110kW) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
- tippversioon VectraA (Vec2000 4x4) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
aga miks Sa sellise masinaga tegelema vaevud? Mingitlaadi emotsionaalne side?
G1 saaksin aru. G2 saaksin GTI puhul aru (ja lähitulevikus hakkan ilmselt aru saama ka plankidest versioonidest). Sciroccodest saaksin aru. Jettast (olgu mk, mis on) ei saa kohe kuidagi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Mine vw klubi lehele , vali ost/müük , läheb nagu soe sai ! (naljaga pooleks õeldud)
Aga kindlasti leiad sealt igasugustele küsimustele vastuseid ja rohkem vw meelseid tegelasi
Aspelundi pakutud info tundub, et kõige asjalikum koht.Ise leidsin
ka samu pakkujaid nagu eelmistes postitustes kirjeldatud, kuid mitte
werk34.de.
Tänud.
Autod ja inimesed on väga erinevad, 13piisab.
PS
teemat püstitades arvasin ,et saaks võimalikult palju originaalkujuga plekkosi,
keevitamisel lihtsam
tänase seisuga on välimised karbid tulemas
PSS
VW klubis ei ole nii teadjad koos kui siin.
Loomulikult võiks kohe auto rahaks teha, kuid samas ei ole kere nii hullus seisukorras, et
mitte taastada.
"Talvega" on siuke elektrimure tekkinud.
Sümptomid: ohutuled töötavad; suunatuled ei tööta, vaid kangi sisselülitamisel
kostub relee särin.
Lüliti ja relee on uued.
Muud polegi nagu häda kui ei käsi aknast välja kui pöörama hakata
Kas on mingeid ideid targematelt, kust viga otsida ?
"Talvega" on siuke elektrimure tekkinud.
Sümptomid: ohutuled töötavad; suunatuled ei tööta, vaid kangi sisselülitamisel
kostub relee särin.
Lüliti ja relee on uued.
Muud polegi nagu häda kui ei käsi aknast välja kui pöörama hakata
Kas on mingeid ideid targematelt, kust viga otsida ?
Mul Mantal on täpselt sama jama. Selgus, et roolsamba küljes olev ohutulede/suunatulede lüliti oli murdunud. Liimisin uuesti kokku ja toimis jälle nagu vaja.
Ohutulede lülitist käivad suunatule voolud läbi. Kui pistik ära võtta, siis ei tööta üldse.
Tavaliselt aitab, kui ohutulede lülitiga hoogsalt klõpsutada. Seal on mittetarbimisest kontaktid oksüdeerunud.