Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Palju oli võimalik EPAs aastal ca. 1975 maksimaalselt stippi saada? Tean, et tavastipp oli TRÜs kaheksakümnendatel 40 rutsi aga üks inimene väidab, et kõigi lisadega olla stipp EPAs seitsmekümnendatel olnud suurem, kui nii keskmine palk. Mis oli miinimumpalk samal ajal ja äkki andis selle välja?
Postitused: 351
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Sel ajal,73-78a. oli stip. minul 40+6rbl. Olin kolhoosi stipendiaat nimelt. EPA-st jutt siis.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Küsimus- oskab keegi soovitada, kus kohast oleks võimalik hankida sõiduauto konditsioneeri kompressori tarbeks tihendikomplekti?
Seda tean kus kohast uue või renoveeritud pumba. Samas enda 99-nda aasta Seati pump muidu täiesti elujõuline, aga nii kui külmemad ilmad algavad, hakkab rihmaratta poolse kaane vahelt lekkima. Mitte võlli vahelt.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Uuri seda nendelt kes tegelevad pumba remondiga. Türil olid kunagi külmamehed kes täitsid, ehitasid süsteeme ja remontisid, nende kaudu sai ka tihendeid tellida.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Laki auto tegeleb ka mingite kondi juppidega, sealt oleks ka mõistlik uurida.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 356
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Kas keegi oskab soovitada liimi, millega metalli klaasi külge liimida? Fiatil tarvis kolmnurkaknad pöördhinge külge saada, kuid erinevad Moment tooted on ikkagi nõrgaks jäänud.
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Vene ajal kui liime polnud liimiti selliseid asju nailonsukaga - kes täpsemalt teab võib kommenteerida. Tüüpiline koht oli näiteks Ziguli kolmnurkakna lukusti, mille ärasaamiseks piisas kuuma suitsuotsa väljaspoolt vastu vajutamisest ning mida siis ülalkirjeldet meetodiga sai tagasi külge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
27-11-2015, 16:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2015, 14:20 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Loctite 326. Sobib ka väga hästi salongipeeglite liimimiseks, paremini kui autopoest saadav spetsliim. Vajab aktivaatorit (kõvendit) mis aerosoolina enne pinnale kantakse, LASTAKSE KUIVADA ja siis liimitakse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Küsimus Makroflexi kohta.
Nimelt: keerasin makro balloonilt püstolit maha ja see tuli koos juurtega nii et kogu õu oli vahtu täis. Oma osa sai ka auto uks. Õnneks oli see viimane piisavalt porine kuid jäljed on peal.
Nett pakub erinevaid eemaldusvahendeid nii värske kui vana makro eemaldamiseks aga küsiks igaks juhuks, et kuidas need mõjuvad värvile ja kas need eemaldid ust üles ei sulata?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 188
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Selline küsimus, et ühe auto all on talverehvid, kus pole korralike naelu kuigi palju enam sees. Muster aga on veel üpris korralik.
Kas säärane rehv toimib talverehvina edasi a la lamell või on ta ikkagi niiviisi juba võrdväärne suverehviga ja kasutuskõlbmatu talveks?
Masinat igapäevaselt ei kasutata.
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(28-11-2015, 11:39 AM)Daff Kirjutas: Küsimus Makroflexi kohta.
Nimelt: keerasin makro balloonilt püstolit maha ja see tuli koos juurtega nii et kogu õu oli vahtu täis. Oma osa sai ka auto uks. Õnneks oli see viimane piisavalt porine kuid jäljed on peal.
Nett pakub erinevaid eemaldusvahendeid nii värske kui vana makro eemaldamiseks aga küsiks igaks juhuks, et kuidas need mõjuvad värvile ja kas need eemaldid ust üles ei sulata?
Kuivanud makrot on oma kogemuste põhjal kõige kergem eemaldada mehaaniliselt (mida siledam pind seda kergem), värvkatte jaoks saab valida näit. plastkaabitsa või vana pangakaardi. Kui jääbki mingi kerge jälg värvile/lakile siis kerge poleer aitab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Tubli soovitus, värv on ilusti tuhm pärast sealt kus lahusti on üle käinud.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Mingi aerosooliga oled enne autot värvinud, siis küll.
Tehasevärvile ei tee lahusti mitte midagi.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
omal kogemused aknaga, tardunudvahu eemaldaja tahtis akent ka eemaldada, aken ja aknalaud hakkasid kokkupuutel lahustiga sulama.. ennem katseta kuskil kus näha ei jää...
Postitused: 415
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
See viimane pilt on vist leedu tuntud maalrist Gintas firmast Bistauskas UAB.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(28-11-2015, 19:44 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: See viimane pilt on vist leedu tuntud maalrist Gintas firmast Bistauskas UAB.
Bistauskas või mitte aga olen näinud mingit filmi autodisaineritest kus just niimoodi tehti väljanägemise poolest selliseid vingeid masinaid et karp jäi lahti. Ainus mure, et talvel panevad rotid kogu selle šedöövri pintsli.
Kui nüüd teemasse minna siis ma loodan, et see pori ja sool mis seal makro ja ukse vahel peaks olema ehk teeb võitluse kergemaks.
Aquila captas non muscas.