(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2015, 18:54 PM ja muutjaks oli Kelm.)
Buss peaks valmima mai paraadiks, aga aastanumbri jätame esialgu lahtiseks. Kui kellelgi on pakkuda korralikke või uusi vidinaid sellele isendile, siis võib julgelt pakkuda. Esimeste asjadena huvituks ilukilpidest ja ülemistest ääretuledest. Eks proovin kajastada edasisi arenguid nii kuidas asjad arenevad ja mahti postitada on. Tegemist on endise Antsla valla bussiga.
Lahe projekt. Edu! Peategelase "sugulased" toimetavad Suurel Kodumaal siiani igapäevaselt, mõned olen püüdnud ka objektiivi.
Taga-Karpaatia mägedes:
Kasahstani stepis:
Sel mudelil on isegi välismaiste näituste auhinnad ette näidata oma algusaastatest. Iseasi kas need ka miskit väärt olid, aga uhkelt kõlab ikka. Nii head masinat ei saa ju ometi kergekäeliselt miskite uute busside vastu vahetada
Piparkookidest sai isu täis ja sai käidud veidi töökojas. Hajuta sa neid punkte keevitades nii palju kui tahad, aga ikka kipub lohku vedama. Kuna tagumisel kumeral osal on ka seespool plekk, siis sealt ligi ei pääse ja tagasi koputada ei saa. Abiks aga kiirelt valmistatud liughaamer ja lohkus kohale keevitatud poldid.
Bussi juures pisut nokitsetud ja plaani peetud, aga pildimaterjali praegu pole. Küll seda tuleb ka.
Tarvis oleks endiselt ilukilpe, ülemisi ääretulesid, tagumisi ja ka esimiseid suuna, piduri, gabariit ja tagurpidi käigu tulesid või nende klaase.
ilmselt liivapritsi enam ees ei oota - kas allesjäänud kere- ja raamiosad puhastad enne pinnakatteid "käsitsi" (nurklihvija & co)? Paras hunnik "nühkimist" ja vastikult palju õnarusi...
mis töö- ja materjalikulu kere (sh raamiosa) peale oodata on? Juba praegu paistab paari sõiduauto jagu (tummisemat) külmvaltsplekki plus eri profiile kasutatud olevat. Mis paksustega plekid (ja profiilid) üldse bussi puhul kasutust leiavad?
mütsi kergitades ja jõudu soovides,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"