Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ühel teisel riisikal, põletas aku tuld ja laadimine oli kõrgevõitu-ka 14,7 kui tuled ei põlenud. Lõppeks sai uuritud vähe- S juhe ei olnud aku + iga ühenduses. Peale seda hakkas laadima väiksema pingega ja aku tuli kustus. Japsid on kavalad, selle S juhtme tõttu saab aku ja geneka vaheline juhe peenem olla, juhtmes olev pingelang kompenseeritakse aku + klemmilt mõõtmise abil.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
praegu tundub, et kuna aku oli algul üsna tühi, kui käima sai pandud, vahest japsid teinud nii, et kui aku vajab, saab kõrgemat pinget, natuke sõitnud , siis langes pinge 14,5 peale ja kohati veel madalamaks...akutuli nei põle ja pirnid veel kestavad, nats üle 100km sõidetud
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
endiselt olukord normaalne, ja tundubki et jaapani genekad pisut teist moodi, peale käivitamist 14,8 ja siis sõites langeb umbes poole tunniga 14,2 peale