09-01-2016, 19:46 PM
Ma pakun välja,et astmelaua või siis redeli võiks teha sellise,et saab vajadusel kõrvale pöörata või nii panna,et see ei plokeeri midagi kinni või ei jää ette?
(09-01-2016, 23:05 PM)Envir Kirjutas: Kuidas selle laia hammakaga esiveo lahendusega siis on - keegi siin foorumis avaldas õigustatud kahtlust, et käigu lülitamine võib võimatuks osutuda kuna esisillal on sageli pinge peal?
(10-01-2016, 01:29 AM)hannest Kirjutas: Differ on reaalselt tööd tegeva veoratta surm.
(10-01-2016, 01:29 AM)hannest Kirjutas: Russidel ka ju pole keskel diffrit ja sildade 10% veokiiruste erinevuse juures ei juhtu midagi. See projekt saab ilmselt veel täpsemalt sildade vahelised kiirused kokku aetud. Differ on reaalselt tööd tegeva veoratta surm.
(10-01-2016, 01:29 AM)hannest Kirjutas: Russidel ka ju pole keskel diffrit ja sildade 10% veokiiruste erinevuse juures ei juhtu midagi. See projekt saab ilmselt veel täpsemalt sildade vahelised kiirused kokku aetud. Differ on reaalselt tööd tegeva veoratta surm.
(10-01-2016, 12:10 PM)2715 Kirjutas: Kui seda vedava esisilla väljavõtte ehitust vaadata siis tekib küsimus kuidas saab selle käigu välja mille pealt esisillale vedu on võetud?
Näiteks pöördel on paratamatult esi ja tagasilla kiirused erinevad ja kui on see käik sees mille hammasrattalt esivedu on võetud ja hammasrattad pinge all ei õnnestu seda käiku ju välja saada?
(10-01-2016, 19:49 PM)2715 Kirjutas:
See plokk millega esisilla lai hammasratas hambub on teise ja 3 käigu oma ja selle liigutamisega lülitatakse neid kahte käiku?
Sel juhul ei saa ju näiteks teist käiku enam välja kui esisild hoiab pinget peal ning plokkhammasratas on nuutidega võlli peal ja võll ühendatud tagaratastega.
Tagasikäigu lülitamisest ei ole siis juttugi kui teist käiku välja ei saa ju?
(10-01-2016, 16:18 PM)mlsluik Kirjutas: ..., ega pöörde peal ei õnnestu ühelgi masinal esisilda välja lülitada kui vedu taga...
(10-01-2016, 22:42 PM)Jahimees Kirjutas:(10-01-2016, 16:18 PM)mlsluik Kirjutas: ..., ega pöörde peal ei õnnestu ühelgi masinal esisilda välja lülitada kui vedu taga...
Offtopic ja mitte norimise pärast, kuid olemas on ka keerukamad hammasrataste süsteemid, kus seda vedu niimoodi edasi-tagasi lülitada ikkagi saab. Minul endal on kogemusi erinevate Unimogidega ja neil lükkasid sõidu ajal nii neliveo, kui ka plokid sisse, kui soovisid. Ei raginat, ei hammasrataste tükke lendamas. Muidugi eeldab asi mõistusega lähenemist.