18-01-2016, 23:37 PM
Konkreetne slk oli kole nagu neegrisitt, kuigi ega järgminegi mingi silmapaitaja ole. Suureks kupeeks risttuli muidugi ei kvalifitseeru.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
(18-01-2016, 22:32 PM)Jansa Kirjutas:Too konkreetne SLK oli ja on siiani luuüdini kole "peediku"auto. Koos esimese A-klassiga ajaloo kõige jäledamad Mersud.(18-01-2016, 22:22 PM)aeroplano Kirjutas: Seega milleks vilets koopia kui kõlbulikke originaale on veel piisavalt saadaval?Jama on selles, et see mersu oli SLK, ehe naistekas.
(19-01-2016, 12:34 PM)v6sa Kirjutas:JAh aga kõnealune ajastu on Mersu ajaloo üks kõige sitemate autode ajastu üldse! Ok, alustasid seda nad ju kürb-silmaga... Samas: Gelandewagen, kui robustsuse tipp ja kandilisuse etalon on neil SIIANI tootmsies ja siiani KÕIGE KALLIM mudel üldse! Ja vaat pederastist G-omanikku ma küll ei tea (küll armastavad mehi G-punkti omanikud). Äkki mõni isegi on... aga peedikute auto oli ja on siiani nii Eestis kui Maailmas Range Rover(19-01-2016, 12:31 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Aga mida tegi Mersu: libedaid pedeautosid...
Tehakse seda, mida soovitakse osta. Libedad peded on seega ostujõulised...
(19-01-2016, 12:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: JAh aga kõnealune ajastu on Mersu ajaloo üks kõige sitemate autode ajastu üldse! Ok, alustasid seda nad ju kürb-silmaga... Samas: Gelandewagen, kui robustsuse tipp ja kandilisuse etalon on neil SIIANI tootmsies ja siiani KÕIGE KALLIM mudel üldse! Ja vaat pederastist G-omanikku ma küll ei tea (küll armastavad mehi G-punkti omanikud). Äkki mõni isegi on... aga peedikute auto oli ja on siiani nii Eestis kui Maailmas Range RoverOle hea ja paranda ennast, lisades aastaarvud/põlvkonnad. Sellise autoga käib lord oma valdusi üle vaatamas, mitte ei minda vaidoneigaust kuulama.
(19-01-2016, 12:31 PM)PlyVal64 Kirjutas: Edit: sellega seoses tuli meelde "vanaisa mure" lastelastest, suurest kupeest, kuugari asendamisest jne aga Ta meil ju tuntud "Kädi-mees": justnimelt suur kupee on ju CTS Coupe!!! Eestis vist polegi näinud?Vabandused pildiga tsiteerimise pärast aga ma olen pika uksega CTS-V-ga Eestis isegi sõitnud, nägemisest rääkimata. Kusjuures tagaistmel on kahele täismõõdus inimesele nii põlve-, kui õlaruumi. Pea tuleb vaid sülle võtta
(19-01-2016, 13:05 PM)41Degree Kirjutas: Ole hea ja paranda ennast, lisades aastaarvud/põlvkonnad. Sellise autoga käib lord oma valdusi üle vaatamas, mitte ei minda vaidoneigaust kuulama.Ajaloost pole mõtet enam rääkida, kus ka Disco on nn"etiketiauto". Kuid ma ei pea ka neist "lordidest" ega muudest kroonitud siniverelistest (loll)peadest mitte midagi! Sisuliselt jätab mind kõik see kokku varastatud ja röövitud koledate "kahekraani"-inimeste impeerium täiesti külmaks.
(19-01-2016, 17:38 PM)olevtoom Kirjutas: Pisut küll hiljaks jäänud, asun siiski I põlvkonna SLK kaitsele. Minu arvates ei ole ta nii kole midagi, arvestades 90. aastate konteksti. Vaadake teda küljelt, proportsioonid on igati paigas.No kuule - justnimelt 90'te kontekstis ta eriti plönn ongi!!! Jah, CC'na on katus tehniliselt äge aga just ja ainult lahtisena SLK kuidagi natukenegi "välja näeb". Katus peal on ta suisa väärakas.
(19-01-2016, 17:11 PM)PlyVal64 Kirjutas:(19-01-2016, 13:05 PM)41Degree Kirjutas: või Škoda lõikaks Superbi pisut lühemaks, venitaks esiuksed pikemaks ja säilitaks superlahenduse twindoori taga? Ma ei kujuta ette, kui mitu inimest ostaks ~50K maksva Škoda Superb Coupe?
(19-01-2016, 21:54 PM)raul Kirjutas:Mis ta nüüd nii OT, üks suur kupee ka muule jutule vahelduseks(19-01-2016, 17:11 PM)PlyVal64 Kirjutas:(19-01-2016, 13:05 PM)41Degree Kirjutas: või Škoda lõikaks Superbi pisut lühemaks, venitaks esiuksed pikemaks ja säilitaks superlahenduse twindoori taga? Ma ei kujuta ette, kui mitu inimest ostaks ~50K maksva Škoda Superb Coupe?
OT: Esimese põlvkonna Superbist oli selline kavand täitsa olemas - Škoda Tudor
(19-01-2016, 22:55 PM)Jansa Kirjutas:(19-01-2016, 21:54 PM)raul Kirjutas:Mis ta nüüd nii OT, üks suur kupee ka muule jutule vahelduseks(19-01-2016, 17:11 PM)PlyVal64 Kirjutas:(19-01-2016, 13:05 PM)41Degree Kirjutas: või Škoda lõikaks Superbi pisut lühemaks, venitaks esiuksed pikemaks ja säilitaks superlahenduse twindoori taga? Ma ei kujuta ette, kui mitu inimest ostaks ~50K maksva Škoda Superb Coupe?
OT: Esimese põlvkonna Superbist oli selline kavand täitsa olemas - Škoda Tudor
(19-01-2016, 20:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:Vana karu enam tantsima ei õpeta; jään oma arvamuse juurde. A' ma olen tuntud maitselage inimene kah, ma ei karda näiteks kõva häälega kuulutada, et E-tüüp on minu arvates inetu auto; oli seda siis, kui olin 16, ja on ka siis, kui olen 60... (Mõne auto suhtes on arvamus ajas muutunud).(19-01-2016, 17:38 PM)olevtoom Kirjutas: Pisut küll hiljaks jäänud, asun siiski I põlvkonna SLK kaitsele. Minu arvates ei ole ta nii kole midagi, arvestades 90. aastate konteksti. Vaadake teda küljelt, proportsioonid on igati paigas.No kuule - justnimelt 90'te kontekstis ta eriti plönn ongi!!! Jah, CC'na on katus tehniliselt äge aga just ja ainult lahtisena SLK kuidagi natukenegi "välja näeb". Katus peal on ta suisa väärakas. ...
(20-01-2016, 12:13 PM)samodelkin Kirjutas: Minul tekkis juba ammu seda rubriiki lugedes küsimus, milleni tahtis lp teemaalgataja üldse jõuda, või mis oli selle küsimuse püstitamise eesmärk?
Ehk olengi pikajuhtmeline...