(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2016, 18:57 PM ja muutjaks oli Roland.)
(27-01-2016, 15:14 PM)Necro Kirjutas: Küsimus vene keevitustrafo kohta. Jutt käib siis sellest suuremast plekk-kastist, mille peal olevast vändast saab seda reguleerida.
Nimelt massijuhtme pikem osa oli "nagisse" riputatud (Suvaline metallvarras telliskivi seinas). Ja keevitamise ajal see juhe liikus altpoolt. Juhe oli seal mitme keeruga peal. Ja kui nüüd keevitama asuti, siis see massijuhe eemaldus üksteisest. Jälgisin seda. Juhet keegi ei liigutanud füüsiliselt. Ehk siis kas ainuke seletus sellele on magnetväli, mis juhtme sisse tekitades seda liikuma paneb?
Seletus on vähe segane, aga ma loodan, et mõni füüsikaga rohkem kodus olev inimeseloom jagab välja. See fenomen jäi lihtsalt painama. Kohati võttis muigama küll
Mul kah selline vana elektrood keevitus veel kasutusel.Ja kah varemalt oli just trahvo juures naelas rippumas lehmaketid.
Ja need liikusid keevitamise ajal magnetvälja mõjul.Kuid Sul peaks ju juhe olema vaskne.Sinna magnetväli mõjuda ei saa nagu.
Viimane variant siiski kummitus.
Peaks vask olema jah. Ju siis on tõesti juhe liialt peenike. Aga seda liikumist on näha ikka mõne cm ulatuses.
Siis on vähemalt teada, et algne mõte oli enam-vähem pihta.
(27-01-2016, 16:08 PM)Necro Kirjutas: Peaks vask olema jah. Ju siis on tõesti juhe liialt peenike. Aga seda liikumist on näha ikka mõne cm ulatuses.
Siis on vähemalt teada, et algne mõte oli enam-vähem pihta.
Jah, tõeline müstika! Aga pole hullu, ilmselt toimub midagi sarmast ka elektrimootorite sees. Ka sinna pannakse sisse mingisuguseid traadikeerde ja poole, llastakse elektrivool sealt läbi ja mootori otsast välja vahtiv metalljunn pistab keerlema ja pöörlema, nii et vähe pole! Kahtlustan, et ka nendes mootorites on kasutatud "liialt peenikest juhet"!
Terve eilne õhtu läks selle nahka, et leida siit foorumist teema kus keegi kaasfoorumlane oli ehitanud ise nn lumekoera ehk siis ühelindilise kergtransportööri. Äkki keegi asjalikum suudab selle leida ja siia linkida?
Suure koormuse all olevad juhtmekerad ikke liiguvad. seal on pistmist midagi induktiivvooluga.
Kui kera on "eriline" ja liiga suur, siis võib juhtuda, et juhtme teisest otsast tuleb välja hoopis teistsugune vool, kui sisse läks.
Kui juhtmekerad on väga korrapärased ja õigesti paigas, siis kutsutakse neid teinekord trafodeks ja drosseliteks.
(27-01-2016, 22:30 PM)Provoker23 Kirjutas: Terve eilne õhtu läks selle nahka, et leida siit foorumist teema kus keegi kaasfoorumlane oli ehitanud ise nn lumekoera ehk siis ühelindilise kergtransportööri. Äkki keegi asjalikum suudab selle leida ja siia linkida?
lumekoerad elavad kalandusfoorumis , nimetuse jään võlgu .
(27-01-2016, 22:30 PM)Provoker23 Kirjutas: Terve eilne õhtu läks selle nahka, et leida siit foorumist teema kus keegi kaasfoorumlane oli ehitanud ise nn lumekoera ehk siis ühelindilise kergtransportööri. Äkki keegi asjalikum suudab selle leida ja siia linkida?
(27-01-2016, 22:30 PM)Provoker23 Kirjutas: Terve eilne õhtu läks selle nahka, et leida siit foorumist teema kus keegi kaasfoorumlane oli ehitanud ise nn lumekoera ehk siis ühelindilise kergtransportööri. Äkki keegi asjalikum suudab selle leida ja siia linkida?
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2016, 20:15 PM ja muutjaks oli Qunts.)
Küsiks kus saab autole uusi pukse amortidele ?
Nimelt vaja suvel jälle auto maapeale tuua ja madalamad vedrud/amordid alla panna aga vaatasin, et tagumiste amortide ülemised puksid on täiesti läbi ja tahaks uusi kui ülejäänud puksid on väga korralikud ja amordid ka uue väärilised.
Vahetaks kohe Polu pukside vastu või siis kummist kärakate vastu, aga kus osta? Proovisin googliga sõbraks saada ja vott ei saanud
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2016, 20:40 PM ja muutjaks oli Walter.
Muutmise põhjus: .
)
(31-01-2016, 20:14 PM)Qunts Kirjutas: Küsiks kus saab autole uusi pukse amortidele ?
Nimelt vaja suvel jälle auto maapeale tuua ja madalamad vedrud/amordid alla panna aga vaatasin, et tagumiste amortide ülemised puksid on täiesti läbi ja tahaks uusi kui ülejäänud puksid on väga korralikud ja amordid ka uue väärilised.
Vahetaks kohe Polu pukside vastu või siis kummist kärakate vastu, aga kus osta? Proovisin googliga sõbraks saada ja vott ei saanud
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
(31-01-2016, 20:14 PM)Qunts Kirjutas: Küsiks kus saab autole uusi pukse amortidele ?
Nimelt vaja suvel jälle auto maapeale tuua ja madalamad vedrud/amordid alla panna aga vaatasin, et tagumiste amortide ülemised puksid on täiesti läbi ja tahaks uusi kui ülejäänud puksid on väga korralikud ja amordid ka uue väärilised.
Vahetaks kohe Polu pukside vastu või siis kummist kärakate vastu, aga kus osta? Proovisin googliga sõbraks saada ja vott ei saanud
Ahjaa auto VW Polo 2007 diisel
Arvatavasti poest eraldi pukse amordile ei saa. Küsida muidugi tasub erinevatest poodidest. Kui pood ei aita, siis treial saab "plastikust" puksid treida.
(31-01-2016, 20:14 PM)Qunts Kirjutas: Küsiks kus saab autole uusi pukse amortidele ?
Nimelt vaja suvel jälle auto maapeale tuua ja madalamad vedrud/amordid alla panna aga vaatasin, et tagumiste amortide ülemised puksid on täiesti läbi ja tahaks uusi kui ülejäänud puksid on väga korralikud ja amordid ka uue väärilised.
Vahetaks kohe Polu pukside vastu või siis kummist kärakate vastu, aga kus osta? Proovisin googliga sõbraks saada ja vott ei saanud
Ahjaa auto VW Polo 2007 diisel
Arvatavasti poest eraldi pukse amordile ei saa. Küsida muidugi tasub erinevatest poodidest. Kui pood ei aita, siis treial saab "plastikust" puksid treida.
Kui poest ei saa siis pean muretsema kuskilt sinist või musta Polüuretaanplastikut ja treipingi pöördesse ajama.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2016, 22:39 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(31-01-2016, 22:20 PM)Qunts Kirjutas:
(31-01-2016, 21:39 PM)phyl Kirjutas:
(31-01-2016, 20:14 PM)Qunts Kirjutas: Küsiks kus saab autole uusi pukse amortidele ?
Nimelt vaja suvel jälle auto maapeale tuua ja madalamad vedrud/amordid alla panna aga vaatasin, et tagumiste amortide ülemised puksid on täiesti läbi ja tahaks uusi kui ülejäänud puksid on väga korralikud ja amordid ka uue väärilised.
Vahetaks kohe Polu pukside vastu või siis kummist kärakate vastu, aga kus osta? Proovisin googliga sõbraks saada ja vott ei saanud
Ahjaa auto VW Polo 2007 diisel
Arvatavasti poest eraldi pukse amordile ei saa. Küsida muidugi tasub erinevatest poodidest. Kui pood ei aita, siis treial saab "plastikust" puksid treida.
Kui poest ei saa siis pean muretsema kuskilt sinist või musta Polüuretaanplastikut ja treipingi pöördesse ajama.
Kuna oled päevatöö lasnas, siis pole palju sõita Mahtra tänava poole http://www.etra.ee/ Mahtra tn. Neste tankla taga
lõikavad sellise, millist vaja.
Ps. Tänud Samsungi rihma pakkumise eest, kuid Päkapikud jõudsid juba enne kohale tuua, kui saapad jalga sain. Kummimaterjalist võin midagi leida ... lumi sulas ju ära
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Mootor kangesti õliseks muutunud sidurikoja pealt, ilmselt plokikaane vahelt lekib?
Oskab keegi umbkaudu öelda, palju tihendi vahetamise töö maksab 1,4bensuka puhul ja mida kõike see tavapärasel juhul hõlmab?
(01-02-2016, 01:13 AM)Raivo Kirjutas: Mootor kangesti õliseks muutunud sidurikoja pealt, ilmselt plokikaane vahelt lekib?
Oskab keegi umbkaudu öelda, palju tihendi vahetamise töö maksab 1,4bensuka puhul ja mida kõike see tavapärasel juhul hõlmab?
Plokikaane tihendi vahetus hõlmab endas päris palju uusi tihendeid (sisse/väljalaske tihendid, klapikambri kaane tihend, plokikaane tihend jne) soovituslikult laseksin mina lihvida ka kaane ja sooveldada klappid ning klappidele uued sääretihend. ja kui on rihmaga mootor siis soovitavalt ka rihma komplekt siis peaks mingi aeg olema mootor lekkevaba.
Hinda öelda ei oska kuna kõik sõltub ikka sellest mis moodi teha.
(01-02-2016, 01:13 AM)Raivo Kirjutas: Mootor kangesti õliseks muutunud sidurikoja pealt, ilmselt plokikaane vahelt lekib?
Oskab keegi umbkaudu öelda, palju tihendi vahetamise töö maksab 1,4bensuka puhul ja mida kõike see tavapärasel juhul hõlmab?
(01-02-2016, 01:13 AM)Raivo Kirjutas: Mootor kangesti õliseks muutunud sidurikoja pealt, ilmselt plokikaane vahelt lekib?
Oskab keegi umbkaudu öelda, palju tihendi vahetamise töö maksab 1,4bensuka puhul ja mida kõike see tavapärasel juhul hõlmab?
(01-02-2016, 01:13 AM)Raivo Kirjutas: Mootor kangesti õliseks muutunud sidurikoja pealt, ilmselt plokikaane vahelt lekib?
Oskab keegi umbkaudu öelda, palju tihendi vahetamise töö maksab 1,4bensuka puhul ja mida kõike see tavapärasel juhul hõlmab?
Eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema!
Vabalt võib mingi tuulutusvoolik leemetada. Küüri puhtaks ja tuvasta lekkekoht.
On suur vahe tööde mahus ja vajalike abimaterjalide kulus, kas lasta vahetada kaanetihend 1991 aasta eskrotil või 2012 aasta vaginaatoril
see küsimus sai vast Walteri käest lihtsa "osta poest" vastuse koos kättpidi õige leti juurde talutamisega - järgnevad treimissoovitused ei ole vast vajalikud
tööhindeid (olgu see siis plokikaanetihendi vahetus või midagi muud) ja diagnoosi pakuvad konkreetsete numbritega konkreetsele masinale ikka konkreetse piirkonna konkreetsed teenusepakkujad. Mis siin ikka jupivahetuse vajaduse ja hinnete ümber juttu vesta
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
On Mersu kolmene vabalthingav diisel. OM603.912. Õhu sissevõtu kopsikus on ventiil (butterfly valve), mis avaneb nii gaasi andes kui ka eraldi vaakumklapi abil. Samas olen näinud sama mootorit, millel õhu sissevõtt hoopis teistsugune ja ilma selle klapita? Kas võib kogu selle jura sealt minema visata ja lasta õhu vabalt kollektorisse? Kas võib olla seotud EGR'i olemasoluga? Sest seda mootorit nii koos kui ilma EGR'ta. Mootor läheb kasutusele teisel projektil ja oleks tarvis õhu sissevõtt hulka kompaktsemaks teha. EGR'i eemaldaks nagunii.