Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
koosta elementaarne vooluring ja õpi põhimõte selgeks,kuidas ühendada lülitit,jne.See \"Trafo\" on seal kaitsme eest.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
see seal tules ei ole mitte trafo vaid drossel. Ja tema funktsioon on seal läbiva voolu piiramine: kui mootori pöörded tõusevad, siis tõuseb ka voolusagedus ja mida kõrgem on voolusagedus seda suurem on drosseli takistus teda läbivale voolule ...
P.S selle tõttu on võrril väga olulised õigete võimsustega pirnid!
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ikka 6 V.
Kogu Vene ja vana jalg- ja mootorrattatehnika on olnud ikka traditsiooniliselt 6 V peal, v.a venelaste mõned viimased isendid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Ja kui sellest voolust mis mähisest tuleb ei jätku(tuli põleb sädet pole või säde on ja tuli ei põle) siis tuleb teha hoopis teine süsteem. D8 mootoril: Tuleb panna 6 voldine ja 5 watine pirn jadamisis süütepooliga .
|||||||_____>pirn______>süütepool___>mass
mähis
|||||||_>mass
Ja tuled töötavad ja säde on olemas!! Võib proovida ka 10 vatist sest tegelikult peaks see ka töötama. igatahes 5 vatine töötab küll hästi seal ja noh säde on ka isegi vaiksel lükkamisel. Kasulik on juhmed kohe pirni külge tinutada sest selline süsteem on eriti tundlik tundlik. näiteks võib august läbi sõites pirn paigast rappuda ja siis säde läind. Ja veel tuleb(esitules) pirn isoleerida kerest sest muidu kaob kõik vool sinna ja süütepooli ei jõua midagi. ah sai üks segane jutt aga küll te aru saate.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
minul oli selleks et käies ka tuled põleksid kasutusel televiisorist välja kistud diood,vot panin selle pea juhtmele vahele ja töötas..
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Minu elektriinsenerist sõbra võrr on nagu tuumaelektrijaam-originaalmagneeto pealt käib,dioodidest on tehtud laadimisblokk,tuled põlevad 12V aku pealt,peal on arvuti vent jahutuseks,kunagi oli taskuarvutist tehtud kilomeetrilugeja peal ja isetehtud makk pleierist.Magneeto suudab aku täis küll hoida.Seda masinat peab nägema,et aimu saada....Võrril jookseb küljes metsik juhtemekimp,et mõnemehe autol pole ka sellist nähtust kunagi nähtud.....
Niiviisi ... tuled tegin eile korda aga säde kaob ära kui tuled põlema panna , kas ma tegin õigesti: juhe algas mootori klemmist edasi läks lülitisse sealt esitule drosselisse ja peale drosselit jagasin juhtme kaheks (üks esipirni ja teine tagumisse punasesse tulle)
Ja veel pirnid olid esimene 10Watine ja tagumine 4Watine... kas peaks nõrgemad otsima või panema süüte läbi suure süütepooli (see on ka küljes)?