(27-02-2016, 20:46 PM)Hoomer Kirjutas: (27-02-2016, 20:20 PM)Hoomer Kirjutas: Historic on omaette teema ja ei lähe tegelikult päris antud kontekstiga kokku.
Antud juhul annab eelise pigem ühe silla vedu, kui väljalaske aasta....
Arvestades võitja tulemust, siis täis pangale mängides ilma ühegi veata, parima lisakatse ajaga ja veatu ristsõnaga poleks ka võidu võimalust olnud. Selline arvestus lihtsalt tekitab teatava küsitavuse... Mõtiskluse tulemus: Audi Urq'ga pole mõtet osaleda.. kahju
Kahjuks see praegu nii Eestis kui mujal arenenudki Maailmas historicus ongi! Kõik "maadlevad" sama probleemiga! Aeg on ju tänaseks sealmaal, et 4WD autod on puhas vanatehnika aga just eriti talvistes tingimustes vaegvedustest niipalju üle, et "paha hakkab". Kui reaalselt kokku korjata kõik Eestis olevad vanad quattrod, Subarud (leoned), Lanciad, Sierrad, Celicad, bemmid, mersud (w124), fordid (scorpad), hondad ja mitsu "evo-ühed", oleks sellise klassi stardirivi juba piisavalt pikk, et ka lisakatse karistuspunkti "häving" ei oleks määrav! Kui on juba samas klassis 10-11 jõuvankrit, muutub asi kohe palju paremaks!
Reaalselt on neid autosid päris palju Eestis, mis rahvarallis ja -sprindis täiesti arutuks ehitatud evode ja essteeiidega (alla 400 jõu pole seal midagi teha...) mitte kunagi võidu ei sõida, on juba vanuseliselt 25+ aastat vanad (minu C4 on mudelina juba, füüsiline auto on järgmine aasta 25 täis) ja võiks omavahel mõõtu võtta. Ma sõitsin reede õhtul, kui rada oli maha märgitud, ilma gaasi andmata, ajaks 2:15. Me Mardiga arvasime, et parimad ajad peaks tulema 1:40 kanti...
Jah, nad on need kirutud "plaststangega" ajastu masinad aga mina ise näeks hea meelega neid massilisemalt regulaarsusrallide rajal. See ongi olnud kurb, et EAL lasi vertsudest kordades võimsamad masinad "rahva"spordis rajale - need peaks olema absoluutselt bännitud nagu omal ajal B-rühm - ja sellega visati üle parda tegelikult tohutu hulk niisama toredaid paljuveduseid. Väga palju nendest on tänaseks põllurallikate ja jäärajamasinatena lihtsalt ära hukatud. Kuna ei olnud väljundit, siis neid ei hoitud korras, registris, ülevaatuskõlbulikena jne. Samas Sinu ST165 ja ka see bemm, millega Tõnis seekord sõitis, on spetsiaalselt Talveralli jaoks üles ehitatud (ja need polnud ju odavad tööd!), kleebitud jne ehk elus hoitud! Nad on kuradi stiilsed ja olemas!
See oleks nüüd Sinu ja miks mitte ka kogu ECRC elik Estonian Classic Rally Club huviliste töö vanakooli paljuveduseid promoda ja miks mitte neile eraldi midagi orgunnida! Isegi mina vaataks oma mahlapakiga traktori aseainet hoopis teise pilguga
Tegelikult on ju C4 100Q üliodav pidada ja kuradi mõnus sõita ka halbadel teedel! Samas vajab harjutamist ja "mune", et libedaga sundida teda alajuhitavast ülejuhitavaks. Ja neid VEEL on!