Uunikute 15. Talveralli 2016 pildid, videod, järelkaja

Meeskond 944 sooviks teada, milline ristsõna täht oli vale, et meie ei saanud kõiki KPsid kokku?
489 viitab, et üks täht kuskil vale?

Omateada saime seekord kõik õigest. Ehk pildilt vaadates ei näe probleemi vastustega. Sooviks teada saada, et kogemustest õppida. Protestima ei hakka.
Vasta

(27-02-2016, 13:59 PM)joonas_ Kirjutas:  Meeskond 944 sooviks teada, milline ristsõna täht oli vale, et meie ei saanud kõiki KPsid kokku?
489 viitab, et üks täht kuskil vale?

Omateada saime seekord kõik õigest. Ehk pildilt vaadates ei näe probleemi vastustega. Sooviks teada saada, et kogemustest õppida. Protestima ei hakka.

KP22 - SÕERU asemel SÖERU
Kontrollijatel on head silmad, see jäi esialgu märkamata.
Vasta

Jah, Kohtunikud olid "julmad" ja seda ka oma laste, kaasade, heade sõprade jne suhtes! Lihtsalt teistmoodi ei saa ja "petad korra, jäädki petma". Meil endal peab olema südametunnistusel rahu! Big Grin AKP's meelehea eest parema kellaaja saamine on lubatud... ja 1 punkt elik minut on aastaid asju määranud! Moosimist olevat palju vähemaks jäänud, kõik uhavad "silm ruutus, kell tiksumas" Big Grin 

Aga tegin ära ka FIA kategooria ja täpse valemi põhise ning sooneutraalse lisakatse ja üldise pingerea! Ehk selle, kus Ristsõnal pole muud tähendust, kui "passage control" põhimõte. FIA/FIVA/HERO sõitudel on selleks läbimise tempel Ajakaardil. Ma päris kõiki tagasi jõudnud 162 ei hakka kunagi läbi vaatama aga võiks olla põhimõte, et kui midagigi on märgitud, siis on "tempel" olemas. Sestap see tagumine pool-päris lõpp on "suvaline" aga esimene pool on ju valdav enamus mingigi märke Ristsõnasse teinud. Üldiselt oli väga vähe neid, kus olid tühjad ruudud/read sees. Need olid eksijad ja lagunejad. 

Kindlasti pole siingi kõik õige ja eesmärk polnudki täpseid homologeeringu ajastuid jms välja mõelda - see on selline ÜLDINE pilt, mis võiks edaspidi Talveralliga juhtuda. 

.pdf FIA põhine sportlik lisakatse.pdf Suurus: 72.99 KB  Tõmbamised: 652

.pdf FIA põhine sportlik pingerida.pdf Suurus: 79.88 KB  Tõmbamised: 451


EDIT: Ma tegin veel ühe "võimaliku variandi" ja tekitasin rahvaspordist tuttava SU-klassi, kuhu mahuvad 1969-lõpuni tagaveolised Soviet-time sõiduautod. Tuntuim tegelinski on igate pidi esimene ja Hinsberg mitteoriginaal-mootoriga teine ning Nymmik subarumuhuga neljas jne aga natuke pingerida muutub küll.  
.pdf FIA põhine sportlik lisakatse, SU klass eraldi.pdf Suurus: 72.93 KB  Tõmbamised: 363

.pdf FIA põhine sportlik pingerida, SU klass eraldi.pdf Suurus: 80.19 KB  Tõmbamised: 351


Ühesõnaga - ON mõtlemisainet tulevikuks!!!

PS: KOGU rivist oli ju vaid 40 "kirutud" vene tehnikat + 2 edeveolist Sputnikut, Pobeda ja Muhk + RAF, UAZ, GAZ jms eritehnika. See on ju "kolmandik", nendest enamus veel ka vägagi edevad või rallilikud! 
Vinguda ja veel vähem muu ilma ees "häbeneda" ei ole põhjust! "Häbenetagu" omaette koos nätsumäluja ja muude tolerastidega Wink 
Vasta

Auto nr.20 tänab samuti korraldajaid ja on rahul saavutatud tulemuse üle.

Kuni lõpptulemusteni teadsime ka meie, et kõik KP-d õigesti kirjutatud, aga pingereast näeme, et miskit oli justkui ikkagi nihu.
"Mustandi" pealt kontrollides on meil kõik vastused justkui õiged, ka "sõeru" ja "ANT" jm.
Sooviks teada mis valesti läks, et teaks kelle "mune pigistada" : )
Vasta

(27-02-2016, 16:38 PM)Sm.Tsapajev Kirjutas:  Auto nr.20 tänab samuti korraldajaid ja on rahul saavutatud tulemuse üle.

Kuni lõpptulemusteni teadsime ka meie, et kõik KP-d õigesti kirjutatud, aga pingereast näeme, et miskit oli justkui ikkagi nihu.
"Mustandi" pealt kontrollides on meil kõik vastused justkui õiged, ka "sõeru" ja "ANT" jm.
Sooviks teada mis valesti läks, et teaks kelle "mune pigistada" : )

Teil SULASELGE Valuküla Paluküla asemel!!!

Aga nüüd kohe lähevad kõik paberid pööningule arhiivi ja rohkem ma seda pakki ei ava. 
Vasta

Esmalt tänud korraldajale/tele!

Priit, kas sedasi lisakatse eest karistuspunkte jagades asi veic ebaaus pole? Ei virise ega vingu, lihtsalt arutlen, et teatud klassi autoga rajale tulles on selge, selle autoga ei ole kunagi mingit võimalust võita. Mida vähem on klassis autosid (mootorattaid), seda rohkem karistada saad. Samas suure osalusega klassis võid lisakatse läbida pool magades ja pole hullu. Usun, et paljud tulevad ja proovivad endast anda parima, aga selline teatav ebaõiglus tõmbab motti alla. Kõik lähevad ju koondtabelis ûhte potti.. Smile
Vasta

Nuh, eks see lisakatse teema, nagu ka kõik muu, on ikkagi korraldaja otsustada. Meil ka ei tulnud lisakatse aeg just parim, kuna eelmisena startinud fjordimootorigasaab jättis summuti täispikkuses rajale ja kodanik 90Deville pidi seetõttu suisa seisma pidrundama end ning tagurdama, mis arusaadavalt ei soosi põhja sõitmist Big Grin

A mis seal ikka. Natuke paneb imestama ka esimeses AKP-s saadud 8 miinust, kuna kõigi arvutuste järgi hilinesime vaid kaks minutit. Samas, ega me võidupeale pole kunagi sõitnud ja evime senini arvamust, et võit ongi spordiloto.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(27-02-2016, 16:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(27-02-2016, 16:38 PM)Sm.Tsapajev Kirjutas:  Auto nr.20 tänab samuti korraldajaid ja on rahul saavutatud tulemuse üle.

Kuni lõpptulemusteni teadsime ka meie, et kõik KP-d õigesti kirjutatud, aga pingereast näeme, et miskit oli justkui ikkagi nihu.
"Mustandi" pealt kontrollides on meil kõik vastused justkui õiged, ka "sõeru" ja "ANT" jm.
Sooviks teada mis valesti läks, et teaks kelle "mune pigistada" : )

Teil SULASELGE Valuküla Paluküla asemel!!!

Aga nüüd kohe lähevad kõik paberid pööningule arhiivi ja rohkem ma seda pakki ei ava. 

Ai kurja, siis ma ei saagi kunagi teada, mis vigu meil siis "karmi järelkontrolli" käigus veel lisaks leiti, et miinuseid esialgse 14 asemel lõpuks 28 tekkis Smile 

(...sest sõidupäeval me muidu jõudsime esimeste hulgas ja kuna sumin su ümber /ja peas? Big Grin / veel väga suur ei olnud, siis sa tegid kohe lahedasti jooksvalt kontrolli ära, ning esimese hooga selgus ainult see möödapanek, et meil bussipeatuse järgi SORDI kirja läks ja kuigi seegi vastusesse õige tähe andis, oli kuskil hoopis viide KIRIKule )
Vasta

(27-02-2016, 18:56 PM)Hoomer Kirjutas:  Esmalt tänud korraldajale/tele!

Priit, kas sedasi lisakatse eest karistuspunkte jagades asi veic ebaaus pole? Ei virise ega vingu, lihtsalt arutlen, et teatud klassi autoga rajale tulles on selge, selle autoga ei ole kunagi mingit võimalust võita. Mida vähem on klassis autosid (mootorattaid), seda rohkem karistada saad. Samas suure osalusega klassis võid lisakatse läbida pool magades ja pole hullu. Usun, et paljud tulevad ja proovivad endast anda parima, aga selline teatav ebaõiglus tõmbab motti alla. Kõik lähevad ju koondtabelis ûhte potti.. Smile

Muuseas  täpselt nii ongi! Lisaks antakse paljudel vanaautorallidel uuematele juba ette karistuspunkte... LISAKS ajastu gruppidele jagatakse autod veel ka kubatuuripõhiselt!

Kui vaatad tulemusi, siis valdavalt võidetakse rallisid justnimelt selle 60'te lõpu ja 70'te algusaja 2000+ kubatuuriga heade autodega, nagu 911 jms. Pluss siis Volvod. Ehk need, kus on juba olemas "juhitavus ja võimsus", neid on palju ja lisakatsetel elik vanautoralli keeles "testidel" saadakse hea tulemuse puhul vähe karistuspunkte/sekundeid. Kogu süsteem on muidugi keerulisem aga asi on siiski Historic. 
Vasta

(27-02-2016, 19:35 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(27-02-2016, 18:56 PM)Hoomer Kirjutas:  Esmalt tänud korraldajale/tele!

Priit, kas sedasi lisakatse eest karistuspunkte jagades asi veic ebaaus pole? Ei virise ega vingu, lihtsalt arutlen, et teatud klassi autoga rajale tulles on selge, selle autoga ei ole kunagi mingit võimalust võita. Mida vähem on klassis autosid (mootorattaid), seda rohkem karistada saad. Samas suure osalusega klassis võid lisakatse läbida pool magades ja pole hullu. Usun, et paljud tulevad ja proovivad endast anda parima, aga selline teatav ebaõiglus tõmbab motti alla. Kõik lähevad ju koondtabelis ûhte potti.. Smile

Muuseas  täpselt nii ongi! Lisaks antakse paljudel vanaautorallidel uuematele juba ette karistuspunkte... LISAKS ajastu gruppidele jagatakse autod veel ka kubatuuripõhiselt!

Kui vaatad tulemusi, siis valdavalt võidetakse rallisid justnimelt selle 60'te lõpu ja 70'te algusaja 2000+ kubatuuriga heade autodega, nagu 911 jms. Pluss siis Volvod. Ehk need, kus on juba olemas "juhitavus ja võimsus", neid on palju ja lisakatsetel elik vanautoralli keeles "testidel" saadakse hea tulemuse puhul vähe karistuspunkte/sekundeid. Kogu süsteem on muidugi keerulisem aga asi on siiski Historic. 

Historic on omaette teema ja ei lähe tegelikult päris antud kontekstiga kokku.
Antud juhul annab eelise pigem ühe silla vedu, kui väljalaske aasta.... Smile
Vasta

(27-02-2016, 20:20 PM)Hoomer Kirjutas:  
(27-02-2016, 19:35 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(27-02-2016, 18:56 PM)Hoomer Kirjutas:  Esmalt tänud korraldajale/tele!

Priit, kas sedasi lisakatse eest karistuspunkte jagades asi veic ebaaus pole? Ei virise ega vingu, lihtsalt arutlen, et teatud klassi autoga rajale tulles on selge, selle autoga ei ole kunagi mingit võimalust võita. Mida vähem on klassis autosid (mootorattaid), seda rohkem karistada saad. Samas suure osalusega klassis võid lisakatse läbida pool magades ja pole hullu. Usun, et paljud tulevad ja proovivad endast anda parima, aga selline teatav ebaõiglus tõmbab motti alla. Kõik lähevad ju koondtabelis ûhte potti.. Smile

Muuseas  täpselt nii ongi! Lisaks antakse paljudel vanaautorallidel uuematele juba ette karistuspunkte... LISAKS ajastu gruppidele jagatakse autod veel ka kubatuuripõhiselt!

Kui vaatad tulemusi, siis valdavalt võidetakse rallisid justnimelt selle 60'te lõpu ja 70'te algusaja 2000+ kubatuuriga heade autodega, nagu 911 jms. Pluss siis Volvod. Ehk need, kus on juba olemas "juhitavus ja võimsus", neid on palju ja lisakatsetel elik vanautoralli keeles "testidel" saadakse hea tulemuse puhul vähe karistuspunkte/sekundeid. Kogu süsteem on muidugi keerulisem aga asi on siiski Historic. 

Historic on omaette teema ja ei lähe tegelikult päris antud kontekstiga kokku.
Antud juhul annab eelise pigem ühe silla vedu, kui väljalaske aasta.... Smile

Arvestades võitja tulemust, siis täis pangale mängides ilma ühegi veata, parima lisakatse ajaga ja veatu ristsõnaga poleks ka võidu võimalust olnud. Selline arvestus lihtsalt tekitab teatava küsitavuse... Mõtiskluse tulemus: Audi Urq'ga pole mõtet osaleda.. kahju Smile
Vasta

oot, kas mingine üldine talavline tabel ka tuleb, nende järgi ma sai küll ikka super tulemuse ehk 16. mis vist on üks parimaid mu 11a sõidu lõikes
Vasta

(27-02-2016, 21:09 PM)supp Kirjutas:  oot, kas mingine üldine talavline tabel ka tuleb, nende järgi ma sai küll ikka super tulemuse ehk 16. mis vist on üks parimaid mu 11a sõidu lõikes

Vaatab siis nüüd siia http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=53859
Vasta

krt loll pea on interneti nuhtluseks, ehk jälle hea auhinnaline 123. koht, s.tt lugu on see, et minu 11aasta osaluse jooksul on olnud 1 kaardilugeja kes pole omale ise peale rallit vanatehnikat soetanud, seega peab hakkama üksi sõitma vist
Vasta

(27-02-2016, 22:14 PM)supp Kirjutas:  krt loll pea on interneti nuhtluseks, ehk jälle hea auhinnaline 123. koht, s.tt lugu on see, et minu 11aasta osaluse jooksul on olnud 1 kaardilugeja kes pole omale ise peale rallit vanatehnikat soetanud, seega peab hakkama üksi sõitma vist

.......lase veel korra, ei saand aru...

Tervitab Veteran.
Vasta

Tervitus!

Seekordne sõit oli tagantjärgi võttes parim, rohkete emotsioonide tõttu. Kõik algas sellest, et pidurid kadusid täielikult juba esimesel lõigul.Edasi oli adrenaliini laksud igal ristmikul , kurvis ja teiste järel sõitmises kuni võiduka lõpuni.Kässar siiski oli Rolleyes.
Tänada tahaks aga eraldi Volvo444 tiimi piduriõli eest,Valge mersu tiimi(jansa)kraavist välja aitamise eest,zazikut kui pakkus piduriõli,mis jäigi mul küsimata,sest see oleks tundunud surijalt neeru küsimisega Big Grin.Kaardilugeja ID kaardi Leidjat,Afganistan editioni ekipaazi liiget Mattiast,kes mu Amazoni piduritorud keset ööd lekkekindlaks tegi.Hommikul veits õhutamist ja üks ratas hakkaski pidurdama.Koju sõit võis alata.Ja kokkuvõttes parim Volvo, mis sa hing veel tahad?

sügav kummardus Priit & Co-le.
Vasta

Liinibuss tegi ka video.

https://www.youtube.com/watch?v=dvBLlOYyVLE

Head vaatamist Wink
Vasta

(27-02-2016, 20:46 PM)Hoomer Kirjutas:  
(27-02-2016, 20:20 PM)Hoomer Kirjutas:  Historic on omaette teema ja ei lähe tegelikult päris antud kontekstiga kokku.
Antud juhul annab eelise pigem ühe silla vedu, kui väljalaske aasta.... Smile
Arvestades võitja tulemust, siis täis pangale mängides ilma ühegi veata, parima lisakatse ajaga ja veatu ristsõnaga poleks ka võidu võimalust olnud. Selline arvestus lihtsalt tekitab teatava küsitavuse... Mõtiskluse tulemus: Audi Urq'ga pole mõtet osaleda.. kahju Smile
 Kahjuks see praegu nii Eestis kui mujal arenenudki Maailmas historicus ongi! Kõik "maadlevad" sama probleemiga! Aeg on ju tänaseks sealmaal, et 4WD autod on puhas vanatehnika aga just eriti talvistes tingimustes vaegvedustest niipalju üle, et "paha hakkab". Kui reaalselt kokku korjata kõik Eestis olevad vanad quattrod, Subarud (leoned), Lanciad, Sierrad, Celicad, bemmid, mersud (w124), fordid (scorpad), hondad ja mitsu "evo-ühed", oleks sellise klassi stardirivi juba piisavalt pikk, et ka lisakatse karistuspunkti "häving" ei oleks määrav! Kui on juba samas klassis 10-11 jõuvankrit, muutub asi kohe palju paremaks! 

Reaalselt on neid autosid päris palju Eestis, mis rahvarallis ja -sprindis täiesti arutuks ehitatud evode ja essteeiidega (alla 400 jõu pole seal midagi teha...) mitte kunagi võidu ei sõida, on juba vanuseliselt 25+ aastat vanad (minu C4 on mudelina juba, füüsiline auto on järgmine aasta 25 täis) ja võiks omavahel mõõtu võtta. Ma sõitsin reede õhtul, kui rada oli maha märgitud, ilma gaasi andmata, ajaks 2:15. Me Mardiga arvasime, et parimad ajad peaks tulema 1:40 kanti...  

Jah, nad on need kirutud "plaststangega" ajastu masinad aga mina ise näeks hea meelega neid massilisemalt regulaarsusrallide rajal. See ongi olnud kurb, et EAL lasi vertsudest kordades võimsamad masinad "rahva"spordis rajale - need peaks olema absoluutselt bännitud nagu omal ajal B-rühm - ja sellega visati üle parda tegelikult tohutu hulk niisama toredaid paljuveduseid. Väga palju nendest on tänaseks põllurallikate ja jäärajamasinatena lihtsalt ära hukatud. Kuna ei olnud väljundit, siis neid ei hoitud korras, registris, ülevaatuskõlbulikena jne. Samas Sinu ST165 ja ka see bemm, millega Tõnis seekord sõitis, on spetsiaalselt Talveralli jaoks üles ehitatud (ja need polnud ju odavad tööd!), kleebitud jne ehk elus hoitud! Nad on kuradi stiilsed ja olemas! 

See oleks nüüd Sinu ja miks mitte ka kogu ECRC elik Estonian Classic Rally Club huviliste töö vanakooli paljuveduseid promoda ja miks mitte neile eraldi midagi orgunnida! Isegi mina vaataks oma mahlapakiga traktori aseainet hoopis teise pilguga Big Grin Tegelikult on ju C4 100Q üliodav pidada ja kuradi mõnus sõita ka halbadel teedel! Samas vajab harjutamist ja "mune", et libedaga sundida teda alajuhitavast ülejuhitavaks. Ja neid VEEL on! 
Vasta

Meeskond 944 AKP-1 karistus 9 punkti. AKP0 väljumine 10.40. AKP1 11.49. Näidislehe järgi oleks pidanud saabuma AKP1 11.45 (1:05), legendi järgi 11.50 (1:10).
Saabusime 11.49.
Ehk mina ei saa aru, kust see 9 tuli. Kui oleks 11.50 oleks õige saabumine, siis 11.49 annaks 0 punkti. Kui 11.45, siis oleks 4 miinuspunkti.


Järsku keegi oskab seda loogikat selgitada. Tänan.
Vasta

(29-02-2016, 00:53 AM)joonas_ Kirjutas:  Meeskond 944 AKP-1 karistus 9 punkti. AKP0 väljumine 10.40. AKP1 11.49. Näidislehe järgi oleks pidanud saabuma AKP1 11.45 (1:05), legendi järgi 11.50 (1:10).
Saabusime 11.49.
Ehk mina ei saa aru, kust see 9 tuli. Kui oleks 11.50 oleks õige saabumine, siis 11.49 annaks 0 punkti. Kui 11.45, siis oleks 4 miinuspunkti.


Järsku keegi oskab seda loogikat selgitada. Tänan.

Liiga väikese karistuspunktide arvu korral pannakse punkte juurde, et võidaks FUN mitte kõige teravama mineku ja täpsema kalkulaatoriga tegelane?

Minu jaoks pole selle ürituse juures muud loogikat, kui tuleb langeda Priidu rikutuse tasemele ja lõbusate seikluste saatel kella vaatamata rada läbida. Lõbusaid seiklusi pakuvad aja peale (võidu) teelt välja sõitjad, tehnilised rikked ja nende teeääres parandamised, kõikvõimalikud lõbusad äpardused ning loomulikult teised kaasvõistlejad, kes on samal rikutuse tasemel.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne