fiat 850 coupe üritus
#41

närvidega on mul jah kõik korras, sest isiklik psühhiaater kirjutas igaksuhuks rohud välja kui ma peaksin kaasaegset VAG gruppi diislit nägema, sest see võib ming märatsema ajada

minu arvestuse järgi oli see mul 11. talveralli ja masinad millega seal käidud: bmw e21, volvo 243 (jah ainus selline maalimas on minul), volvo 343 78a , alfa giulietta, 80a, wartburg 353 ja siis nüüd fiat 850 coupe
peale talverallit sain väikse mürgituse fiatist aga eila võtsin ennast kokku ja kõrvaldasin peale rallit tekkinud vea, ehk siis tagasiteel rallilt lendas sauel plokisoojenduse element minema ja tosool valgus välja, ning täna sai alustatud kroom elementide installimisega, esimesena läksid külge klaasi alused liistud:
[Pilt: large_29447369_HcAJ.jpg]

kroom osadega on fiatil sellised lood, et kõik liistud ja värgid on tegelikult poleeritud roostevaba metall, ainult stanged on kroomitud ja need peab netist uued ostma, sest rõvedad näevad välja
sai ka järgmiseks nädalaks karbussi arstile aeg pandud, ehk saab natuke dünaamikat juurde, sest masin ei taha kuidagi üle 80kmh liikuda, kuigi mootor nurrub ilusti ja süüde on nagu paigas
Vasta
#42

Ma jah too pühapäev sealt veel 2x sõitsin oma Commoga mööda, kui käisin Sakus asjatamas ja pärast mõtlesin, et oleks võinud ikka kohe sinna sattuda, ennem kui mujalt transa sebisid. Nöör oli ju pagasnikus olemas ja linnarahval oleks kindlasti kõvasti nuputamist olnud, mis imelik kotlet see nüüd teist veel imelikumat tõmbab Smile

Aga mis aparaat see 243 veel oli, ma varasemate talveralli lugudega väga kursis pole... et kui Volvol see nr vist uste arvu näitas (242 nagu 2 ust ja 244 on 4 ust ja 245 Caravan vist oli?)...siis kas sul oli mingi ühelt poolt kupee ja teisest küljest sedaan variant vms...?  Big Grin
Vasta
#43

(27-02-2016, 19:14 PM)CommoB Kirjutas:  Aga mis aparaat see 243 veel oli, ma varasemate talveralli lugudega väga kursis pole... et kui Volvol see nr vist uste arvu näitas (242 nagu 2 ust ja 244 on 4 ust ja 245 Caravan vist oli?)...siis kas sul oli mingi ühelt poolt kupee ja teisest küljest sedaan variant vms...?  Big Grin

Just täpselt selline kolmeukseline isend see ongi. Vasakult kupee, paremalt sedaan.
Vasta
#44

Siin natuke juttu:
http://jalopnik.com/5148730/ultra-rare-o...crossbreed

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#45

sai natuke iluasju paigaldatud, kuigi olemas ka suur valik ajastukohaseid valuvelgi, siis sai ikkagi otsustatud plekkvelje ja originaal kilpide kasuks ja tulemus sai päris hea:
[Pilt: large_29451743_19Ka.jpg]
ning taga liistud ära installitud:
[Pilt: large_29451745_BotA.jpg]
Vasta
#46

(05-03-2016, 16:46 PM)supp Kirjutas:  sai natuke iluasju paigaldatud, kuigi olemas ka suur valik ajastukohaseid valuvelgi, siis sai ikkagi otsustatud plekkvelje ja originaal kilpide kasuks ja tulemus sai päris hea:
[Pilt: large_29451743_19Ka.jpg]
ning taga liistud ära installitud:
[Pilt: large_29451745_BotA.jpg]

Natuke nagu autode multikast välja astunud,päris äge,ja peamine on ikkagi see,et tegemist kupeega.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#47

auto ei ole mingi 2+2 vaid täisväärtuslik 4 kohaline, kuigi kui ma oma pikkuse (1,83m) juhiistme paika sätin, siis esiistme seljatoe ja tagaistme vahele ei mahu näpp ka, krt talverallile pidime alguses tulema neljakesi - mis on ilmselgelt võimatu mahutada sinna autosse
Vasta
#48

Väga musi masin,(et mitte öelda ZEX) väga mõnus lisa on selline taasärkamine nö. Esimene post 2008st ja 8 aastaga saigi sõitma, palju selliseid sõidukeid siin on. Igatahes kiidusõnad.

Ford Granada
Vasta
#49

tegelikult auto ostmisest läks ikka ca 15a aga kuna 15a tagasi oli mul nö koriluse bakter veres, siis ootab veel paar küna remonti sellest ajast, õnneks olen mõned suutnud kaaskannatajatele ära müüa, aga mingi aeg oli mul elus selline tunne, et suudan kõik maailma autod korda teha
õnneks on see fiat olnud mu lemmik, ehk pidin selle ära remontima
Vasta
#50

(05-03-2016, 18:10 PM)supp Kirjutas:  auto ei ole mingi 2+2 vaid täisväärtuslik 4 kohaline, kuigi kui ma oma pikkuse (1,83m) juhiistme paika sätin, siis esiistme seljatoe ja tagaistme vahele ei mahu näpp ka, krt talverallile pidime alguses tulema neljakesi - mis on ilmselgelt võimatu mahutada sinna autosse

Seda lugedes on mul tagantjärele veelkord väga hea meel, et ma otsustasin Talveralli peolt mugava Taunuse tagaistmel koju kruiisida, selmet oodata raskekujulist pohmellihommikut Fiati tagaistmele pressimiseks... Mis ei tähenda muidugi, et ma selle Fiatiga sõitmist proovida ei tahaks Big Grin
Vasta
#51

pöörake tähelepanu eelmisel lehel tehtud postile koos vw t2 bussiga, krt, see nali läks ikka asjaette, olen saanud nii mõnegi kõne ja maili mulle tundmatutelt inimestelt, kes seda nalja töe pähe on võtnud, ning on huvi tundnud t2 bussi tellimise kohta ladina ameerikast  Big Grin

PS fiat ootab interneedusest tellitud veovõlli kumme, et liiklusesse naasta, sest temal hoiavad need kkasti õli ka kinni ja talveralli ajaks sai jalgratta paikadega paigatud, aga nüüd ikka tilguvad, niiet sõita ei kannata, kui aega saab  siis peaks ikka uksed ka korralikult paika ajama, istmete tegija lubas ka lähiajal nende nahatamise töösse võtta, ja värvi parandused ja poleerimine oleks ka vaja ära teha enne suve hooaja algust, ühesõnaga kui kummid tulevad siis saab sõita jälle
Vasta
#52

niisiis, sukeldusin igapäeva liiklusse, tehtud mõned pisiparandused ja TÜV
ebayst saadud empleem
[Pilt: large_29497359_gElP.jpg]
kõigi talverallitajate röömuks peegel
[Pilt: large_29497361_H6V4.jpg]
ja istmed said uued katted
[Pilt: large_29497363_2rwq.jpg]
aga üldiselt on tööd veel kõvasti, nüüd vähemalt saab igapäevaselt tööle sõita masinaga
Vasta
#53

Istmed on jumalale meelepärase moega. Teed ehk sadulsepale reklaami? 
Vasta
#54

Hea töö ja tore, et üks stiilipill liikluses juures. Tagatule klaasid õnnestub kah ehk ebayst saada korralikud. 
Vasta
#55

tagatuleklaasid hetkel priotiteetide hulka ei kuulu, muidugi võiks neid esialgu poleerida, hetke põletavamad probleemid on uksed enamvähem korralikult käima saada, värvi parandused teha, ilmselt järgmiseks hooajaks peaks korralikud stanged ostma, sest praegused on päris jubedad ja kuna korralikud pole ebays väga kallid, siis vanu kroomima hakata pole mõttekas
sadulseppa kontakti võin privas jagada kui keegi soovib, asub ta Tallinnas ja töö on suht mõistliku hinnaga (näiteks mul istmete tegemine läks kokku 400.- ) ja siiani pole ka kvaliteedil viga olnud
Vasta
#56

niisiis, on masinaga omajagu sõidetud näiteks hiiumaa vanatehnika sõidul käidud ja sealt otse saaremaale jne ehk ca 1000km viimase kahe nädalaga, omajaguasju lokub vaikselt paika, ehk nokitsemist jagub
sai uus spoon sinna kus enne haigutas auk ja tripmeeter korralikult kinnitatud ja kalibreeritud
[Pilt: large_29526401_r3uB.jpg]

ning jubedalt roostes stange kroom kilega kaetud, see on ajutine (need ajutised asjad kipuvad igaveseks muunduma), kuna plaanis ikka korralik stange ebayst osta, üldiselt jäi kile viisakas arvestades seda, et stange oli väga roostes ennem aga majanduslikult pole kiletamisel mõtet, ma sai küll kile tasuta aga kui oleks pidanud ostma, siis kogu protsess oleks maksma läinud ca 100.- aga korraliku kroomiga stangesid müüakse 200.-
[Pilt: large_29526403_Gqo4.jpg]
Vasta
#57

möödunud nädalavahetusel sai masinaga ettevõtud esimene välisreis - Leetu, Birzai vanatehnika ürrile kokku 850km, reis sujus viperusteta, kui välja arvata tõrkuv tulede lüliti, hoolimata sellest et ilm kostitas meid koguni vihmatormiga mis kohati tänavad jõeks muutis:
[Pilt: large_29560643_MHLM.jpg]

ahjaa, täna kohtusin ühe tüübiga, kes väitis, et 1988a sügisel oli ta sellise auto ostmisele väga lähedal, nimelt oli praeguse kannu pubi taga oleval platsil selline müügis olnud (kas sama auto, ei tea, aga esmase regamise aeg ja tollal peal olnud värv klapivad), auto ost jäänud ära, kuna hind olevat olnud kallis ja sama raha eest ostis ta kergelt avariilise vaz 2102-he
Vasta
#58

https://m.youtube.com/watch?v=nodiUkrCfCs

Petroliciousi selle nädala osa Fiat 850'st. Üldse selle perioodi Fiatid viimasel ajal nende poolt tähelepanu saanud kui potentsiaalsed klassikud. Ka 127'st avaldati hiljuti üks artikkel (http://petrolicious.com/these-entry-leve...ket-to-fun)
Vasta
#59

kuna ksf wagoneer mainis, et kasutage oma klassikuid, siis pean fiati esimese hooaja lõpuks mainima, et ikka päris palju sai läbi kimatud, ehk peale birzai ürri käisin kõigil lõunanaabrite ürituselt ja sõitsin igapäevaselt ka veel ehk sisuliselt augusti jooksul vurasin masinaga maha ca 4000km, ja talverallist alates on ca 7000km maha sõidetud ja kuna on ilusad ilmad siis äkki sõidan veel mõned kilumeetrid, migeid erilisi porbleeme pole esinenud, on küll natuke suur õlikulu ja esisilla regulliga on k.pp, kipub rehve sõõma, igakord peab uuesti regullima kui erinev kogus inimesi pardal on, aga ikkagi on väga lahe sõita, muidugi vahepeal saab liigelud ka täiesti ristivastu pidise liikuriga:
[Pilt: large_29543001_wgSJ.jpg]

samas kasutan ka võimalust reklaamida, et see kolakas on müügiks
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=bfc0
Vasta
#60

nädala alguses sai siis massin talvekorterisse aetud, enne seda käis üks proff fotogaaf meie töökoda pildistamas ja juhuslikult jäi ka fiat pildile:
[Pilt: large_29615941_rVgn.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne