Küsimused t-25A-1 kohta

Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks. 
Vasta

(28-02-2016, 23:13 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks. 
... ja rooliloksud ajavad vänderdama.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(28-02-2016, 23:13 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks. 

A mida tagurpidivedu muudab?

Esisillas vedrusid ei ole, ratas on veel väiksem ja kardetavasti ei pruugi mitte iga konna veoplatvormile tagaratas peale mahtuda...

Ma veaks küll õigetpidi, kui säärane vajadus peaks tekkima. Rolleyes
Vasta

Oi palju muudab tagurpidi vedu! Tõin kunagi RS 09 Uaz`i peal-järel. ET "sakslasel"  tagarattaid polnud, sai esirattad taha alla keeratud ja talapidi kasti. Et ei olnud Andropovi ajal mu mitte kõige puhtam operatsioon, siis toimus öösel.  Mihuke põrsakisa isegi aeglustiga sõites! Õnneks läks külajuttudes tol ajal liikuvate Nl sõjaväeosade kaela...
Esiots ju vaid koonuslaagri paaril veereb, teisipidi külgülekanded ja osa teab mis seisukorras käigukastist järel ! Veovõimu vajadus hoopis teine. T 25 kaalujaotus ka selline, et fifty-fifty. Pikemal teel tasub põksil kokkujooks vastupidiseks teha.
Vasta

(29-02-2016, 12:41 PM)pen.skar Kirjutas:  Tõin kunagi RS 09 Uaz`i peal-järel. ET "sakslasel"  tagarattaid polnud, sai esirattad taha alla keeratud
...

Arvestades diameetri vähenemist, "sõitis" sakslane ju pea neli korda kiiremini, kui UAZ. Ning vaevalt sa 5 km/h venisid...

Põksilise tippkiirus on 20 kandis ja säärase kiirusega vedades ei juhtu õli sisaldava ja vähemalt rahuldavas toonuses oleva jõuülekandega midagi. 40 minna andes pole käigukastis toimiv tõenäoliselt väga oluline, mured tekivad varem ja mujal. Big Grin
Vasta

Lihtsam ja kindlasti ka ohutum on suvaline treila autole sappa võtta ja sinna peale ajada, üldiselt konnaga ei või ausal teel suurt midagi vedada, olgu siis juba treiler järel... on vähemalt selgelt aru saada mille eest kümnist tuleb maksta Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-02-2016, 13:56 PM)mlsluik Kirjutas:  ...
üldiselt konnaga ei või ausal teel suurt midagi vedada, olgu siis juba treiler järel... on vähemalt selgelt aru saada mille eest kümnist tuleb maksta Wink

Äää üldista, pukseerimine osaliselt toetatuna on endiselt täiesti lubatud meetod. Ning LS §62 nõuetest kõrvalekaldumine on lihtsalt tasuline Toungue
Vasta

Esimese asjana pakun lampi et traktoril pole ei ülevaatust ega kindlustust mis konnaga vedades on nõutud... Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-02-2016, 19:08 PM)mlsluik Kirjutas:  Esimese asjana pakun lampi et traktoril pole ei ülevaatust ega kindlustust mis konnaga vedades on nõutud... Big Grin

 Huvitav, kas siis ilma TÜVita auto jääb teisaldamata, vähemalt kui seda teisaldajale mainida Big Grin
Täiesti OTT aga hakkas huvitama.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(29-02-2016, 19:36 PM)Tegelane5 Kirjutas:   Huvitav, kas siis ilma TÜVita auto jääb teisaldamata, vähemalt kui seda teisaldajale mainida Big Grin
Täiesti OTT aga hakkas huvitama.
Sellejaoks on puksiir mis tirib sellise liikuri enda kukile ja viib täpselt sinna kuhu vaja.
Vasta

(29-02-2016, 19:36 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(29-02-2016, 19:08 PM)mlsluik Kirjutas:  Esimese asjana pakun lampi et traktoril pole ei ülevaatust ega kindlustust mis konnaga vedades on nõutud... Big Grin

 Huvitav, kas siis ilma TÜVita auto jääb teisaldamata, vähemalt kui seda teisaldajale mainida Big Grin
Täiesti OTT aga hakkas huvitama.

Kui mõtlesid teisaldaja all puksiirimeest, siis neil on vähe teine kindlustus. Big Grin

Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.
Vasta

(01-03-2016, 00:00 AM)v6sa Kirjutas:  Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.

Et siis panen põka paelaga nt ladale sappa,juht roolis ja pukseerin ülevaatusetta?Eeldusel,et dokid korras ja kindlustus olemas?
Vasta

(01-03-2016, 09:53 AM)muska71 Kirjutas:  
(01-03-2016, 00:00 AM)v6sa Kirjutas:  Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.

Et siis panen põka paelaga nt ladale sappa,juht roolis ja pukseerin ülevaatusetta?Eeldusel,et dokid korras ja kindlustus olemas?

Miks mitte, kui haakida köis traktorile madalalt (et laadal saba veoga maast ĺahti ei kerkiks) ja traktoril pidurid toimivad. Iseasi, kui mõistlik see tegevus siiski on...

Konnaga pukseerimisel (ehk osaliselt toetatult) lisandub veel tegeliku massi nõue: vedur peab olema raskem, kui haagis+veetav.
Vasta

(01-03-2016, 09:53 AM)muska71 Kirjutas:  
(01-03-2016, 00:00 AM)v6sa Kirjutas:  Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.

Et siis panen põka paelaga nt ladale sappa,juht roolis ja pukseerin ülevaatusetta?Eeldusel,et dokid korras ja kindlustus olemas?

Väga hea küsimus. Ja kui liiklusseadusest tulenevalt hakata lahkama pukseerimist siis neid on lausa kaks varianti. Mittejäiga ja jäiga ühendusega pukseerimine. 

Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(01-03-2016, 10:25 AM)Daff Kirjutas:  ...
Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.

Kas Sul õhku pidurite jaoks oli?

Kuigi ka mina võtaks teadmata oskustega tegelase pigem pulga otsa ja sõidaks oma piduritele lootes. Lisaks ei saa pulgaga tekkida paela/trossi lõhkuvaid tõmbeid, kui tõmmatava unisuse tõttu peaks pael lõtvuma... Skann, isegi tühi selline kaalub sedapalju, et väikeseid jõnkse ei ole oelmas Big Grin
Vasta

(01-03-2016, 10:32 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-03-2016, 10:25 AM)Daff Kirjutas:  ...
Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.

Kas Sul õhku pidurite jaoks oli?

Kuigi ka mina võtaks teadmata oskustega tegelase pigem pulga otsa ja sõidaks oma piduritele lootes. Lisaks ei saa pulgaga tekkida paela/trossi lõhkuvaid tõmbeid, kui tõmmatava unisuse tõttu peaks pael lõtvuma... Skann, isegi tühi selline kaalub sedapalju, et väikeseid jõnkse ei ole oelmas Big Grin
 
Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.

Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta..


Maano Saareväli (Liiklusõiguse Büroo)

Re: Pukseerimine kolmnurkühendusega
Nõuded pukseeritavale sõidukile on samad, mis haagiselegi - peab olema kehtiv kindlsutuspoliis ja ülevaatus ning peab olema ettenähtud korras registreeritud. Kõik need nõuded kehtivad seni, kuni sõiduk osaleb iseseisvalt või pukseerituna teeliikluses. Kinnisel lumarajal (võistlusel osalev võistlussõiduk) neid nõudeid vaja täita ei ole.
Seega ainukene viis, kuidas sellist sõidukit lumarajale viia saab, on kõrvaldada ta liiklusest. 

Aquila captas non muscas.
Vasta

(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas:  Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.

Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...

Siis jäävad kohalik seadusandlus (äkki sealmaal ei tohi C-katti painduvaga liigutada) ja pukseerija ettevaatlikkus.

Kas see on A24 2010. aasta teemast? See väide on tõdetud ebatäpseks suvel 2013 liikluspolitsei patrulliga vestlemisel.
Vasta

(01-03-2016, 11:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas:  Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.

Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...

Siis jäävad kohalik seadusandlus (äkki sealmaal ei tohi C-katti painduvaga liigutada) ja pukseerija ettevaatlikkus.

Kas see on A24 2010. aasta teemast? See väide on tõdetud ebatäpseks suvel 2013 liikluspolitsei patrulliga vestlemisel.

Jah, sealt ta pärit on tõesti. 

Aquila captas non muscas.
Vasta

(01-03-2016, 11:09 AM)Daff Kirjutas:  
(01-03-2016, 11:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas:  Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.

Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...

Siis jäävad kohalik seadusandlus (äkki sealmaal ei tohi C-katti painduvaga liigutada) ja pukseerija ettevaatlikkus.

Kas see on A24 2010. aasta teemast? See väide on tõdetud ebatäpseks suvel 2013 liikluspolitsei patrulliga vestlemisel.

Jah, sealt ta pärit on tõesti. 

Vaatasin kehtiva LS üle ja ei leidnud kohta ülevaatuse kohustuslikkuse kohta pukseerimisel. Küll on lubatud ülevaatuseta sõiduki piiratud ulatuses kasutamine, muu hulgas liigutamine parkimiskohta: LS § 73 lg 5
Vasta

Kodanik unimüts, olen ma õigesti aru saanud, et ostad ja remondid T-25 traktoreid ning müüd siis maha? Ühe pilli vastu koos haakeriistadega oleks huvi, tead äkki soovitada mõnda või on omal garaaziz ootamas? Traktor ei lähe mulle endale, aga sõbrale.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne