28-02-2016, 23:13 PM
Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks.
(28-02-2016, 23:13 PM)pen.skar Kirjutas: Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks.... ja rooliloksud ajavad vänderdama.
(28-02-2016, 23:13 PM)pen.skar Kirjutas: Kas "konn" tagurpidi põkat ei kannata välja? Rooli seod otseks.
(29-02-2016, 12:41 PM)pen.skar Kirjutas: Tõin kunagi RS 09 Uaz`i peal-järel. ET "sakslasel" tagarattaid polnud, sai esirattad taha alla keeratud
...
(29-02-2016, 13:56 PM)mlsluik Kirjutas: ...
üldiselt konnaga ei või ausal teel suurt midagi vedada, olgu siis juba treiler järel... on vähemalt selgelt aru saada mille eest kümnist tuleb maksta
(29-02-2016, 19:08 PM)mlsluik Kirjutas: Esimese asjana pakun lampi et traktoril pole ei ülevaatust ega kindlustust mis konnaga vedades on nõutud...
(29-02-2016, 19:36 PM)Tegelane5 Kirjutas:(29-02-2016, 19:08 PM)mlsluik Kirjutas: Esimese asjana pakun lampi et traktoril pole ei ülevaatust ega kindlustust mis konnaga vedades on nõutud...
Huvitav, kas siis ilma TÜVita auto jääb teisaldamata, vähemalt kui seda teisaldajale mainida
Täiesti OTT aga hakkas huvitama.
(01-03-2016, 09:53 AM)muska71 Kirjutas:(01-03-2016, 00:00 AM)v6sa Kirjutas: Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.
Et siis panen põka paelaga nt ladale sappa,juht roolis ja pukseerin ülevaatusetta?Eeldusel,et dokid korras ja kindlustus olemas?
(01-03-2016, 09:53 AM)muska71 Kirjutas:(01-03-2016, 00:00 AM)v6sa Kirjutas: Ülevaatust ei pea pukseerimisel olema, kindlustus küll. Ning seda viimast registreerimata traktorile ei saa.
Et siis panen põka paelaga nt ladale sappa,juht roolis ja pukseerin ülevaatusetta?Eeldusel,et dokid korras ja kindlustus olemas?
(01-03-2016, 10:25 AM)Daff Kirjutas: ...
Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.
(01-03-2016, 10:32 AM)v6sa Kirjutas:(01-03-2016, 10:25 AM)Daff Kirjutas: ...
Küsin sellepärast, et oli au kunagi Scanniga olla Lätis pukseeritav. Distants oli 2km ja träkimees ütles, et ta ei tohi mind köie otsas vedada ainult jäikühendus või osaliselt toetatuna. Tookord äreva olukorra tõttu ma isegi ei süvenenud miks nii peab tegema aga nüüd tekkis küsimus, et miks?
On vist tekkinud olukord kus tuleb hakata lugama manuaali.
Kas Sul õhku pidurite jaoks oli?
Kuigi ka mina võtaks teadmata oskustega tegelase pigem pulga otsa ja sõidaks oma piduritele lootes. Lisaks ei saa pulgaga tekkida paela/trossi lõhkuvaid tõmbeid, kui tõmmatava unisuse tõttu peaks pael lõtvuma... Skann, isegi tühi selline kaalub sedapalju, et väikeseid jõnkse ei ole oelmas
(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas: Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.
Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...
(01-03-2016, 11:01 AM)v6sa Kirjutas:(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas: Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.
Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...
Siis jäävad kohalik seadusandlus (äkki sealmaal ei tohi C-katti painduvaga liigutada) ja pukseerija ettevaatlikkus.
Kas see on A24 2010. aasta teemast? See väide on tõdetud ebatäpseks suvel 2013 liikluspolitsei patrulliga vestlemisel.
(01-03-2016, 11:09 AM)Daff Kirjutas:(01-03-2016, 11:01 AM)v6sa Kirjutas:(01-03-2016, 10:54 AM)Daff Kirjutas: Scannil oli õhku nii et tapab aga oli ajus apsakas, ei lülianud käike sisse.
Aga leidsin ühe vihje kindlustuse ülevaatuse ja pukseerimise kohta.
...
Siis jäävad kohalik seadusandlus (äkki sealmaal ei tohi C-katti painduvaga liigutada) ja pukseerija ettevaatlikkus.
Kas see on A24 2010. aasta teemast? See väide on tõdetud ebatäpseks suvel 2013 liikluspolitsei patrulliga vestlemisel.
Jah, sealt ta pärit on tõesti.