Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kellel on, või kelle tuttavatel on Tuulat ennast või juppe kuskil vedelemas, siis oleks kohustuslik minuga ühendust võtta! 055916925. (kenu@one.ee) 62-aasta väljalase (vanem kui sohver) endal renoveerimisel. Päris äge oleks sellise riistapuuga liikuda. Kui kellelgi Tuula pilte on võiks ka saata/viidata, tahaks mingit virtuaaltuuningut teha
tähendab vajtkasi tehti alates aastast 1956/7/.....hinnad tõusevad iga päevaga, kuigi ma myysin oma oma algul 4000 ja lõpetasin 2000, ikka ei old ostjaid, lõpuks vahetasin krossiminski vastu, ot mis kysimus nende minskite kohta oli kellelgi.
Tähendab see krossimins mul, sellele seal pildil on tänavasõidu mootor aga nyyd tegin originaal krossi mootori korda ja läheb nagu cz 125, see on samasugune mootor nagu tänavasõidu minskil aga silinder on teistsugune, kolmmas ylevoolukanal ja muid aknaid ka rohkem ja väntvõll on väiksem.
Postitused: 88
Teemad: 26
Liitus: Apr 2002
Siin siis veel natuke vjatkat puudutavat kraami...
link
Postitused: 463
Teemad: 55
Liitus: Jul 2002
Maine:
1
Omalgi oli kunagi selline Vjatka. Tõsiselt punk asi tegelt. Vend vana ... Äris selle minu sõjaväes oleku ajal maha ühele politseinikule :mad:100 läks jooksis näoga välja, ainuke probleem oli see, et tagumine ratas kruttis ennast lahti koguaeg, hoolimata igasugusest kavalustest.
mul vjatkao li, siis nagu vene ratas ikka, vahelduva eduga läks edasi, kuidas tal tuju oli parasjagu, aga kena 80/ 85 sirises välja, huitav kas vjatka tötabki nii nagu uimane oleks, et nagu gaasi vajutamisel seda teravust pole. Vaadake silindri kylgedel olevaid aknaid, selle peale võib aint öelda hmm, imelik :/ sama suured kui riga mootoril (sääreväristajal)
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
see poest ostetud \"kroom\" õigemini kroomiimitatsioon on üks igavene p**k, õige on lasta vasaras vasetada ja kroomida
ega need vene rollerid kiirendusega just ei hiilga, üks põhjus on suur ventilaator, mis ei lase mootoril pöördesse minna
BurnStreet
Registreerimata
Meil on Turist, paras külavahepill, kiirenduse mõõtsin 0 - 60 km/h on 15 sek, sajani kahjuks ei saanudki

. Umbes minutise kõva kiirendamise tulemusel olen saanud maks. 90 km/h sisse, kuid kunagi on väidetavalt sama riist saanud täielikult koormatuna kruusateel u. 500 meetrise hoovõtu tulemusena 100 km/h ka rauda, huvitav kas asi bensiinis (siis oli 76, nüüd 95), või valetab spidokas. Talvel läheb (loodetavasti kõvaks forsseerimiseks), ehk õnnestub vähe erksust lisada.
Ma olen neid vene rollereid igast kandist uurinud ja enda arvates ikka Turistist ilusamat ja võimsamat riista ei ole, Vjatka na pisike, kahte inimest ei jaksa vedadagi.
Huvitav, kas keegi on kursis, kas venemaal ikka veel selliseid vanakooli rollereid tehakse, 90-ndate algul muraveisid ikka toodeti, aga kuidas on olukord praegu?
Tundrahunt
Registreerimata
Njahh..Tulitsa igatahes on suuteline 120km/h ja pikemat aega ja ilma forzhaasita

..kütuse kulu 3,5 sajale ... tõsi karbuss ümbertehtud IZh350 (ühepütase) oma + paberfiltriga õhufilter.
Genekapoolne vändalaager üldjuhul peab olema 100% ilma lõtkuta, vastasel juhul hakkab süüde mängima ning siis jah eriti ei taha lipata .. nagu kõik teisedki tsiklid, kus katkesti ektsentrik on geneka otsas, ehk isegi sajandik-millimeetrine vääratus vända(raam-)laagris viskab süüdet suvaliselt sinna-tänna
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Misse tulitsa endast kujutab, viska mõned andmed ka
Tundrahunt
Registreerimata
See on 200 ccm töömahuga 14hj roller, ehk Turist ja Turist-M järglane .. ja nagu rollerile kohane: starter-generaator, 12v pardapinge, 2 starterakut, tehniline kiirus 90km/h, 12l kütusepaak..tahab 76 benssu aga sõidab lõbusallt ka 92 ja 95 ga (sellisel juhul vajab sutsu \"paksemat\" mootoriõli) kiiruseni 120 km/h ..surveaste 9,5.
Kohalt kiirendus piisav, et Jahvidele stoppi näidata ... lõppkiiruses jääb muidugi alla

originaalrehvide asemel sobivad paljud aiatraktorite rehvid :smug
Karupoeg puhh
Registreerimata
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13
Vjatka kohe hulga värskema olemisega 
NB mida antud Minski mootor endast kujutab? Stock vms?
Sry kui puusse panen, aga Minske tehti minuteada ka peale nn. tänavasõiduks, sportvariante - vähe \"tigedamaid\", mis veel forssimisega olevat krossi CZ 125 ratastele kannapeale astunud.
jep aga need jäi siiski kõvasti cz-ile alla, igas asjas. Nendel aint 4 käiku ka. mul maal ühel sõbral on sihuke, aga ei tööta.
See muidu selle sama sport minski raam.
BurnStreet
Registreerimata
Tuulitsa on vähe kiirem jah, aga enda arvates on Turistil üks õnnestunumaid välimusi, need hilisemad kipuvad liiga kandiliseks (eks ilu on ju vaataja silmades - Turisti kohta on ka öeldud \"hiigeltriikraud\", \"kummuli keeratud vann\"). Ennist ma mõtlesingi, et kui oleks saada muravei juppe, oleks millest ehitada.
Muide, kas paberõhufiltriga on müra suur, või vilistab? Turistil on endal kaheastmeline märgõhupuhasti, tundub, et see poob suurematel pööretel mootorit. Põhjus, miks see ikka peal on, on see, et seal on nn. resonaatorkamber, mis peaks müra summutama. :???
Postitused: 91
Teemad: 13
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Olen paar korda sellise riisatpuug sõitnud. Muidu äraütlemata mõnus kuid tegu oli käsikäikudega rattaga ja need ei olnud just kõige paremini timmitud.
Ja eks heal lapsel mitu nime \"lendav taburett\" on ikka päris sõbralik nimi.
Dodge Journey