26-02-2016, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2016, 23:33 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Variaatorit puutun alles siis kui esimene testisõit tehtud. Hetkel tiirleb peas kaks teooriat:
1) Kuna pöörded väiksemad kui orginaalis siis ei suuda sidur end piisavalt laiali lükata/rihma pingutada ja sõitmine on väga vaevaline.
2) Töötab normaalselt kuna orginaalis ka saab ju poole gaasiga kohalt minna. Asendusmootor pole nii võimas ja mootori küljes olev variaator ei saagi päris kokku end lükata nii või teisiti.
Praegu oleks enestunde jaoks hea kui leiaks kuskilt pehmema vedru aga tegemist liiga vana ning haruldase saaniga siin maal. Vedru lühemaks tegemine ei tule vist kõne alla?
-------
Kui võrrelda orginaali ja asenduse graafikuid siis kuni 3600 pöördeni on võimsus ja pöördemoment praktiliselt identne.
1) Kuna pöörded väiksemad kui orginaalis siis ei suuda sidur end piisavalt laiali lükata/rihma pingutada ja sõitmine on väga vaevaline.
2) Töötab normaalselt kuna orginaalis ka saab ju poole gaasiga kohalt minna. Asendusmootor pole nii võimas ja mootori küljes olev variaator ei saagi päris kokku end lükata nii või teisiti.
Praegu oleks enestunde jaoks hea kui leiaks kuskilt pehmema vedru aga tegemist liiga vana ning haruldase saaniga siin maal. Vedru lühemaks tegemine ei tule vist kõne alla?
-------
Kui võrrelda orginaali ja asenduse graafikuid siis kuni 3600 pöördeni on võimsus ja pöördemoment praktiliselt identne.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed