Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Tervist! Tahaks teada palju läheb õli käigukasti? Olen kõik foorumid läbi lugend ja on kirjas, et kas 27 või 40 liitrit.
Ei tahaks liialt kokku osta, muidu jääb niisama vedelema. Jutt käib 52-st.
Tänud kõigile, kes viitsivad mõelda.
Postitused: 2,147
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
27 liitrit on kindlasti vale. Pigem sinna 40 kanti oli.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui on tavaline 50 siis läheb jah pea 40 liitrit, see ju seest pooltühi. Kui juttu tuleb aga 80 siis sellel peaks veits vähem olema ja mingitel mudelitel on käiguaeglusti siis nendele läks 27 liitrit.
Enda omal peale suplust jões vahetasin õli ära ja valasin käigukangi august 2 20l kanni sisse isegi ei võtnud kontrollpunni lahti. (tehnikast lugupidav mehhaaniker muidugi nii ei käitu)
Aquila captas non muscas.
Postitused: 532
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
6
Vahekast + Käigukast + Tagasild MTZ82 on 44 liitrit. Sisse valamine kõik käigukangi juures olevalt punnilt või küljepealt kontrollavast pumbadest nn tatipritsiga.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Ise pärast kapremonti uut õli valades just mõõtsin ja 44 on õige number.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(10-03-2016, 23:53 PM)KopliKrahv Kirjutas: (10-03-2016, 18:36 PM)tanel. Kirjutas:
Õhuga töötava pritsiga vast mitte ja selline on enamasti tehnikaga tegeleval töökojal olemas ja üldjuhul võiks igal mehel selline töökoda tutvusringkonnas olemas olla, et seda pritsi kasvõi laenuks saada.
Selle ajaga kuni seda pritsi laenamas käid ja tagasi viid jõuaks mitu korda selle augu kaudu õli sisse valada ja üldse võiks paljud asjad teistmoodi olla.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Sai käidud erimellis ja toodud 4 10liitrist.Rahakott jälle natuke õhem.Ei jäänud 40L eriti midagi järgi
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Miks tavaline 10W40 ei sobi ja on vaja eksperimenteerida kuumaga vesivedela ja külmaga mittevoolava õliga?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Täitsa tavaline 10W40 ja 5W40 toimivad väga hästi. Brändi/kvaliteedi valib igaüks endale sobiva.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(20-06-2016, 15:46 PM)MTZ Kirjutas: Tere! Mis marki õli sa sisse panid?
Mida arvata 20W20 õlist mootorisse. Texaco leht näiteks pakub MTZ-le sellist:
http://chevron-eu.lubricantadvisor.com/a...6cf44daf1f
20w20 peaks olema viskoossuse poolest "metsiku lääne" Autool
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Mootorisse läks M10G2. Ei hakanud lääne õli panema, muidu võib keeta sodi lahti. Käigukasti käib TEP15, kuid võib panna ka teisi õlisid. Põhiline et midagi sees on

ja määrib.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
isegi annaks hääle 10W40 poolt, või soojemates tingimustes kasutataval masinal isegi 15w40
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
(20-06-2016, 19:51 PM)52mees Kirjutas: Mootorisse läks M10G2. Ei hakanud lääne õli panema, muidu võib keeta sodi lahti. Käigukasti käib TEP15, kuid võib panna ka teisi õlisid. Põhiline et midagi sees on
ja määrib.
Jagan arvamust. Ise panin käigukasti TEP ja Kamazi segu, et vedelam oleks. Talvel tahtis muidu neutraaliga väga liikuma hakata. Kuid nüüd paneks ikka üleni TEP'i tagasi, sest siis on transmissiooni mürasid vähem.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.