Gaz 51, 52, 53 käigukastid
#21

Ei usu hästi, et kui ise hoian täie jõuga vaevu käiku sees kui raske vedu taga, siis mingi kuul vms selle töö ära teeks. Ilmselt on hammasratastega mingi jama, kuid olen kuulnud, et varemgi on selliseid probleeme nende kastidega esinenud ja ehk keegi oskab täpsemalt öelda asja põhjuse. Ilmselt läheb see kast millalgi vahetusse.
Vasta
#22

(20-03-2011, 21:03 PM)Tift Kirjutas:  No nii, kus häda kõige suurem, seal.. Smile... Aga sain vahepeal aru, et rull-laager, mis vedava võlli otsa sees on, peaks välja nägema nagu rulllaager, mitte pihutäis rulle, separaatorist pold jälgegi Smile. Tõenäoliselt see haige koht oligi. Puudu on muidugi veel õlitõrje plekk, mis asub väljaspool kasti vedava võlli laagri taga,nüüd saab selle kah paika.

Minu meelest seal ei olegi separaatorit? Mul oli ka lihtsalt 14 rulli lahtiselt sees. Nende tagasi saamiseks tegin nendest teibi abil padrunivöö Smile. Aga selline ragin on sees ka minu 53-e kastis- ehk põhjus sama..
Vasta
#23

Lihsam on panna rullid "solidool`iga või muu nakkuva määrdega välisringile  ja siis koostada.
  (pruuni määret saab siis kui kummarduda ette ja näpuga tagant kraapida)
Ja rullid ei nihku paigast

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#24

(12-03-2016, 23:46 PM)maitus Kirjutas:  
(20-03-2011, 21:03 PM)Tift Kirjutas:  No nii, kus häda kõige suurem, seal.. Smile... Aga sain vahepeal aru, et rull-laager, mis vedava võlli otsa sees on, peaks välja nägema nagu rulllaager, mitte pihutäis rulle, separaatorist pold jälgegi Smile. Tõenäoliselt see haige koht oligi. Puudu on muidugi veel õlitõrje plekk, mis asub väljaspool kasti vedava võlli laagri taga,nüüd saab selle kah paika.

Minu meelest seal ei olegi separaatorit? Mul oli ka lihtsalt 14 rulli lahtiselt sees. Nende tagasi saamiseks tegin nendest teibi abil padrunivöö Smile. Aga selline ragin on sees ka minu 53-e kastis- ehk põhjus sama..

Mõtle loogiliselt.... kui 2 rulli paigast ära, siis võll veab juba järgmised vildakile, kunapole eelmise rulli "õla tunnet"ehk siis üks ja järgmised hakkavad laiutama kitsas ruumis diagonaalis

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#25

Küsimus :  kui on remonti vajav G-53 käigukast, millel on# Veetava võlli(mis ulatub korpusest välja)# taga keermega mutter,  on huvilisi.

[Pilt: 13524207fba7d5_l.jpg]

tõstemehhanism käigukasti vintsimiseks Realiseerimisel

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#26

(01-09-2006, 19:51 PM)Edel Kirjutas:  GAZ 51: 1. 6,40; 2. 3,09; 3. 1,69; 4. 1,00 (Gaz 51A,63 ja 93A)
GAZ 52,53 ja 66: 1. 6,48, 2. 3,09; 3. 1,71; 4. 1.00 (Gaz 52-03,Gaz 53 ja 53F)

Keegi targem võiks lisada ka tagurpidi käigu andmed,siis oleks kompaktne.
Vasta
#27

(12-03-2016, 23:42 PM)Külahull Kirjutas:  Ei usu hästi, et kui ise hoian täie jõuga vaevu käiku sees kui raske vedu taga, siis mingi kuul vms selle töö ära teeks. Ilmselt on hammasratastega mingi jama, kuid olen kuulnud, et varemgi on selliseid probleeme nende kastidega esinenud ja ehk keegi oskab täpsemalt öelda asja põhjuse.

Hiromante meil teadaolevalt siin ei ole. Ning sisuliselt ei ole vahet, kas peetis on parasiithammasratta telg, selle toestus või mõni hammsratta puks - niikuinii tuleb lahata.

Jõuga seeshoidmine vaid suurendab tekkivaid kahjustusi. Kast maha ja poegadeks, siis on näha.
Vasta
#28

(12-03-2016, 20:17 PM)muska71 Kirjutas:  
(12-03-2016, 09:56 AM)Külahull Kirjutas:  Probleem on auto soetamise algusest olnud, et tagumine käik ei taha hästi sees püsida ja viskab välja pidevalt. Ei pea mingit kõva vedugi peal olema, et käik välja tuleks. Viimati ühel kraaviületusel (gaz 66) pidi täie jõuga kangi vastu suruma, et käik sees püsiks. Kas kellelgi sama asjaga kogemusi? 

Kas mitte kasti kaanes fiksaatorid(vedrud ja kuulid pesades)ei hoia käiku sees?Seal miskit paigast ära?Vedru puru,kuul kinni kiilunud?
Haigus saab alguse lohakast käigu sisse lülitamisest ja süveneb,kui väljaviskuvat käiku kohe tagasi raksata.Raviks tuleb kaan maha võtta ja uurida hambumist,vahel aitab kahvli väänamine(kuumaks)või kulumise korral peale keevitamine õigele poole Toungue .Gaazikul on vist 1 ja tagumine ühe kahvliga.Neljanda väljaviskamisel oli laisematel pulk armatuuri ja kangi vahel Big Grin .
Vasta
#29

(01-09-2006, 22:00 PM)Kelm Kirjutas:  
ants11 Kirjutas:Huvitab, et mis ülekandega on teine ja kolmas käik. Seda tean jah, et neljas on 1,0. Mis moodi mängida kasti ja tagasillaga niimoodi, et tekiks kõige kiirem ülekanne.

 Kui neljas käik on otse, siis kuidas aru saada sellest ,et kasti ja tagasillaga mängides saab ülekannet muuta. Kiirus oleneb sel juhul ainult tagasilla ülekande arvust( st. mida kiirem sild, seda kiirem ülekanne.) Käigukast ei mõjuta asja üldse otsekäigul(st neljandal käigul).

Käigukast tuleb lihtsalt teistpidi vahel panna   Cool ......
Vasta
#30

Millise valemiga või mismoodi saab välja rehkendada käikude ülekande arvud?? Tagasillaga on lihtne, teo hammaste arv jagada taldriku omadega aga kastis ju topelt ülekanne Rolleyes
Vasta
#31

(13-03-2016, 22:34 PM)einota Kirjutas:  Millise valemiga või mismoodi saab välja rehkendada käikude ülekande arvud?? Tagasillaga on lihtne, teo hammaste arv jagada taldriku omadega aga kastis ju topelt ülekanne Rolleyes

Eks kahe ülekande korrutis Smile Kui esimene ülekanne on A->B ja teine C->D, siis lõplik ülekandearv on A/B x C/D = (A x C) / (B x D).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#32

(13-03-2016, 22:34 PM)einota Kirjutas:  Millise valemiga või mismoodi saab välja rehkendada käikude ülekande arvud?? Tagasillaga on lihtne, teo hammaste arv jagada taldriku omadega aga kastis ju topelt ülekanne Rolleyes

Ehk ikka vastupidi Smile ?
Vasta
#33

offtopic, aga ikkagi: selline tagurpidikäiku väljaloopiv 53 õpetas 18-aastase autojuhihakatise peeglite järgi tagurdama.
Vasta
#34

(13-03-2016, 23:06 PM)valdo Kirjutas:  
(13-03-2016, 22:34 PM)einota Kirjutas:  Millise valemiga või mismoodi saab välja rehkendada käikude ülekande arvud?? Tagasillaga on lihtne, teo hammaste arv jagada taldriku omadega aga kastis ju topelt ülekanne Rolleyes

Eks kahe ülekande korrutis Smile Kui esimene ülekanne on A->B ja teine C->D, siis lõplik ülekandearv on A/B x C/D = (A x C) / (B x D).

Noo üritasin arvutada ja vahepeal võtsin appi ka apelsiini mahla aga kohe kuidagi ei arvuta välja Sad Tundub et haridusest on jäänu puudu, ehk siis puht puru loll olen. Olge palun täitsamehed ja tehke puust ja punaselt ette Rolleyes
Hammakate arv on siis järgmine (ülemine võll/alumine plokk, alustan siduri võllist) sidurivõll/plokk 17/39; teinekäik 32/25; kolmaskäik 24/34
Vasta
#35

Kas lugesid/kirjutasid arvud õiges suunas? Mingid tobedad numbrid tulevad...
Samas ehk ongi nii - teine 1,78 ja kolmas 3,21.Nendest andmetest tuleb veel, et esimene on 2,28 aga peaks olema 6komamidagi.
Puudu on ploki väljuvad andmed muidugi. Ja muud vast vahetuses? Täna rohkem ei viitsi miskipärast.

PS ikkagi viitsisin, teine on 2,94 ja kolmas 1,61.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#36

Ehk nii: Sidurivõll 17 hammast, all plokk39, selle kõrval teise käigu 25 hammast veab üles 32 hamba peale. Siis 17*25/39*32 annab ühe mootori pöörde kohta kardaani 0,34... pööret. Ja ülekandearv tuleb: 1/0,34...=2,93...
Kolmandal esimene paar sama: 17/39, alt 34 hammast üles 24 peale. 17*34/39*24= 0, 617... pööret kardaani. Ja 1/0.617...=1,619...
Vasta
#37

(15-03-2016, 03:06 AM)pen.skar Kirjutas:  Ehk nii: Sidurivõll 17 hammast, all plokk39, selle kõrval teise käigu 25 hammast veab üles 32 hamba peale. Siis 17*25/39*32 annab ühe mootori pöörde kohta kardaani 0,34... pööret. Ja ülekandearv tuleb: 1/0,34...=2,93...
Kolmandal esimene paar sama: 17/39, alt 34 hammast üles 24 peale. 17*34/39*24= 0, 617... pööret kardaani. Ja 1/0.617...=1,619...

Juba parem see viimane 1-ga jagamine jäi puudu Big Grin  ja nüüd vaatasin et olen üritanud nii korrutada kui jagada omavahel nii öelda hambuvaid rattaid. Ehk siis ongi puust ja punaselt ette tehtud. Smile
Vasta
#38

massina tee kiirusele annab lisa PAZ -i tagasilla ÜK 6,18, see mul sees koos 66 difriga.
tavaline 53 peaks olema 6,35.
Võimalus mida isegi mingil ajal kasutan on uuema diisli ÜK 5,5 tagasilda, maksab mingi 300+ rubla siinset, küsida Rebellast.

käimaritega mängimine toob ainult suure müra salongi, küsi rallimeestelt.

H.
Vasta
#39

(15-03-2016, 12:48 PM)hundu77 Kirjutas:  massina tee kiirusele annab lisa PAZ -i tagasilla ÜK 6,18, see mul sees koos 66 difriga.
tavaline 53 peaks olema 6,35.
Võimalus mida isegi mingil ajal kasutan on uuema diisli ÜK 5,5 tagasilda, maksab mingi 300+ rubla siinset, küsida Rebellast.

käimaritega mängimine toob ainult suure müra salongi, küsi rallimeestelt.

H.

Minu autol kahjuks avatud salong Big Grin Lihtsalt hakkasin huvi tundma sest on läbikäinud kolme mehe ehitatud kastid ja igas kastis midagi teistmoodi. Mõtlesin et võrdleks neid kaste numbritega Rolleyes

Eino
Vasta
#40

Nl sõjaväes sattusin Moskva lähedal Nudolis stroibati autobaasi 60 autolise kolonni mehaanikuks. Algul olid seletamatud purunemised- igati korralikud, sünkronisaatoritega kapremonditud zil`i k.kastid ei pidanud vastu. Ja Zis-tagasillad samuti. Sain asjale jaole, kui ühest purunenud sillareduktorist ümmargusi kuullaagri kuule leidsin(reduktorilaagrid kõik koonusrull). Vanakesed lihtsalt puistasid õlipunni august laagritükke sekka ja paar ringi a.pargis..kui kiiret silda polnud saanud. Ja Zis-kast oli kiirendava viiendaga... Kokku tuli nii kiire kallur, millel Vai(voennaja autoinspektsija) Uaz järil ei püsinud. Kui kardaan lärmama hakkas, aitas kiire mats siduripedaalile- resonants sai rikutud.
Käigukastiga mängimine- kas Estonia formelil polnud mitte zapika k.kast, millel üks vahesein lisatud ja hammakad hoopis teised. Meil kasutas sellist kasti bagisõitja Madis Markus, muidugi teiste ülekannetega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne