Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Ei usu hästi, et kui ise hoian täie jõuga vaevu käiku sees kui raske vedu taga, siis mingi kuul vms selle töö ära teeks. Ilmselt on hammasratastega mingi jama, kuid olen kuulnud, et varemgi on selliseid probleeme nende kastidega esinenud ja ehk keegi oskab täpsemalt öelda asja põhjuse. Ilmselt läheb see kast millalgi vahetusse.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
13-03-2016, 00:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2016, 00:16 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Lihsam on panna rullid "solidool`iga või muu nakkuva määrdega välisringile ja siis koostada.
(pruuni määret saab siis kui kummarduda ette ja näpuga tagant kraapida)
Ja rullid ei nihku paigast
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(12-03-2016, 23:46 PM)maitus Kirjutas: (20-03-2011, 21:03 PM)Tift Kirjutas: No nii, kus häda kõige suurem, seal.. ... Aga sain vahepeal aru, et rull-laager, mis vedava võlli otsa sees on, peaks välja nägema nagu rulllaager, mitte pihutäis rulle, separaatorist pold jälgegi . Tõenäoliselt see haige koht oligi. Puudu on muidugi veel õlitõrje plekk, mis asub väljaspool kasti vedava võlli laagri taga,nüüd saab selle kah paika.
Minu meelest seal ei olegi separaatorit? Mul oli ka lihtsalt 14 rulli lahtiselt sees. Nende tagasi saamiseks tegin nendest teibi abil padrunivöö . Aga selline ragin on sees ka minu 53-e kastis- ehk põhjus sama..
Mõtle loogiliselt.... kui 2 rulli paigast ära, siis võll veab juba järgmised vildakile, kunapole eelmise rulli "õla tunnet"ehk siis üks ja järgmised hakkavad laiutama kitsas ruumis diagonaalis
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
13-03-2016, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2016, 00:44 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Küsimus : kui on remonti vajav G-53 käigukast, millel on# Veetava võlli(mis ulatub korpusest välja)# taga keermega mutter, on huvilisi.
tõstemehhanism käigukasti vintsimiseks Realiseerimisel
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 211
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
offtopic, aga ikkagi: selline tagurpidikäiku väljaloopiv 53 õpetas 18-aastase autojuhihakatise peeglite järgi tagurdama.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
15-03-2016, 01:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2016, 02:25 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Kas lugesid/kirjutasid arvud õiges suunas? Mingid tobedad numbrid tulevad...
Samas ehk ongi nii - teine 1,78 ja kolmas 3,21.Nendest andmetest tuleb veel, et esimene on 2,28 aga peaks olema 6komamidagi.
Puudu on ploki väljuvad andmed muidugi. Ja muud vast vahetuses? Täna rohkem ei viitsi miskipärast.
PS ikkagi viitsisin, teine on 2,94 ja kolmas 1,61.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Ehk nii: Sidurivõll 17 hammast, all plokk39, selle kõrval teise käigu 25 hammast veab üles 32 hamba peale. Siis 17*25/39*32 annab ühe mootori pöörde kohta kardaani 0,34... pööret. Ja ülekandearv tuleb: 1/0,34...=2,93...
Kolmandal esimene paar sama: 17/39, alt 34 hammast üles 24 peale. 17*34/39*24= 0, 617... pööret kardaani. Ja 1/0.617...=1,619...
Postitused: 206
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
3
massina tee kiirusele annab lisa PAZ -i tagasilla ÜK 6,18, see mul sees koos 66 difriga.
tavaline 53 peaks olema 6,35.
Võimalus mida isegi mingil ajal kasutan on uuema diisli ÜK 5,5 tagasilda, maksab mingi 300+ rubla siinset, küsida Rebellast.
käimaritega mängimine toob ainult suure müra salongi, küsi rallimeestelt.
H.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
15-03-2016, 13:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2016, 13:41 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Nl sõjaväes sattusin Moskva lähedal Nudolis stroibati autobaasi 60 autolise kolonni mehaanikuks. Algul olid seletamatud purunemised- igati korralikud, sünkronisaatoritega kapremonditud zil`i k.kastid ei pidanud vastu. Ja Zis-tagasillad samuti. Sain asjale jaole, kui ühest purunenud sillareduktorist ümmargusi kuullaagri kuule leidsin(reduktorilaagrid kõik koonusrull). Vanakesed lihtsalt puistasid õlipunni august laagritükke sekka ja paar ringi a.pargis..kui kiiret silda polnud saanud. Ja Zis-kast oli kiirendava viiendaga... Kokku tuli nii kiire kallur, millel Vai(voennaja autoinspektsija) Uaz järil ei püsinud. Kui kardaan lärmama hakkas, aitas kiire mats siduripedaalile- resonants sai rikutud.
Käigukastiga mängimine- kas Estonia formelil polnud mitte zapika k.kast, millel üks vahesein lisatud ja hammakad hoopis teised. Meil kasutas sellist kasti bagisõitja Madis Markus, muidugi teiste ülekannetega.