02-11-2015, 21:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2015, 21:18 PM ja muutjaks oli kaarelj.)
Hei,
Segastel asjaoludel avastasin, et õuele toodi üks Opel Kadett aastast '76. Tundus olema parim turul olev masin, millel olid mingid hüpoteetiline vanuse-hinna-kaalu-kaalu-võimsuse-tagavedu-suhe.
- ei saa salata, et tegelikult oli mõnevõrra paremas suhtes autosid siin foorumi turul samal ajal.
Maanteamet ütleb, et kupee ja 1.2 liitrit mootor.Tegelikult 2 ukseline sedaan ja C24NE mootor, aga 2.2 Jetronicu sisselaske ja pritsuvärgiga.
Rekordi 5 käiguline kast ning algupärane sild. All mingid 14" veljed, ilmselgelt suured ja ei sobi kokku.
Lisadest üks elektri aken, vahepaak kütusepumbale (kui paagist enam ei saa kurvisõidul)
Värv kehva, esitiivad augulised (muidu kõvad), põhja ei ole, karpe enamuses mitte.
Eelnevalt kasutatud natuke ringrajal, igamehe rallil, jäärajal. Tehnika toimib peal ausalt.
Tegemiste nimekiri on pikk. Lõppprodukt peaks olema kiire ja töökindel auto, millel välimus silma ja meelt ei riiva.
Jah, see rihm seal all on tagasilla kinnitus, sway bar nagu nad ütlevad
Vähem, kui masendav oli algus
Elekter on üpriski ausõna peal, aga hämmastaval kombel funktsioneerib.
Kõik on oma auto kõrval paar Flinstone' nalja saanud visata. . .
Tükkhaaval saab kogu põrand ja karbid uueks. Õnneks on kardaani tunnel suhteliselt heas korras. Valitud punktid amortidel/tagatiivade sees ka. Ehk päris õhku ei pea filosofeerima tükke. Teine pool on pisut parem [lapitud enne mind], aga sellegi poolest seab uueks
Uuendan loodetavati seda pilti tihedalt. Et fookus ees püsiks ning vahepeal kursilt ei kalduks. Nimistu siis vastavalt järjekorrale. Enamus neist must-have.
Puuduvate osade nimist on ka muidugi suur, eks aegapikku sobitab.
Sillaks võiks saada ideaalis 1,6/2S tagasilla, mis on 1:1 bolt on, eeldatavalt kättesaamatu rariteet. Pigem sihib 240 Volvo oma koos LSD'ga (ei tea veel kuidas rummu vahetus õnnestuks) - kahte erinevalt poldi valemit eriti ei tahaks. Kui vähegi eraldistardi jäärada jõuab, siis ühest olemasolevast sillast ka Lincoln-lukk.
Piduriteks võiks saada Rekordi ventileeritav koos Calibra suportiga - äkki. Tagumine sõltub sillast.
Kogu elektri ehitan kahe traadiga, ehk vean "miinust" kaasas, saab töökindlam ma usun. Ette on veel tahhokat vaja - ehk leian mingi kellaploki tahhomeetriga. Minu omal ainult kiirusnäidik.
Kunagi võiks ka kitsma olekuga istmed olla - tea kas Calibra oma või mingi xxx GSI oma võiks passida? Triibu/ruudu mustri riidega võiks päris kena jääda. Põrand jääb arvatavalt mürasummutava mastiksii ning värviga, sama ka pagasiruumiga. Riie tuleb ustele. Sisse veel kaardilugeja lamp, USB pesad kuhugi peitu. Turvavööd peaks mõne modernsema vastu vahetama. Esiklaas on päris kriimuline. . /nimekiri jätkub veel ei tea mitmel lehel/
Kunagi tulevikus sisselase avaramaks, 2.4 pritsuvärk, ehk ka mingi viisakas kolle. Aga kuna hetkel see väände ja auto suhe on auto kahjuks, siis eelnevalt vihmavari korda ning seejärel kone kallale. Ilusamaks teeb juba kindlasti varem - hetkel erilist esteetikat ei oma.
Segastel asjaoludel avastasin, et õuele toodi üks Opel Kadett aastast '76. Tundus olema parim turul olev masin, millel olid mingid hüpoteetiline vanuse-hinna-kaalu-kaalu-võimsuse-tagavedu-suhe.
- ei saa salata, et tegelikult oli mõnevõrra paremas suhtes autosid siin foorumi turul samal ajal.
Maanteamet ütleb, et kupee ja 1.2 liitrit mootor.Tegelikult 2 ukseline sedaan ja C24NE mootor, aga 2.2 Jetronicu sisselaske ja pritsuvärgiga.
Rekordi 5 käiguline kast ning algupärane sild. All mingid 14" veljed, ilmselgelt suured ja ei sobi kokku.
Lisadest üks elektri aken, vahepaak kütusepumbale (kui paagist enam ei saa kurvisõidul)
Värv kehva, esitiivad augulised (muidu kõvad), põhja ei ole, karpe enamuses mitte.
Eelnevalt kasutatud natuke ringrajal, igamehe rallil, jäärajal. Tehnika toimib peal ausalt.
Tegemiste nimekiri on pikk. Lõppprodukt peaks olema kiire ja töökindel auto, millel välimus silma ja meelt ei riiva.
Jah, see rihm seal all on tagasilla kinnitus, sway bar nagu nad ütlevad
Vähem, kui masendav oli algus
Elekter on üpriski ausõna peal, aga hämmastaval kombel funktsioneerib.
Kõik on oma auto kõrval paar Flinstone' nalja saanud visata. . .
Tükkhaaval saab kogu põrand ja karbid uueks. Õnneks on kardaani tunnel suhteliselt heas korras. Valitud punktid amortidel/tagatiivade sees ka. Ehk päris õhku ei pea filosofeerima tükke. Teine pool on pisut parem [lapitud enne mind], aga sellegi poolest seab uueks
Uuendan loodetavati seda pilti tihedalt. Et fookus ees püsiks ning vahepeal kursilt ei kalduks. Nimistu siis vastavalt järjekorrale. Enamus neist must-have.
Puuduvate osade nimist on ka muidugi suur, eks aegapikku sobitab.
Sillaks võiks saada ideaalis 1,6/2S tagasilla, mis on 1:1 bolt on, eeldatavalt kättesaamatu rariteet. Pigem sihib 240 Volvo oma koos LSD'ga (ei tea veel kuidas rummu vahetus õnnestuks) - kahte erinevalt poldi valemit eriti ei tahaks. Kui vähegi eraldistardi jäärada jõuab, siis ühest olemasolevast sillast ka Lincoln-lukk.
Piduriteks võiks saada Rekordi ventileeritav koos Calibra suportiga - äkki. Tagumine sõltub sillast.
Kogu elektri ehitan kahe traadiga, ehk vean "miinust" kaasas, saab töökindlam ma usun. Ette on veel tahhokat vaja - ehk leian mingi kellaploki tahhomeetriga. Minu omal ainult kiirusnäidik.
Kunagi võiks ka kitsma olekuga istmed olla - tea kas Calibra oma või mingi xxx GSI oma võiks passida? Triibu/ruudu mustri riidega võiks päris kena jääda. Põrand jääb arvatavalt mürasummutava mastiksii ning värviga, sama ka pagasiruumiga. Riie tuleb ustele. Sisse veel kaardilugeja lamp, USB pesad kuhugi peitu. Turvavööd peaks mõne modernsema vastu vahetama. Esiklaas on päris kriimuline. . /nimekiri jätkub veel ei tea mitmel lehel/
Kunagi tulevikus sisselase avaramaks, 2.4 pritsuvärk, ehk ka mingi viisakas kolle. Aga kuna hetkel see väände ja auto suhe on auto kahjuks, siis eelnevalt vihmavari korda ning seejärel kone kallale. Ilusamaks teeb juba kindlasti varem - hetkel erilist esteetikat ei oma.