Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
12-04-2016, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 12:41 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
kumma otsa rehvid moodsal elektroonikat täis (aga nõrga mootoriga) tagaveolisel suvel kiiremini kuluvad?
Sõiduk on 2009a BMW 316 ja kuigi on olemas uued suverehvid, siis ainult kaks on veljele venitatud. Ülejäänud kahel on "mõtteliste naastudega" naastrehvid ja vaatasin, et ei teeks rehvitöökojale ja endale hetkel tüli ning pruugiks talverehviriismed (mida kardetavasti jagub terveks suvehooajaks ja äkki enamgi) ära. Paneks need aga sellesse otsa, kus need kiiremalt kuluks - siis saab südamerahus (et olemasolev ressurss on ikka lõpuni ära tarbitud) normaalse komplekti rehve alla.
ise kipun arvama, et esiotsas kulub sel masinal rehv rohkem - pidurdusenergiast ca 80% jääb ju sinna ehk jõud on ilmselt väeti ja elektroonika poolt kahtluste puhul hästi "kägistatud" mootorirammust ees siiski suuremad. Pluss kurvivõttude eeldatavalt suurem esisillakoormus.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
tänud - proovin esisillal. Eks kui lärm häirib või pidavuse osas kahtlust tekib, sõidan rehvitöökojast läbi ja kuulutan talverehviks kõlbmatu rehvipaari utiiliks. Ei ole see (laisa) koonri elu lihtne - peab ju ikka asju proovima
ply - toetan Su viidet E90 näitel ülihea roolitunde ja juhitavuseosas kahe käega ja tunnistan, et mina pole oma tagasihoidliku võõraste masinate roolimise kogemuses paremat kogenudki. Aga see on juba teine teema
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,433
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
12-04-2016, 14:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 14:40 PM ja muutjaks oli
mossepower.)
Kulunud lamell ja suverehv koos eri sildadel on nii ja naa lahendus. Ise sõitsin terve eelmise suve ca. 25 K km sellise kooslusega esiveolisega (taga vana lamell) iga ilmaga ja mõnikord ka iga kiirusega ( ka max.). Ei tähendanud midagi imelikku/ebameeldivat. Samas Ladaklubi foorumis üks kasutaja kirjutas et sellise koosulusega (Berlingoga) üle 60 km/h märjal asfaldil sõita ei saa üldse sest juhitavust pole. Kindlasti see oleneb ka konkreetsest rehvist, aga lihtsalt hoiatuseks et enne kui maanteekiirusel vihma sisse sõita tasuks ka igaks juhuks pidamist proovida kui eri rehvide combo all on.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
12-04-2016, 17:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 17:18 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Mäletamistmööda on kirjas, et kui on kasutusel "lamell" rehvid, siis peavad kõik rattad olema lamellid.
Nõuded sõidukile... mustritüübid maastikumuster
maanteemuster
talvemuster
mustrijoonis võib olla ühel ja samal teljel olla erinev.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
autol vasakul pool miski vilistab ja hääl tuleks nagu tagant,kohati vait ja siis jälle laulab.Mootorist igaljuhul ei tule.Rattalaager?Renoo kangoo 4x4,2005a masin
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Vanasti küsiti, et ega miilitsat, kellel vile suus oli, pole alla ajanud ja äkki on põhja alla kinni jäänud?
vaata igaks petteks.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Ei saa enam rahulikultki magatud, küsimus piinab ööd-päevad. Nimelt see, et kuskohast leida starteri klemmide otsa kummilutte? Kindlasti kuskil müüakse, kuid ma ei suuda leida.. Ehk keegi jagab teadmisi..
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(16-04-2016, 22:00 PM)motamees Kirjutas: Pekkis rattalaager tavaliselt undab.
Vilistada võib pisike killustiku kivi, mis on jäänud piduriketta ja kaitsekilbi vahele. Osa kildu pigitatakse ennem paigaldust üle. Just sellise liimib sinna kinni ja ära ka ei kao.
Jep. Pekkis rattalaager teeb lõpupoole sellist häält nagu sõidaksid GAZ 66-ga.
Ja ära see hääl enam ei kao. Killustikukivi teooria kõlab loogiliselt, tasub uurida.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 462
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Osadel piduriklotsidel oli nö kulumisandur. Plekist keelega hakkas enne vastu ketast käima kui klots täielikult kulunud oli.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Teab keegi, kas mõnel haagisel või mingil põllul siblival kaadervärgil on 15'' velge kasutusel, mis käiks kahest poolest poltidega kokku?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!