Postitused: 19
Teemad: 2
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
Tere!
Äkki oskab keegi pakkuda mis võib viga olla JUMZil sidur kadus lambist ära ei lahuta enam, pedaal läheb põhja.On kellelgi mingit joonist mis moodi see asi seal sees tehtud on, survelaagri pool ,mis seal katki saab minna ,et ei lahuta enam. Saab seda siis seal vahetada ilma pooleks võtmata. Segane jutt aga äkki saab keegi aidata hädalist.
Postitused: 4,460
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Võimalik, et kate lahti või katki ja vahele kiilunud. Võtab ikka korralikult kinni, siis ka peaks pedaalil käik kerge ja lõpuni olema.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Tegelikult on ikka lammutada lihtsam. Kattete valik sõltub päris mitmest asjaolust: a) suhted rahakotiga; b) milleks sidurit kasutad (kohaltvõtt/käiguvahetus või mõnuga libistamine); c) traktori kasutusest (künd/külvamine või võidusõit). Võimalik, et uued materjalid tugevamad, aga vanal ajal pidas sidur ainult siis vastu, kui käigukangi õigesse asendisse seadsid. Raskemad toimetamised ikka aeglusti pealt. Lustisõit ja kergemad tööd võis lubada kiirendaja käikudega. Ketaste tsentreerimiseks peaks sobima ka Zil-auto sidurivõll. Kas võtsid lahti mõlemad kettad, siis on jah natuke spetsiifilisemat junntükki vaja.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Antud juhul pole vaja kahte ketast paika ajada, sest teine jäi omale positsioonile. Tavaliselt on kopalistel see väändevõlli ketas peale esimest masina poolitamist vaheplaadiga kinni tõmmatud ja seega ei liigu teise ketta vahetamisel kohalt. Pumbad saavad väände peasiduri kaudu. Koostamiseks piisab juba varemalt nimetatud Zil-i võllist, heaste aitab ka puidust abivahend. Silmajärgi seadmist tahaks näha
, ärge väitke, et supler, tollipulk ja muud abilised ongi silmajärgi seadmine. Kui ka üks kord läks õnneks, siis pole see veel reegel.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
To V6sa: Peab tõdema, et kahekettalist veel pole au olnud (Aga kindlasti tahaks järgi proovida.), kuid ühekettalisi küll päris mitu.
Postitused: 19
Teemad: 2
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
19-05-2016, 21:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2016, 21:07 PM ja muutjaks oli
JUMZEO.)
No nii härrased sain siis lõpuks mootori ülejäänud masina külge, tänud ksf madis235-ele kelle käest sain ZILi võlli ,et tsentreerida. Sellegipoolest ega see üritus mul kergelt läinud ,esimese hooga esimene võll läks ludinal otsa kuni teise nuudini ja siis hakkas nali peale ,jamasin mitu tundi heaga ja kurjaga ,aga otsa ta ei läinud. Kui sidesõnad otsa said tirisin uuesti laiali ja mingil kummalisel põhjusel oli teine ketas paigast ära, sai see siis paika kopsitud silma järgi ja oh imet ilma erilise vaevata otsa ta istus. Paar küsimust ka jutu juurde, kas korvi sees need poldid(3tk) millega saab ketastelt survet maha keerata peavad tööasendis seal sees olema, mul olid nad sees ,aga mulle tundus ,et kui nad nagu lahti keerata ,et kettad kinni jääksid siis ei hoia neid polte mingi vägi seal kinni? Ja teiseks kui suur peab olema vahe käppadest esimese kettani, ise leitsin kuskilt ,et 73,5mm aga kui nii panin siis pedaal oli peaaegu põhjas.
Kahe kettalise siduriga omal kogemus täitsa olemas kunagi kroonus sai URALil mitu korda käigukasti vahetatud, sel asi muidugi lihtsam nuudid mõlemal kettal sama mõõtu võlliga paika ja volaa, JUMZil jama rohkem.
Postitused: 2,124
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ole hea kirjelda, palju sa esisilda pidid ettepoole nihutama, et mootori kätte saaksid? Mul ka see töö millalgi ootmas....
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170