Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852

Kui juba siin teemas, siis küsimus ka. Mismoodi oleks kõige lihtsam muru tasaseks saada, Tegemist on umbes 5a taguse 3000m2 suuruse põllulapiga mida eelmisel aastal hakati murutraktoriga niitma. Niitmine on paras piin nii operaatorile kui ka trakatsile. Ebatasasused põlluajast jäänud kuna jäi sööti ja keegi ei teadnud ette, et sellest platsist muru võiks saada. Lisaks on metssead igaaastased külalised oma kärssadega. Endal liigub mõte mingi reha/sahk/kraaba vms mida saaks murutrakatsi järgi haakida lisaraskusega. ~1m laiune ntx Youtube ka ideedest suht tühi sellise probleemiga. Väikese jupi lükkaks lihtsalt reha ja labidaga korda, aga niipaljust ei ole jaksu ega tahtmist

tee miskine äke laadne asi mis igal niitmisel kraabib kõrgemad kohad tasasemaks...

(21-05-2016, 19:57 PM)Provoker23 Kirjutas:  Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852
Küsib nime ja parooli. Aga Pärnus või Tallinnas? Paar korda aastas sattun ka Viljandisse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

külalisena saab tellimiskeskusesse. tallinnas kadaka tee 3
7

Ma pole elu sees autot poleerinud aga nüüd oleks üks pleekinud värvikihiga auto läikima lüüa. Kas nendest paarikümne eurostest masinatest mida poes müüakse on mingit kasu ka? On kellelgi mingeid näpunäiteid või mida kindlasti ei tohiks teha?

Parim poleerimine on käsitsi oma käe ja lapiga... cm haaval  pind ei ole ju suur. Ja peale kõike seda vaeva hakkad masinat rohkem hindama... nagu naisterahvast... mida rohkem silitad, seda armsamaks muutub

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Kindlasti ei tohi poleerimise juures niisama vahtima, unistama, tukkuma või misiganes moel munema jääda.
Värv on kiire kuluma, eriti igasugustelt väljaulatuvatelt detailidelt. Servad, nurgad jne...
Auk on kerge tulema ja seda parandab ainult uus värv.

Samas olen näinud kus üks vana volvo 850 pleekinud punasega löödi läikima punase värvitaastamis vahaga, miskine kallim oli ja käsitsi nühiti peale. Hiljem püsivaha ka peale ja läikis kui pühademuna. Muidugi tööd oli pika päeva jagu sellega... 

Kuidas mõõta jahutusvedeliku tegelikku temperatuuri? Kas on mingit asja selle jaoks? Teatavasti tehakse termostaate, mis peaksid hoidma mootori töötemperatuuri näiteks kas 78 C peal, 88 C peal jne.

Sellise asjaga olen mina toimetanud:

http://www.oomipood.ee/image/cache/catal...00x300.jpg

Leiad kõige kuumema koha lõdvikul või flantsil ja ongi temperatuur enam-vähem mõne kraadi täpsusega teada.

(21-05-2016, 20:50 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Ma pole elu sees autot poleerinud aga nüüd oleks üks pleekinud värvikihiga auto läikima lüüa. Kas nendest paarikümne eurostest masinatest mida poes müüakse on mingit kasu ka? On kellelgi mingeid näpunäiteid või mida kindlasti ei tohiks teha?
Punanae auto? Metallik?
1tase. Korralik vahatus.
2. tase.Värvi-kriimustuse eemaldamise vaha-pasta (Fixuses 4€? tuub). Käsitsi peale ja pehme lapp.
3. tase Commander vms poleerimispasta, 4-7 tera suurused. Tööriistamarketist mõnekümne €-ga poleerija ja palju kannatust. alustad Com.4-5ga, lõpetad 7.-ga. Poleerijaga soovitavalt vaid 2.-3. kiirusega, muidu võid ära kõrvetada. talla võib pisut niiskeks teha, ei kuiva kiiresti ära.
NB: kuuldavasti metallikut ei poleeri väga, keerab laki piiksu.
4. tase, värvi üle...


(21-05-2016, 20:28 PM)aavu Kirjutas:  
(21-05-2016, 19:57 PM)Provoker23 Kirjutas:  Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852
Küsib nime ja parooli. Aga Pärnus või Tallinnas? Paar korda aastas sattun ka Viljandisse.

Fixustes letikaup.
Soojalt soovitan, sh. ka Vikani pesuharjad, esmapilgul kallivõitu, samas eluaegsed, sh. profikasutuses. 


(22-05-2016, 10:01 AM)Janka Kirjutas:  Sellise asjaga olen mina toimetanud:

http://www.oomipood.ee/image/cache/catal...00x300.jpg

Leiad kõige kuumema koha lõdvikul või flantsil ja ongi temperatuur enam-vähem mõne kraadi täpsusega teada.

Väljendasin valesti, sõiduaeg tahaks teada tegelikku temperatuuri. 

(17-05-2016, 13:09 PM)Envir Kirjutas:  
Tsitaat:Elu jooksul olen pidanud olude sunnil igasugustel tööohutus ja tõstetööde koolitustel käima, lausa kirjaliku tunnistuse saanud mis lubab mitmes põhjamaa riigis lausa tornkraana peal töötada, kuid seda kuidas värvi järgi tõstevõimet või varutegurit määrata nüüd küll ei oska... 


Üldiselt ja laias laastus ei ole konksu värvil tõstevõimega mitte mingisugust seost.  Mõned tootjad on seda praktiseerinud kuid värvi järgi tõstekette eristada on rangelt keelatud, nö igaks juhuks.  

Ma sain küll oma küsimusele vastuse, aga kuna ma ise arutelu algatasin, siis võtsin eraldi aega, et tõstekomponentide värvide asja selgitada. Meeldetuletuseks: väide oli konksu värvi kohta, keti kohta see ei käinud.

Niisiis, kas konksu tõstevõime ja värvi vahel on või ei ole mitte mingisugust seost? Certex kodulehel on välja toodud tõstevahendite komponendid klasside kaupa (mina ise ei ole selle firmaga seotud, see on lihtsalt hea koht kuhu viidata):
* klass 8 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13904
* klass 10 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13922
* klass 12 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13942

Linkidel klõpsides on näha, et komponendid on klasside kaupa erinevat värvi. Seega väita, et ei ole mitte mingisugust seost, ei päde isegi väga laia laastu korral. 

Järgmine küsimus on see, et mida värv täpselt tähendab. Selle kohta esitasin küsimuse spetsialistile. (Jüri Piigli, Juri.Piigli@certex.net, tsitaat avaldatud tema loal.)


Tema vastus kett-troppide ja nende komponentide kohta: /... Siin on asi läinud seda rada, et värv eristab tootjaid ja lisaks veel iga tootja erinevaid tugevusklasse.

Tänapäeval kasutatakse peamiselt tugevusklasse 8, 10 ja 12. Klass 8 puhul on levinud, et kett ise on must ja komponendid võivad olla näit. kollased, punased, pruunid jne. ; klass 10 võib olla lilla, roosa, neoonroheline jne.; klass 12 sinine, helelilla jne.

Selgituseks veel, et komponentide baas on kett-troppidel väga lai ja vastavalt kliendi soovile saab koostada väga erinevaid tooteid. Reeglina erinevate tehaste tooted ühilduvad ( saaks ühendada isegi kl.8 ja kl.12 tooteid), kuid see võib kõne alla tulla vaid mingi spetsiifilise probleemi lahendamiseks, tulenevalt mõnede tootjate spetsiifilistest lahendustest (näit. keti lühendid).

Et eristada klass 10 ja klass 12 tooteid värvi järgi, peab olema teatud vilumus. Ainuke kindel garantii on usaldada toote maaletoojat ja muidugi lipiku andmeid .../

Seega kõige kindlam on tõepoolest mitte teha optimistlikke oletusi tõstevõime kohta. Kui meelde tuletada minu algset küsimust ja selles sisaldunud väidet, milles avaldasin kahtlust, et konks on/oli liiga väike või nõrk tema rakendusala kohta, siis ma ei näe vastuolu. Kui arvestada, et värvust ei või usaldada, siis oli kahtlus igati põhjendatud. 4x tugevusvaru käib kindla päritoluga konksu kohta.





Nagu just esimeses vastuses mainisin et värvi järgi ei erista suurt mitte midagi. Kõik olulised andmed saad pirkalt või konksu enda pealt.  Eri tootjad, erinevad värvid, nagu autodelgi.  Ei midagi muud.  Ei ole hetkel kodumail kuid garaasi seinal ripuvad tõsteketid alates 3t-40tonnini konksu kohta, kõik kenasti kollased...  Tööstuslikel kettidel puudub reeglina värv üldse.   

Värvi järgi on keelatud nii või teisiti tõstekettide tugevust määrata, ole nii vilunud kui tahes. 
Nagu juba ütlesin siis päris tummised paberid taskus sellel alal, nii liikur kui tornkraana juhtimine on nagu usaldatud mulle, seega võiks ka paari tõestealast lauset usaldata ja mitte oma jonni edasi ajada.

Kui kodanikke huvitab tõestealane teave siis võin mingi aeg siiagi teha lühikokkuvõtte nii tõstetöödest endast, kui ka kettidest, rihmadest ja õigetest koormakinnitud viisidest.

Seniks aga võivad "vilunumad" värvi järgi konksudel tõstevõimet ja vastupidavust määratleda.

[Pilt: Lifting-Chains.jpg]

[Pilt: Ovriga-produkter-lyftredskap.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(22-05-2016, 11:19 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(22-05-2016, 10:01 AM)Janka Kirjutas:  Sellise asjaga olen mina toimetanud:

http://www.oomipood.ee/image/cache/catal...00x300.jpg

Leiad kõige kuumema koha lõdvikul või flantsil ja ongi temperatuur enam-vähem mõne kraadi täpsusega teada.

Väljendasin valesti, sõiduaeg tahaks teada tegelikku temperatuuri. 

No siis pead katelde maailma sukelduma ja sealt miskid andurid-näidikud leidma.
http://energiakeskus24.ee/?tid=58

Kuigi ma ei saa ikkagi aru, miks IR- termomeeter ei sobi. Ajad millimeetrit taga?
Talve saabudes ostsin just sellise viguri, et ilma termostaati eemaldamata teada saada, kas ja kui hästi ta töötab. Töötas, aga mitte nii nagu mul tarvis oleks olnud.
Teiseks sain teada, et armatuuris asuv kell näitas aiateibaid ja seda seepärast, et temperatuuri andur oli omadega suht õhtal.
Nii termostaat kui andur vahetatud sain armatuurile õige näidu ja ka mootor hakkas kiiremini soojenema.

Eesti keelset netilehte 50ccm rollerite kohta? Rollerklubi ja bikeri lehte olen juba sirvinud aga seal läheb aur tuuningu ja rapete elustamise peale. Kui mõttes on nelitakti, pritsung ja vedelikjahutus pole neist miskit lihtne leida.

http://www.glmotors.ru/honda/scoopy.htm
Vene keeles on küll. Pane otsingusse 50 кубик мотор житкостное охлаждение
Ehk täpsustad oma huvi, kas osta,ehitada, millestki ümber ehitada või veel miski muu huvi. Näiteks palju neid meie maal liigub?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Mul ei ole aimugi palju selliseid rollereid võiks Eestis olla ma lihtsalt kasutan otsingus neid kolme keelt milles saan lugemisega hakkama. 4t mootorid on popid ainult siis kui ostetakse "hiinakat" muidu ikka 2t sest sellel rohkem kw. Mina lihtsalt siuke mugav, mõtlen et 4t nagu auto teen hommiku piiks-piiks,  võtit ja sõidan ilma plärinata tööle. Sinisilm?
Mul lihtsalt kliima siuke et saaks 11 kuud aastas kindlasti kasutada. Ei ummikut, ei parkimise probleemi.
Vene keelega raskusi Sad

http://www.kuldnebors.ee/79829251
Näe sulle sobiv on müüa aga kas tasub kasutatult osta?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne