21-05-2016, 19:57 PM
Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852
(21-05-2016, 19:57 PM)Provoker23 Kirjutas: Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852Küsib nime ja parooli. Aga Pärnus või Tallinnas? Paar korda aastas sattun ka Viljandisse.
(21-05-2016, 20:50 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ma pole elu sees autot poleerinud aga nüüd oleks üks pleekinud värvikihiga auto läikima lüüa. Kas nendest paarikümne eurostest masinatest mida poes müüakse on mingit kasu ka? On kellelgi mingeid näpunäiteid või mida kindlasti ei tohiks teha?Punanae auto? Metallik?
(21-05-2016, 20:28 PM)aavu Kirjutas:(21-05-2016, 19:57 PM)Provoker23 Kirjutas: Tule osta meie käest kui tartus oled. Kui viljandikant siis küsi pesueksperdist. Eeldan, et jutt sellisest asjast: http://pi2.hostop.com/main.php?module=7&catID=1349&prodID=V707852Küsib nime ja parooli. Aga Pärnus või Tallinnas? Paar korda aastas sattun ka Viljandisse.
(22-05-2016, 10:01 AM)Janka Kirjutas: Sellise asjaga olen mina toimetanud:
http://www.oomipood.ee/image/cache/catal...00x300.jpg
Leiad kõige kuumema koha lõdvikul või flantsil ja ongi temperatuur enam-vähem mõne kraadi täpsusega teada.
(17-05-2016, 13:09 PM)Envir Kirjutas:Tsitaat:Elu jooksul olen pidanud olude sunnil igasugustel tööohutus ja tõstetööde koolitustel käima, lausa kirjaliku tunnistuse saanud mis lubab mitmes põhjamaa riigis lausa tornkraana peal töötada, kuid seda kuidas värvi järgi tõstevõimet või varutegurit määrata nüüd küll ei oska...
Üldiselt ja laias laastus ei ole konksu värvil tõstevõimega mitte mingisugust seost. Mõned tootjad on seda praktiseerinud kuid värvi järgi tõstekette eristada on rangelt keelatud, nö igaks juhuks.
Ma sain küll oma küsimusele vastuse, aga kuna ma ise arutelu algatasin, siis võtsin eraldi aega, et tõstekomponentide värvide asja selgitada. Meeldetuletuseks: väide oli konksu värvi kohta, keti kohta see ei käinud.
Niisiis, kas konksu tõstevõime ja värvi vahel on või ei ole mitte mingisugust seost? Certex kodulehel on välja toodud tõstevahendite komponendid klasside kaupa (mina ise ei ole selle firmaga seotud, see on lihtsalt hea koht kuhu viidata):
* klass 8 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13904
* klass 10 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13922
* klass 12 http://www.certex.ee/ee/ketid-ja--kompon...did__13942
Linkidel klõpsides on näha, et komponendid on klasside kaupa erinevat värvi. Seega väita, et ei ole mitte mingisugust seost, ei päde isegi väga laia laastu korral.
Järgmine küsimus on see, et mida värv täpselt tähendab. Selle kohta esitasin küsimuse spetsialistile. (Jüri Piigli, Juri.Piigli@certex.net, tsitaat avaldatud tema loal.)
Tema vastus kett-troppide ja nende komponentide kohta: /... Siin on asi läinud seda rada, et värv eristab tootjaid ja lisaks veel iga tootja erinevaid tugevusklasse.
Tänapäeval kasutatakse peamiselt tugevusklasse 8, 10 ja 12. Klass 8 puhul on levinud, et kett ise on must ja komponendid võivad olla näit. kollased, punased, pruunid jne. ; klass 10 võib olla lilla, roosa, neoonroheline jne.; klass 12 sinine, helelilla jne.
Selgituseks veel, et komponentide baas on kett-troppidel väga lai ja vastavalt kliendi soovile saab koostada väga erinevaid tooteid. Reeglina erinevate tehaste tooted ühilduvad ( saaks ühendada isegi kl.8 ja kl.12 tooteid), kuid see võib kõne alla tulla vaid mingi spetsiifilise probleemi lahendamiseks, tulenevalt mõnede tootjate spetsiifilistest lahendustest (näit. keti lühendid).
Et eristada klass 10 ja klass 12 tooteid värvi järgi, peab olema teatud vilumus. Ainuke kindel garantii on usaldada toote maaletoojat ja muidugi lipiku andmeid .../
Seega kõige kindlam on tõepoolest mitte teha optimistlikke oletusi tõstevõime kohta. Kui meelde tuletada minu algset küsimust ja selles sisaldunud väidet, milles avaldasin kahtlust, et konks on/oli liiga väike või nõrk tema rakendusala kohta, siis ma ei näe vastuolu. Kui arvestada, et värvust ei või usaldada, siis oli kahtlus igati põhjendatud. 4x tugevusvaru käib kindla päritoluga konksu kohta.
(22-05-2016, 11:19 AM)ZIL 131 Kirjutas:(22-05-2016, 10:01 AM)Janka Kirjutas: Sellise asjaga olen mina toimetanud:
http://www.oomipood.ee/image/cache/catal...00x300.jpg
Leiad kõige kuumema koha lõdvikul või flantsil ja ongi temperatuur enam-vähem mõne kraadi täpsusega teada.
Väljendasin valesti, sõiduaeg tahaks teada tegelikku temperatuuri.