06-04-2016, 17:38 PM
Russi küttepump peale siis saab mootori tühikäigu nii väikseks ajada,et tigukäiguga läheb veel aeglasemalt.
(06-04-2016, 17:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Russi küttepump peale siis saab mootori tühikäigu nii väikseks ajada,et tigukäiguga läheb veel aeglasemalt.
(11-05-2016, 08:01 AM)qwerty009 Kirjutas: Eeldab siis ikkagi käigukasti ülevalt avamist. Lootsin, et saab ehk kuidagi kergema vaevaga, et ei pea poolt traktorit lahti võtma.
Ega kellelgi mingit nö kataloogi pilti pole pakkuda kus käigukasti pilt ja detailide numbrid mille asusel tellida?
(11-05-2016, 09:27 AM)unimüts Kirjutas: Esmalt kaugelt soovitada ja siis remontida on keeruline. St masina olukorda ei ole kirjutades võimalik tuvastada.
Hammakatega enamjaolt ei juhtu midagi, kui just tsuksi roolitaga pole olnud. Enamik vigu ikka vanadest remontimistest või tegemata jäänud hooldustest.
Vaheta esmalt käigufiksaator vedrud välja. Neid 4tk asuvad piduri pedaali all 4 poldiga kaane all. See aitab veidi tugevamalt käiku sees hoida.
Teisalt arvesta sellega, et traktor on suurem motoplokk, juhul kui 5t raskust taga siis masin loobibki käiku välja. Näiteks 6 käiguga on mõeldud, et traktor võib sikutada ainult paarsada kilo, esimesega oli ligi tonn. Kõik üle selle peenestab masinat ja hakkavad anomaaliad tekkima.
(11-03-2016, 22:43 PM)unimüts Kirjutas:Eile sai uudistatud Kehtna tehnikakooli saskat ja tollel oli korgi asemel määrdenippel ja ka määret pritsist sisse aetud,1988 aasta masin muidu.(10-03-2016, 19:32 PM)muska71 Kirjutas:(10-03-2016, 10:29 AM)umm Kirjutas: Oled niplit näinud rummudel?
Tunnistan ausalt,et siiani polnud eriti tutvunud selle värgiga,nüüd käisin ja vaatasin.Määrdeniplit polnud,küll aga oli miski punn kust saaks mähla välja lasta ja siis punn üles keerata ja uus sisse,sinna vast mootoriõli sobilik?
Rummudel on 14mm peaga koonuspoldid väljaspool. Kontroll ava eraldi pole ja õli lastakse eelnevalt välja ratast üles tõstes.Teine pilt teise poole rummust.
Kulla mehed saage aru, et vahepeal tuleb ka manuali lugeda. Kui seda pole siis vähemalt vendade ÕUN'ade raamatut T25a, tõepoolest kõikjale ei tasu toppida valet määret.
Kõiksugu hooldused on enamikes raamatutes pikalt ja laialt lahti seletatud. neid ei saa teha nii, et ühe asja teeme ja järgmise jätame vahele. (võrdlusena kas autol vahetate ka mootoril näiteks rihmasid nii, et geneka rihma vahetate ära ja hammasrihma jätate järgmist hooldust ootma??)
Igal masinal on kindlates kohtades omad sisselaske avad ja kontrollavad. Igasse kohta käib kindel määre, mida võib kohandada vastavalt ajastule (soovitavalt tänapäeva mahlasid) ja vastavalt regioonile/piirkonnale kus masin töötab. (aafrika vs põhjanaba)
(20-05-2016, 21:19 PM)v6sa Kirjutas: Jagan mulle saabunud posti. Tänan, Alo.
Saateks mõned sõnad ka juurde:
Uue pumbaga tundub jõudu rohkem olema kui pöörispea pumbaga, samuti väga erksalt reageerib gaasivajutusele, on tunda kohe et tahab minna ja läheb... Tehaseseadistus minu jaoks on küll hea, tundub, et leedus seda "pohhui kultuuri" ja "käib kah" varianti ei kasutada Süütenurga kohapealt jään vastuse selles mõttes võlgu, et polnd seda varem teind ning tegin seda nii, et keerasin rihmarattal 2e kriipsuga märgi mootori külles oleva märgiga tasa, 1se silindri klapid sulgund, ning keerasin pumpa, kuni 1se silindri plunsril tuli "küttmull" peale, fikseerisin, mootor kokku ja käima. Läks täppi. Niipalju veel, et ära pidin võtma pimenuutotsa, kuna mul põks 95.a. oma, siis sellel pump käib koonus/kiil´uga ja mutter teiselpool vasta. Lääne filtrid panin kaa sellepärast et need vene papikärakad lagunevad lihtsalt pudruks. Lisaks nüüd ka väheke schikim välimus mootoril
(21-05-2016, 12:23 PM)unimüts Kirjutas: ...
Kuid ega neil originaal kopsikutel ka midagi viga pole. Jämefilter on ju ainult settepott ja peenfilter tuleb asendada tänapäeva rekka filtriga ja elu jälle lill. Samas need universaalsed potsikud lihtsalt kiirelt paigaldatavad, samas rikuvad kuidagi välimuse ära.
(21-05-2016, 13:47 PM)v6sa Kirjutas:(21-05-2016, 12:23 PM)unimüts Kirjutas: ...
Kuid ega neil originaal kopsikutel ka midagi viga pole. Jämefilter on ju ainult settepott ja peenfilter tuleb asendada tänapäeva rekka filtriga ja elu jälle lill. Samas need universaalsed potsikud lihtsalt kiirelt paigaldatavad, samas rikuvad kuidagi välimuse ära.
Räme naer saalis
Õhumured saska ja põksinäksi mootoritel kaovad imeväel, kui tehases paigaldet filtrilaadsed tooted asendada millegi asjalikumaga.
Aga see on muidugi õige, et korras pump on peedist oluliselt asjalikum
(21-05-2016, 12:23 PM)unimüts Kirjutas: v6saMul see tagasivoolu trall tehtud juba ja ei kahetse.
Samas talvine käivitus probleem on tegelt hoopis seotud sellest, et küte vajub alla ja käivitamisel ei viitsita uuesti kütet üles pumbata. Tagasivool pumbast tuleb saata tagasi paaki mitte etteande pumpa.
(21-05-2016, 13:47 PM)v6sa Kirjutas: Õhumured saska ja põksinäksi mootoritel kaovad imeväel, kui tehases paigaldet filtrilaadsed tooted asendada millegi asjalikumaga.
(22-05-2016, 09:51 AM)muska71 Kirjutas:(21-05-2016, 13:47 PM)v6sa Kirjutas: Õhumured saska ja põksinäksi mootoritel kaovad imeväel, kui tehases paigaldet filtrilaadsed tooted asendada millegi asjalikumaga.
Kui tagasivool orginaal ja masina kokku laod pead ju ikkagi õhutamis keberniidi läbi tegema,õhk ei kao ise kuhugi.viid pumbast tagasivoolu paaki vot siis õhk saab lahkuda paaki.Pole vahet kas pumpad käsitsi,vead paelaotsas või mängid starteriga.Vana malli diislitel filtri kopsikute küljes õhutuskraan,uutel pole sedagi.
(23-05-2016, 09:16 AM)2715 Kirjutas: C-75-110 on siis et C on silinder, 75 on läbimõõt millimeetrites ja 110 on käik millimeetrites.