pukseerimine.
#21

vot ma ka ei suutnud guugeldada karistust aga mälu järgi oli ikka üsna mitu aastat, samas loogiliselt peab ikka vedaja vastutama, näiteks kui ta punasega ristmikule või raudteele sõidab, siis pole tagumisel mitte midagi teha
Vasta
#22

Ehk hakati sealt pihta, nagu "juhi kohustused enne sõidu alustamist"   veetava sõiduki roolijat ei loetud juhiks, kuna mootor ei töötanud ja vedajaks oli esimese auto juht. ja juht peab enne liikuma hakamist kõike kontrollima. ka haakes olevad seadmed masinad

Mina ei imesta enam ammu millegi üle, sest minu ajal koolis õpitu ei lähe selle eluviisiga enam ammu kokku.  Mäletan kui esimeses klassis öeldi, miks me koolis peame õppima.  Selleks et oma tulevases elus hakkama saada.  Lapsed tehtud ja suureks kasvatatud ja nüüd ütleb seadus, et ma ei oska elada.  Vot nii teevad "laps eksperdid" seadusi.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#23

(17-06-2016, 20:18 PM)supp Kirjutas:  vot ma ka ei suutnud guugeldada karistust aga mälu järgi oli ikka üsna mitu aastat, samas loogiliselt peab ikka vedaja vastutama, näiteks kui ta punasega ristmikule või raudteele sõidab, siis pole tagumisel mitte midagi teha

Selle loogika järgi ei julgegi kedagi nööri otsa võtta - teeb äkki enesetapu vastutuleva veoka alla keerates ja mina jään süüdi ettekavatsetud mõrvas... Sad

Vast ei ole ikka nii kole see asi. Rolleyes
Vasta
#24

samas on seaduses kirjas, et pukseeritavas autos tohivad olla reisijad kui roolis on JUHT s.t. loen sit välja, et ju ka pukseeritavas on JUHT
ehk peab ju see juht veenduma enne liikuma hakkamist oma ja auto valmisolekust.

aga sama kõver nagu on seaduse krõnka on ka see tee kuidas seda väänata saab.
Vasta
#25

(17-06-2016, 21:22 PM)MeelisV Kirjutas:  samas on seaduses kirjas, et pukseeritavas autos tohivad olla reisijad kui roolis on JUHT s.t. loen sit välja, et ju ka pukseeritavas on JUHT
ehk peab ju see juht veenduma enne liikuma hakkamist oma ja auto valmisolekust.

aga sama kõver nagu on seaduse krõnka on ka see tee kuidas seda väänata saab.
Mis aastal toimus kokkupõrge? kas siis mitte teised seadused ja mõisted  ei olnud?  seadused muutuvad ju nii kiiresti, et mida enne ei tohtinud teha, seda nüüd võib.  Endist seadust tuubiti vägisi trahvidega pähe, et kui ülekäigu juures on inimene, peab peatuma ja lubama ületada tee. Üks mutike tuli poest ja teine just läks ja jäid ülekäiguraja ette vestlema, mis saaki täna poest saada on ja kui sina ei peatunud siis eemal oli pollar ja viitas seadusele, mida Sa ei täitnud ja kirjutas kohe toetava kviitungi riigikassale
Nüüd on vähemalt kirjutatud, et peab tekkima silmside ja mõlemad veenduma ohutuses... st kui ei le astunud sebrale, ei pea peatuma. sama on ju noorte lapsetapjatest emadega, kes ülekäigul lükkavad vankri enda ees sebrale ja siis veenduvad, kas auto jääb pidama. mõistlikunm oleks käru enda taga vedada ületamisel

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#26

Artikke oli pärit lehest "Meie Maa" 06.07.2007.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne