1976 Mitsubishi Lancer
#81

Arusaadav, töotab tore rahulikult kulgemise auto tulla Wink

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#82

No ikka rahulikult kulgemiseks. Vanust ka juba piisavalt Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#83

Tähtis ,et oleks õiges suhtes...










1hobujõud kehele kilogrammile...
Vasta
#84

Ega midagi tarka polegi postitada. Kilomeetreid tuleb uhkesti. Lihtsalt väike võrdlus ka kui pisike see punn ikkagist on Big Grin
Ei saagi aru kas vanasti olid pered/inimesed väiksemad või siis lihtsalt vähem nõudlikud. Ma toppisin oma pere (Naine+5a+11a+mina) autosse ja no seda virinat ei suutnud ära kuulata. Tagaistmel on vähe ruumi ja ei saa normaalselt tahvlit hoida jne Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#85

Tuleb lihtsalt asju serveerida teise nurga alt. Kuna parklas maha joonistatud joonte möödud on paigas juba 70-datest siis tuleb sõita vastava autoga, hakkake harjuma Big Grin
Vasta
#86

Inimeste nõudmised olid teised. Kõik asjad olid väiksemad. Iga autopõlvkonnaga on auto järjest kasvanud. Moodne polo on vähemalt sama suur kui mitte suurem, kui esimene golf. Või proovi ennast pigistada GAZ69 juhikohale Big Grin

Majades oli kaks tuba ja 60 ruutmeetrit ja lapsi rohkem kui praegu.

Telekaekraan oli sama pisike, kui praegu kehvemat sorti odavtahvlil. Ja täitsa mustvalge.

Arvuti koosnes puuketastest ja traadist. Ja mälumahtu on sellel vähem, kui sinu praegusel pessukal klaviatuuripuhvrit.

Banaani sai pidulikult süüa loetud korrad aastas.

Poes pidi sabas seisma...ja mitte 10 minutit.

Ja keegi ei surnud ära sellest Big Grin
Vasta
#87

Kas sul sellest Lanceri karpast pilte ka leidub? Olen vist varemgi küsinud aga järsku on see küsimus ,märkamata jäänud.


Vasta
#88

Pole karpast piltte teinud. Aga homme klõpsan ja panen üles.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#89

No kiire mees nagu ma olen pole ma karpast piltte ikka veel suutnud teha. Ja korras autol pole nagu põhjust õhufiltrit ju ka eemaldada. Homme seda pean siiski tegema kuna vaja bensupumba asemele kruvitud pime mingi silikooniga ära tihendada,et maad ei märgistaks. Ühe ähmase mingist ajast leidsin soojenduseks.
Aga muidu on putukas kalla ja talla liikur. Eile muidugi olles teel koju purunes mõni kilumeeter enne kodu geneka rihm(usutavasti pärines see aastast 84 mil mootor ilmavalgust nägi) mis ka veepumppa ringi ajab. Aga ega jaapanlast nii kergelt rajalt maha võta. Kodus võtsin järgmise liikuri ja rihma jäänused ning siirdusin uut ostlema. Nööriga sai enam vähem mõõt ka võetud ning selle järgi sobilik versioon leitud. Ja käib jälle kenasti.
Vahepeal sai soetatud ka rajud 165/70/13 suverehvid ning need alla pandud. Nende rehvide haakumine on aga natuke liiast vanadele väsinud tagasilla puksidele ning on need päris korralikult ära tapnud. Ilmselt sellest tulenevalt annab sild kiirendades niipalju liikuma,et on omakorda ära tapnud tagumise risti(see sai muidu enne talvekat uus pandud)
Naabrid ja oma kodused vahest mainivad,et selle auto hääl kostab läbi maja ja on väga häiriva tooniga(hommikul ma lähen mingi 4 paikku vast garaazi). Ja kuna on jahe siis kerib toores(automaatne ju ikkagist) pöörded üles ja auto teeb ikka päris korralikku tolmuimeja häält Big Grin

GTO mis omab V8 mootorit ja suht sirgeid 2,5" torusid ei pidavat niipalju läbi maja kostma. Ja kui kostab siis ei häiri nii palju. No ma muidugi kumbagi autoga hommikul majade juures ka väga ei kiirenda. Aga jah kummaline ta on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#90

Väikeste mootorite mürast. Seitsmekümnendate alul läksid asjad Usas pekki ja suurte autode asemel hakati kasutama väiksemate mootoritega isendeid millele järgnes täiesti mõõdetud mürafooni tõus magistraalidel.
Vasta
#91

tulid mulle eile Rohuneeme teel vastu (selle masinaga Sa juba märkamata ei jää Wink ). Sellistes oludes küll mingit liigset müra/pirinat ei täheldanud Smile

huvitav kokkusattumus on see, et mu Opelil on kah kardaan ära hävinenud / annab vibra. Laenasin seda vahepeal tuttavale ning vahepealse 500km-ga on vibra muutunud "kergelt tajutavast" "lausa häirivaks". Sul jutus hea point - hävimisele võib puksimajandus kaasa aidata ja mul oli ühe puksiga mingit sorti anomaalia (TÜV näitas uuel puksil kõva loksu, ma seda hiljem ise tuvastada ei suutnud). Kaevun kah lisaks kardaanile ka sillapuksidesse ja lahkan vajadusel ka õõtshooba - mõistlik ikka eeldatav põhjus kah ära likvideerida...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#92

Ma jah poolsaare lõpu poole elutsen. Teinekord pole palju vajagi,et riste hävitama hakkab. Eriti kui kasutada laiemat rehvi ja olla võibolla natuke raskema vajutamisega ka.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#93

poolitasin siin tekkinud rehvijutu eraldi teemaks:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54966

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#94

Natuke veel punnitada ja siis saan ma täitsa ilma kerimata omale vileuue auto (spido järgi). Ja kuna auto kasutusel igapäevase liikurina siis pole ilmselt just palju enam oodata. Ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, saab 000000 saabudes sõidetud juba üle 9000km selle liikuriga.
Palavate ilmadega lööb välja ka väike jahutuse probleem. Nimelt see 1,2 liruse radikas koos el.vendiga ei taha hästi 2,0 lirust mootorit maha jahutada. Naljakas on ka see,et linnas tiksudes on enam vähem normaalne isegi. Kui aga näiteks narva maanteed pidi mingi 120+km/h lasta teistega sammu pidades,siis hakkab vaikselt kuumaks minema. Päris keema ei läinud aga ebameeldivalt kõrgel oli osuti. Ilmselt on see tingitud tagasilla ülekandest mis on arvestatud 1,2 L ja 4k käimakoti tarbeks. Mul aga 2,0 ja 5k lausa, aga vaene mootor kisab nii mis hirmus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#95

Sul peab olema nende ülekannetega mingi jama. Mida suurem litraas/jõud seda kiiremad ülekanded peaks olema. See 120 on kellal või GPSiga mõõdetud?
Vasta
#96

Tihedam ülekanne kompenseerib sitta mootorit.
Vasta
#97

See 120+ on gepsuga. Spido näitab seal juba 140 Big Grin
Aga ülekanne on kindlasti väga tihe kuna teisega kergest kallakust pole probleemi üles minna. Kohalt teisega ja siis neljas ning hea linnas kulgeda.
Soomlane mainis,et 2,0 ja 5k on teise sillaga kui 1,2 ja 4k
Aga noh ega ma sellest ka väga põe. Niipalju kui mul vaja saab kenasti hakkama. Ja tulevikus leiab sealt alt midagi muud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#98

Krt. täna vedas usaldusväärne lancer mind keset liiklust alt. Telliskivi/ristiku? ristmikul(enne mööblimaja) otsustas siduritross elust lahkuda. Aga õnneks on kerge auto ja lükkasin ta üle ristmiku asuvasse parklasse.
Viimased 15+ aastat käiguvahetuseks valdavalt tomaate kasutanuna oli sellise trossi olemasolu peab tõdema,et sootuks ununenud Big Grin
IHC-l ju ka kahe õliga käitatava silindriga sidur lahendatud ja trossimuret pole.
Õnneks ksf diesel aitas sõidud linnas oma moodsas kaubikus lõpetada ja transportis ka kenasti koju teise auto järgi.
Õhtul kui liiklus rahulikum peab puksiiri sebima ja ta sealt garaazi ära toimetama.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#99

Kuna siduritross läks katki jäi auto mõnedeks kuudeks seisma motivatsiooni ja garaazi kolimise tõttu ja miljoni muu jama pärast.
Mingi hetk aga tuli tahtmine ikka see spidomeeter nulli saada. Õiget trossi ei leidnud kohe ja tegin hoopis ise uue kinnituse trossile.
Töötab väga kenasti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

... ja mingi aeg hiljem, täpsemalt eile öösel töölt naastes avastasin järsku,et kurjam kohe keerabki nulli.
Õnneks liiklus oli harv ja jäin kenasti teepeale seisma,et üllas hetk jäädvustada.
Pole kunagi uut autot omanud. Aga nüüd tean kui uhke tunne on kui ikka esimesed kilomeetrid kellale kerib Smile
Väidetavalt on see teine ring.
Aga sõitmine jätkub nüüd siis juba uue autoga. Tunne on ikka hoopis teine Smile
Lammutama on ka imelik hakata kui veel kenasti kulgeb. Nii,et panen aga varsti talvekad alla ja sõidan edasi.

Nii,et härrased istuge oma vanadesse autodess ja kirgastage tänavapiltti.
Selle hooaja läbisõidud hobikatega(mis see aasta olid põhimõtteliselt osaliselt kasutuses igapäeva autodena) olid siis vastavalt :
Lancer(alates talverallist) 9000 km+ ja jätkub
GTO (suvekuudel) 4200 km ja selleks aastaks läbi.

Kütust kulutab Lancer stabiilselt 10L/100km kohta. GTO saab stabiilselt hakkama 21L/100km kohta
GTO-le lisandub veel kulu poolelt tagarehvid mis mingil põhjusel ka suht otsa said nende läbitud kilumeetritega Smile
Talveks plaan IHC kasutusse võtta mingil määral kuna moderne Dodge Ram töötamise lõpetas ja no kogu aeg on midagi vaja kastis kusagile vedada.

Loodetavasti on järgmisel hooajal mõni uus hobikas ka joonel. Olgu siis V8 või R4


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne