Põhja ja veermiku puhastamine
#1

Tervist!

Nokitsen tasapisi ühe 1994a Audit, ning plaan oleks nüüd põhjaalust ja veermiku uuendama hakata, kuid esimeseks sammuks oleks põhjaaluse puhastamine.

Kas on kellegil soovitusi, kuidas see kinnisööbinud mustus maha saada nii, et tehase värvkate ja mastiks jääks alles?

[Pilt: DSCN2198.JPG]




[Pilt: DSCN2213.JPG]


Rattakoobastega sai kõvasti vaeva nähtud, aga päris ideaalseks ei saanud, kuid lihtsam puhastada kui põhja.

[Pilt: rattakoobas.jpg]

[Pilt: 13103314_971051499630172_111835659401447...e=582B3C48]

Teema peategelane siis...

[Pilt: DSCN2184.JPG]
Vasta
#2

Olen vaadanud et kõige puhtamad on jahimeeste autode põhjad(pidev heinapesu) ja koopad saab meie roopas asvaldil vihmaga kimades Toungue .
Vasta
#3

Soodapritsiga peaks see asi õnnestuma.
Vasta
#4

(18-07-2016, 00:48 AM)KertP Kirjutas:  Kas on kellegil soovitusi, kuidas see kinnisööbinud mustus maha saada nii, et tehase värvkate ja mastiks jääks alles?

Tavaline pigileotus + kõva survekas. Ja nii 5x järjest. Kas siis tõstuki peal alt üles või auto küljeli keerates.

Aga mis selle asja point oleks?
Vasta
#5

(19-07-2016, 12:49 PM)stihl Kirjutas:  
(18-07-2016, 00:48 AM)KertP Kirjutas:  Kas on kellegil soovitusi, kuidas see kinnisööbinud mustus maha saada nii, et tehase värvkate ja mastiks jääks alles?

Tavaline pigileotus + kõva survekas. Ja nii 5x järjest. Kas siis tõstuki peal alt üles või auto küljeli keerates.

Aga mis selle asja point oleks?
Ei oskagi seletada, on selline huvitav "kiiks" küljes, et auto võiks igaltpoolt puhas olla.
Kuna poristes ja soolastes oludes sõite pole selle autoga, siis võib sellist asja endale lubada Rolleyes
Vasta
#6

Kiiks on ok, aga siis tegele parem olulisemaga.
Vastasel korral on sul puhta põhja, aga roostes tagakoobastega auto.  Wink
(või on seal tagakoopa pildil mingi sodi lihtsalt ja kivitäkkeid polegi?)
Vasta
#7

Abiks on kuumaveepesur. Näiteks Lavoril on selline toode. Küte diisliga. 
http://comvac.ee/index.php?page=175&acti...roup_id=51

Ma pole uurinud, kas kuskil tööriistarendis ka pakutakse. Ise olen saanud 2 projekti juures kasutada. On päris hea. Tasub teha soojal suvepäeval, sügistalvel viskas sellise auru üles, et tööpinda sai vaid aimata.
Vasta
#8

(20-07-2016, 13:02 PM)stihl Kirjutas:  Kiiks on ok, aga siis tegele parem olulisemaga.
Vastasel korral on sul puhta põhja, aga roostes tagakoobastega auto.  Wink
(või on seal tagakoopa pildil mingi sodi lihtsalt ja kivitäkkeid polegi?)

Jah, keretööd on autole tehtud 2015 kevad, kuid see parem tiivaäär ei õnnestunud jah.
Õnneks on tegu tsink kerega, ning rooste edasi ei arene, kuid tiivaääre parandamine on juba plaanides kirjas. Rolleyes
Vasta
#9

(20-07-2016, 13:58 PM)robi Kirjutas:  Abiks on kuumaveepesur. Näiteks Lavoril on selline toode. Küte diisliga. 
http://comvac.ee/index.php?page=175&acti...roup_id=51

Ma pole uurinud, kas kuskil tööriistarendis ka pakutakse. Ise olen saanud 2 projekti juures kasutada. On päris hea. Tasub teha soojal suvepäeval, sügistalvel viskas sellise auru üles, et tööpinda sai vaid aimata.

Kas pildimaterjali tehtud töödest on?
Vasta
#10

(20-07-2016, 15:31 PM)KertP Kirjutas:  Jah, keretööd on autole tehtud 2015 kevad, kuid see parem tiivaäär ei õnnestunud jah.
Õnneks on tegu tsink kerega, ning rooste edasi ei arene, kuid tiivaääre parandamine on juba plaanides kirjas. Rolleyes

Ära hõiska enne õhtut. Smile
Mul on samasugune tsinkplekkpang (89a Coupe) ja kui ei tegele, siis läeb ikka rooste küll. 

Tänapäevastest VAG toodangutest rääkimata, mis juba 6aastaga mõnikord kipuvad kobrutama.
Vasta
#11

Tehtud tööst on postitus volgalehel:

Postitatud: P okt 04, 2009 9:55 pm 
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=30
Vasta
#12

Kas tänapäeval on ikka mõtet n....da sellise eluka kallal.oleks siis mingi retro värk.Mädanevad kõik ,olgu Zn või mistahes peal.Samasuguse hind ju olematu.Vaevalt,et selle aasta autoga midagi noistalgilist seotud on.
  SRY.See justkui arvamus minu poolt Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne