Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
GAZ-AA mootoriga on vägagi sarnane muide GAZ-MM mootor, mis erineb viimasest vaid osade detailide mõõtmete poolest:
- väntvõlli raamlaagrid on AA-l 41,2 mm; MM-il aga 50,72 mm jämedused;
- kepsulaagrid on AA-l 38,025 mm, MM-il aga 47,55 mm jämedused
Taastamisel oleks hea teada, kas tegemist on AA või MM mootoritega. Ja ka tulevane omanik võiks sellest aimu saada.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Äkki peaks sellised roostes mootorid enne lahti võtmist (või osaliselt lahtivõetuna) üleni nafta või petrooleumi sisse likku panema? Siis oleks ehk rohkem lootust kolvirõngaid ja muid detaile vigastamatult kätte saada ja igasugused kruvid-pulgad tuleksid ka kergemini lahti?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Väheke autondusest kõrvale. Coca-Cola võttis mul korteri kanalisatsiooni kenasti lahti. Igasugu torusiilid ja muu sihuke keemia ei aidanud. 0,5 liitrisest cocast piisas. GAZ-i rattamutreid sai aastaid tagasi tihlofossiga(kärbeste mõrvamise vahend, kirjapilt ilmselt vale) lahti ehmatatud, igatahes aitas.
Jõudu soovides Jaanus
Postitused: 3,612
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
kaanest pole mõnd pilti? Huvitab...
Coca-Cola pH mõõtis omal ajal üks tutav geenitehnoloogia-neiu. Mälu ei peta, siis see oli alla 2. Ise asjast suurt ei jaga, aga see pidi olema kole-kole
(aluseline vist?)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 457
Teemad: 54
Liitus: Jul 2002
Maine:
1
kuna siin juba läks jutt sossa soola peale siis kes on kokku puutunud auomaadiga kalashnikov see teab kui tülikas oli gaasikolvipealt tahma maha saada lubatud meetoditel. Kasutati (salajaja ja mitte minupoolt) liivapaberit abrasiivseid puhastuspastasid, kustukumme, ja saapakontsasid a kõige lihtsam oli ikkagi coca. Kastsid kolvi coca sisse lasid hetek seista ja lükkasid kaltsuga tahma maha ja tulemus oli säravam kui tehasest tulnud kolvil. See üks väheseid keelatud asju relvapuhastamise juures mida ma ise olen katsetanud ja seda sai teha ka vana õpperelvaga mis enam niiehknaa täpselt ei lasnud.
Vandan OT pärast
Postitused: 247
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Kaanest panen homme pildid. On täitsa olemas.
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
[quote=laplander]
Kaanest panen homme pildid. On täitsa olemas
Äratan vana tema aga teadupärast toodeti AA MM motoreid ka nn statsionarsetele riistadele (generatorid jne) küsimus kas statsionarsete mootorite plokid ka millegi poolest erinesid likuvatest nn auto variantidest. Niipalju küll, et statsionaarsed olla olnud magnetoga ja ilma starterita. Aga kas selist ka autole saab panna originaali puudusel ma mõtlen või kas seal üldse vahet on. Loomulikult tuleks mootor ringi komplekterida magneto maha ja gene starter peale ?
Postitused: 1,014
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Statsil reeglina puudus kiri imeni molotova,veepump erinev ,kollektor erinev,enamasti hooratas ilma hammasvööta,klapikambrikaanel õhutusauk puudu,nukkvõllihammasratas enamasti metallist rihmaseib teine.67le ei sobi statsi plokikaan ka.
Autole sobib peale ja tihti on võimalik leida paremas seisus stats kui auto oma.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....