Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Ei oska seda öelda, aga seinapaksuse teadmine ei tähendaks muidugi seda et teed sama paksust ise ja on igati ok (kui selline plaan on), sest materjali tugevus võib olla väga erinev. Mõni 1 mm toru paindub raskemini kui teine 3 mm.

kunagi sai uuritud, siis ühel masinal oli 5mm paksu seinaga, s352 materjal

Küsimus siis suuremale ringile jällegi:

Sattus siis põhimõtteliselt veel väiksema raha eest kui "Aitäh" seda on üks 1990a. Veremi nimeline torsioonsildadega O2 treiler kätte. Ülevaatus ja kindlustuski teisel peal veel pool aastat. Sellel treileril on aga selline probleem, et ühe silla õõtsad on kõverad. Omanik oli neid ravinud mõned korrad, ja ise teadis kuidas sõita, aga paar korda kui välja laenas sai tagasi kõverate õõtsadega. Sestap ta lõpuks loobuski asjast, sest inimesed ei saanud aru, et seda treilerit ei tohi koormaga keerata järsult 90 kraadi. Eks kindlasti mängis oma osa ka metalli enda väsimine.

Nüüd aga küsimus - On keegi selliseid sildu lammutanud? Mina isiklikult laseks teha uued õõtsad vähe paksemast materjalist, aga ei suuda aru saada, et kuidas õõts sillatala küljest lahti käib. Täistala on all ja õõtsa ots on keevitatud torsioonvedru külge mis siis on seal torus sees. Et kas üldse käib see sild osadeks et remontida, või tuleb hakata uusi sirgeid sildasid otsima?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

(24-07-2016, 18:04 PM)nustu826 Kirjutas:  ...
Nüüd aga küsimus - On keegi selliseid sildu lammutanud? Mina isiklikult laseks teha uued õõtsad vähe paksemast materjalist, aga ei suuda aru saada, et kuidas õõts sillatala küljest lahti käib. Täistala on all ja õõtsa ots on keevitatud torsioonvedru külge mis siis on seal torus sees. Et kas üldse käib see sild osadeks et remontida, või tuleb hakata uusi sirgeid sildasid otsima?

Uued ei ole kullahinnaga. Vana remont on kahtlane ettevõtmine.

Teoorias on vänt ainult nelikanti sisse pressitud koos kummiribadega. Seda saab välja pressida. Praktikas keegi millegipärast seda teha ei taha... Toungue

Mina lasin Kernu kärukeskuses oma lamavoil sillad alla panna. 2x1350 kg sillad koos sobitamisega läksid 750.- pluss kõmm. Uued pidurid sai kauba peale Cool

Ega see keeramine nii ägedalt lõhugi, kui üle nurkade-äärekivide laskmine. Pööramisel väänatakse kõiki üsna ühtviisi aga maakera nurga käest saab mataka iga vänt personaalselt Sad Enamus laenajatest aga ei oska autogagi sõita, rääkimata laiemast ja märkimisväärselt lõikavast lamavoist.

(25-07-2016, 13:45 PM)v6sa Kirjutas:   Enamus laenajatest aga ei oska autogagi sõita, rääkimata laiemast ja märkimisväärselt lõikavast lamavoist.

Aamen selle lause peale.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Njah, 900€ jääb nagu hetkel pisut kalliks selle ürituse juures, liiatigi kui kasutust leiab see treiler nii paar korda aastas. Praeguste sildade sees on praktiliselt uhiuued pidurid ja kõik toimivad. Aga kuna tean nüüd et niisama lihtne see laialivõtmine ei ole, siis esialgu proovin neid õõtsasid kohapeal pisut õgvendada ja tugevdada. Rendimasinaks see niikuinii ei saa, kuna minu tutvusringkonnas lihtsalt pole kellelgi teisel E- kategooriat. Kaasa küll plaanib CE ära teha, aga kes teab millal ükskord sinnamaani jõuab. Kord pole aega, kord pole raha... Enamasti ei ole raha

Tea kui palju on kasu sellest kui vedrukammitsatega tõmmata õiges kujus tugev nelikantraud õõtsa alla või ülesse külge. Õõtsad nimelt jooksevad pealt ja alt natukene kolmnurka...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

On kaks erinevat riket.
https://www.youtube.com/watch?v=hRsl_C5Nx5Q kummipukside väljapõletamine ja edasi kodus ei saa. Spets kummi ja seadmeid sissepressimiseks kodus ega kohalikes töökodades pole.
https://www.youtube.com/watch?v=ZkRtLhrsLH4 Väändunud torsiooniotste remont. Muidugi kui väändunud on see osa, kuhu kinnituvad laagrid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Mul on jah paraku õõtshoovad ise kõverad. Aga kinnitus silla sisse tundub olevat kuidagi teistmoodi. Meenutab rumalale vägisi võlli ümber keritud transportöörilinti ja siis sisse pressimist... Ja võll on vähemalt otsast küll ümar

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Kes hea hinnaga puksiir teenust pakub? Vaja üks kaubik Järvakandist Kiiale viia

Kahesillaline treiler nii oma kui rendi tarbeks, eelmine omanik mattis sildadesse palju aega ja raha...   siis müüs ikkagi lõpuks vanaraua hinna eest maha. Painutasin sillad sirgeks, keevitan tuimalt raami külge, lisasin nurkadesse ohtralt tugevdusi ning sõidab juba mitmeid aastaid.  Vedanud nii soolo jumze kui äärekivi aluseid. Lihtsalt mõtteaineks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(25-07-2016, 13:45 PM)v6sa Kirjutas:  Enamus laenajatest aga ei oska autogagi sõita, rääkimata laiemast ja märkimisväärselt lõikavast lamavoist.
   

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

https://www.youtube.com/watch?v=zgRXi2svWPU 20. sekund Big Grin

(25-07-2016, 21:37 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on jah paraku õõtshoovad ise kõverad.
...

Sisevaade "torsiooni" suguellu:
https://www.youtube.com/watch?v=iaU9xYL3BVw
https://www.youtube.com/watch?v=yw2DMFMCBM0

Võta sillad alt ja rummud lahti. Lase pressi all enam-vähem sirgeks. On võimalik, et käib krõps ja on utiil. Aga võib ka sirgeks minna. Siis keevitad profiili peale (või alla - kuhu paremini mahub) ja lased ettevaatlikult maailma lõpuni. Või esimese äärekivini (olgu neetud viimase aja komme igale poole äärekivisid toppida Sad )

Vaata ainult, et pressides korralikult toestad - pinge all olev metall võib päris muhedalt äiata.

(26-07-2016, 14:49 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-07-2016, 21:37 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul on jah paraku õõtshoovad ise kõverad.
...

Sisevaade "torsiooni" suguellu:
https://www.youtube.com/watch?v=iaU9xYL3BVw
https://www.youtube.com/watch?v=yw2DMFMCBM0

Võta sillad alt ja rummud lahti. Lase pressi all enam-vähem sirgeks. On võimalik, et käib krõps ja on utiil. Aga võib ka sirgeks minna. Siis keevitad profiili peale (või alla - kuhu paremini mahub) ja lased ettevaatlikult maailma lõpuni. Või esimese äärekivini (olgu neetud viimase aja komme igale poole äärekivisid toppida Sad )

Vaata ainult, et pressides korralikult toestad - pinge all olev metall võib päris muhedalt äiata.

Vana omanik oli keeranud treileri selili ajanud kõverad õõtsad pitsiga punaseks ja siis õigeks väänanud. Aga õõts tundub olevat sisuliselt kusagil 3mm seinaga lihtlabane n.ö. plekist nelikanttoru. Profiilmaterjali mahub iseenesest nii peale kui ka alla. Iseasi mudugi kuidas see eelnev kuumutamine kummipuksidele on mõjunud. Kangiga väänates tundus et töötas iseenesest veel...

Eks peab jah kusagilt tasapisi alustama. Võibolla oleks iseenesest lihtsam samamoodi õõtsad soojaks ajada(enne muidugi laagrid eemaldada ja sillad horisontaalselt loodi ajada) ja siis paika väänata. Pressi omal ei ole ja kahtlen kas siinsed töökojadki omavad piisavalt suurt. Tugevdused ongi need mis on ennem tegemata jäänud aga oleks vajaka olnud...

Aga tänud. Saan nüüd edasi mõtlema ja nokkima hakata...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.

Mõned pildid torsioonist ja sillast ütleks palju. Oma 2 teljelisel kus torsioon on sildade vahel sai see lahti võetud ja põhimõtteliselt uus sild ehitatud.

Pildid?   Või lihtsalt teisipäev?

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(26-07-2016, 19:43 PM)nustu826 Kirjutas:  Vana omanik oli keeranud treileri selili ajanud kõverad õõtsad pitsiga punaseks ja siis õigeks väänanud.
...

Jajah, rauast asju saama nii õgvendada, seda juba vanad sepad teadsid... Big Grin

Oled kindel, et seal tavaline ct3 kasutusel on? Ja et detailile ei ole termotöötlusega lisatugevust antud?

Järsku keegi tegeleb saematerjaliga?
Vaja oleks järgnevat, eeldusel et jupid on 6m pikad, välja arvatud laud.
Pakumisi ootan koos transaga ja ilma. Harjumaale Luigele.


50x50         36 jooksvat meetrit
50x100       48 jm
100x100     24 jm
25x100       36 jm
200x200     18 jm

vabal ajal painutan kaablit...

Interneti otsingusse K-Puit, tegelevad saematerjali müügiga ja kohalevedu on tasuta ning materjali hinnad mõistlikud. Ise pole sealt tellinud ja pole selle kohaga ka kuidagi seotud, lihtsalt on silma jäänud kuna endal ka plaan hakata tellima materjali

Kas keegi teab mis isuga on tehases paigaldatud väljalasketorustikku katalüsaator  sellistel sõidukitel nagu näiteks Ford Transit '98 ja Ford Galaxy '96?
Mõlemad turbiiniga diislid.
On keegi enda autol selle jamanduse sealt remondi käigus minema pühkinid ja asendanud takistuse vabalt läbijooksva toruga ning tüv selliselt ilma probleemideta läbinud?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne