(11-08-2016, 13:35 PM)Wiki432 Kirjutas: Sellise lülituse korral tekib kahjuliku kõrvalnähuna olukord, kus teeservas pimedal ajal peatudes laseb juht küll sõidutuled ära, kuid nende asemel süttivad päevatuled. Pole küll seadusega keelatud, kuid mina isiklikult küll vihkan neid kodanikke, kes k*sepeatust tehes jätavad lähituled põlema. Päevatuli pimestab küll vähem, kuid pimedas auto kõrval asjatavad kodanikud varjutab korralikult pimedusse.
Olen sellisest murest teadlik. Kui pöiele läen, siis jätan mootori seisma, et vastutulijaid ei häiriks.
(11-08-2016, 14:30 PM)Janka Kirjutas: "Päevatulelaternad võivad olla sisse lülitatavad ilma ääretulelaternate ja tagumise registreerimismärgitule laterna sisse lülitamiseta;"
LK.10 punkt kuus sealtsamast, mille isand Basilio postitas.
Minu tolle eelmise lause moodustamine (millele Basilio vihjas) tekkiski vajadusest juhtida tähelepanu probleemile, mille Wiki432 püstitas ja ma olen temaga selle sisus 100% nõus.
CORRECTION TROIS:
Peaks töötama selline surgeldis.
Mõningad asjaolud (lisadioodide vajalikkus näiteks) sõltuvad muidugi sellest, kuidas on omavahel ühendatud esimesed-tagumised gabariidid konkreetsel isendil (et kas üldse on ühenduses; tuleb gabariitidesse igale oma juhe või on kokkuhoiu mõttes kaitsmelt-lülitilt taha veetud üks juhe, mis läheb kaheks... jne...).
Dioodideks kasutasin umbes sellise väljanägemisega pisikesi punne: https://www.oomipood.ee/category/elektro...ener_diood
Omadustest/näitajatest ei tea midagi (loll nagu olen), hea raadiote remondionu andis, kui seletasin talle, et kus ja milleks neid vaja läheb .
Idee hea, kuid mitte mulle.
Pöhjus lihtne, Renu juhtmestik läks liiga keeruliseks, et sealt aru saada, kuidas gabariidid süttivad.
Olgugi, et seadus meil nüüd päevatuledega koos gabariite ei nöua, on see buss vanakooli masin, ja nii kui mootori käivitad, gabariidid ka kohe automaatselt pölevad, ja ei leia kust välja lülitada saaks. seepärast sai tehtud selline lahendus, nagu mul joonis.
Muidugit on ju väimalus ka kogu kaablistik uuesti vedada, kuid milleks, süsteem toimib ja on lubatud, lihtsalt häiriv osadele kaasliiklejatele.
- Miks sul joonisel see nelja jalaga relee on ? DRL-d üldjuhul led lambid ja palju voolu ei vaja. Raiskaks lihtalt voolu.
Sul see nelja jalaga oleks justkui vaherelee bassivöimendi jaoks, otse akult