Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kunagi ammu töötas Kirovi kolhoosi kalatööstuses mees, kes omas tehpassi järgi GAZ23. Mootor oli asendatud tavalisega, 21 omaga. Mäletamist mööda oli härra nimi Vahtra Aadu. Tänaseks kardetavasti manalamees.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
11-08-2016, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2016, 09:49 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Eks tuleb võtta kinni nööbist mõnel endisel Kirovi töötajal, kes mäletab vanu olijaid ja hakata nii jälgi ajama. Kalmistud.ee andmebaasis Aadu Vahtra või Aadu Vaher'i nime all ühtegi maetut ei leia. Aga andmebaas pole ka täielik.
Aga selle jahuti võiks eeskuju olemasolul valmis teha mõni meie metallivirtuoosidest, ksf! valts näiteks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Plaan musta numbri vääriliseks teha auto?
Postitused: 2,892
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
12-08-2016, 14:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2016, 16:06 PM ja muutjaks oli
Formika.)
KIrjutan siin vahepeal natuke üldse olemasolevatest gaz 23 - st. Võib-olla kedagi huvitab. Tänase päeva seisuga on neid leitud üle ex N. Liidu 16 tk. Juttu on ka olnud 17-st,kuid seda pole keegi kinnitanud, väidetavalt hävinud kere numbritega aga iseloomuliku 23 radiaatorikattega. Masinast pidi ka läbi põhja juba päris paras puu kasvama.
ühtekokku toodeti aastatel 1962 - 1970 603 GAZ 23
Alustan siis otsast
1. Harkovis Dmitri Svarelski 1962 avl. kerenr. 00054 Auto kompleksus pidi olema kusagil 75%. Plaan oli tal kusagil 6 a. tagasi auto renoveerida, kuid tänase päevani pole midagi teinud.
2. Kiievis Dimitri Gvozdejev 1968 avl. kerenr. 00455. Gaz 23 taasavastaja. On loonud internetilehekülje GAZ 23, kus leidub palju kasulikku informatsiooni mulle, kui sama mudeli taastajale. Tema auto on 95 % ulatuses originaalne,
kuid värvitud slaavilikult tumesinisks ja lakitud. Minu teada toodeti 23 ainult musti ja valgeid. Ka poldid on tänapäevased. Kuid tegemist on abivalmi härrasmehega, näiteks sain talt mootori padjad ja mõningad pisidetailid, samuti lasi ta mul põhjalikult uurida oma autot.
3.Dnepropetrosk Aleksandr, perekonnanime ei tea, 1962 avl. kerenr. 00071. hr. Gvozdejevi jutu põhjal küllaltki komplektne auto mis ootab oma päeva.
4. Moskva Aleksei Lomakin 1962 avl. kerenr. 00052. Valge sõidukorras. Ise pole näinud, kuid hr. Gvozdejevi jutu järgi tehtud originaalist suures ulatuses mööda.
5.Voronezi oblast Dmitri Zurupov 1962 avl. kere nr.00105. Müüs selle auto 4a. tagasi Ukrainast Ameerikasse emigreerunud juut Alex-le. perekonnanime ei tea. Alex lasi auto täielikult renoveerida, kuid värvis jälle potisiniseks ja lakkis üle. Muidu siiani kõige paremini tehtud auto. Sain temaga paar korda kokku. Müüs mulle täiskomplektse käiguvahetushoovatiku koos tagurduskäigu ja starteri blokeerimisvastaste lülitidega. S.T. starterit saab kasutada ainult siis kui käigukang on asendis N . See hoovastik on unikaalne, sest tchaika käigud lülituvad teatavasti nuppudega. Auto valmis tal kevadel ja kuuldavasti oli ta selle tšetšeenidele 150 000 $ eest maha müünud.
6. Kiiev Oleksi Makarenko 1962 avl. kere nr olen unustanud küsida. Kõige paremini säilinud GAZ 23, kuigi renoveerimata. Mees, kelle abiga sain ka mina oma 23. Aitas mul ajada dokumendid korda ja temalt sain Radiaatori, hädise küll, aga ikkagi originaalse. Samuti, nagu ma eelnevalt kirjutasin aitas ta mind juhtmestikuga.
7, Zaporjoze Dmitri Poznjak 1962 avl. Hr. Poznjakiga tutvusin juhuslikult, kuna tehti ettepanek sõita Zaporjozesse
mingit haruldust vaatama, mis osutus mingiks ZIM ja krokodilli ristsugutiseks. Siis kohalikud ütlesid, et neil on kohalikul rahatuusal oma isiklik automuuseum. Suurte eelarvamustega läksin kohale ja pidin tõsiselt üllatuma.
Mehel oli vähemalt 100 sõiduautot, kõik renoveeritud, teist niipalju mootorrattaid. Kõik endise N.Liidu toodang.
Alates EMKAST ja lõpetades kuni N.Liidu lõpuni. Pluss hoovis olevad veoautod ja 4 tanki, mis küll seisid linnavalitsuse palvel keskväljakul kodanikele uudistamisks. Dmitri ise, suur Ukraina patrioot, istus tohutus kabinetis
Ukraina sõjaväe mundris, läks lausa keema, kui kuulis et just olin soetanud endale GAZ 23-e. Oleksi sai käsu kohe ka temale selline auto otsida, ükskõik mis hinna eest ja mõni kuu hiljem oligi auto olemas. KOguti kokku kõik mis veel saadi ülejäänud kaheksalt autolt saada oli ja nüüdsks on ta Dnepropetrovskis restaureerimisel. Õhtul kutsus juba heatujuline Dmitri mind kohalikku restorani, tegi kõvasti välja ja siis viis mu hotelli, endal vähemalt liiter viina sees. Hommikul, kui läksin hotelli arvet maksma, öeldi, et kõik on makstud.
8. Auto kuulub kodanik Formikale 1963 avl. kere nr.00238.
Ülejäänud 8 autot ootavad oma saatust, kuid minule teadaolevalt pole neil orig. mootoreid, käigukaste, sildu ega muid spetsiifilisi osi.
Tänan tähelepanu eest.
Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Loll küsimus aga ,kas ainult ülekanne erineb GAZ 21 ja 23 või on differentsiaalis endas veel mingeid iseärasusi?
V8 eeldaks tugevama ehitusega diffrikarpi?
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Järelikult vene insener oli laisk,võttis siis traditsioonilise hüpoidülekande tagasilla aga otsustas,et paneb kiirema ülekande sisse.