Mõistusevastased manöövrid liikluses

Härra võsa - sellessuhtes natuke rumal küsimus. Üks liigub 40kmh ja teine 90+kmh ja kokkupuude eon kerge tulema. Kiiruste vahe juba on piisav ja korraks tähelepanu hajub, väike kurv ja siis ongi juba korras....
 
Aga asjast - Sõbral sõideti 4 realisel tagant otsa kui tema liikus kiirusel ~100 kmh. Ja temast oli võimalik vajadusel mööduda - kaamera tõestab et teine rida oli tühi. Seega ei ole midagi keerulist kui on kahekordne kiiruse vahe üherealisel, aga vat see nõuab juba oskusi kui on kaks rida ja sisuliselt tühi tee.....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Seoses saarelise eluviisiga tuleb mul suhteliselt sageli kasutada praami, mis sadakond autot oma "kõhtu" kokku kogub ja siis lühikese ajavahemiku sees uuesti välja "sülitab". Nii liigub mingil ajahetkel 40 kuni 70 autot enam-vähem ühesuguse kiirusega sama teed pidi ühes suunas. Ja alati on selles seltskonnas 5 kuni 15 isendit, kes leiavad, et täiesti normaalne on liikuda kõikidest teistest 15-20 km/h kiiremini. Ma ei saa eriti kunagi aru, mis loogika neil juhtidel oma tegevuse õigustamiseks on: kõik autod liiguvad ju niikuinii pisut üle lubatud piirkiiruse (90 asemel umbes 100km/h) ja sellise paari auto kaupa tehtud möödasõitude ja vastutulijate tõttu sunnitud vaheletrügimistega tekitavad nad hulgaliselt ohtlikke olukordi, meelehärmi ja igasugu muud jama.
Tegelikult sõidavad ju tänapäeval praktiliselt kõik sõiduautod probleemideta 130 km/h. Ja kõik sõitjad tahaksid võimalikult ruttu sihtkohta jõuda. Lõviosa autojuhtidest teeb seda enam-vähem liiklusseaduses lubatud piirangute raamides, miks mõned arvavad, et need reeglid nende kohta ei kehti. Kas selline üleolev stiil on mingisuguse sügavama hälbe tunnus või milles on asi?
Vasta

(17-08-2016, 22:38 PM)kr8nik Kirjutas:  Seoses saarelise eluviisiga tuleb mul suhteliselt sageli kasutada praami, mis sadakond autot oma "kõhtu" kokku kogub ja siis lühikese ajavahemiku sees uuesti välja "sülitab". Nii liigub mingil ajahetkel 40 kuni 70 autot enam-vähem ühesuguse kiirusega sama teed pidi ühes suunas. Ja alati on selles seltskonnas 5 kuni 15 isendit, kes leiavad, et täiesti normaalne on liikuda kõikidest teistest 15-20 km/h kiiremini. Ma ei saa eriti kunagi aru, mis loogika neil juhtidel oma tegevuse õigustamiseks on: kõik autod liiguvad ju niikuinii pisut üle lubatud piirkiiruse (90 asemel umbes 100km/h) ja sellise paari auto kaupa tehtud möödasõitude ja vastutulijate tõttu sunnitud vaheletrügimistega tekitavad nad hulgaliselt ohtlikke olukordi, meelehärmi ja igasugu muud jama.
Tegelikult sõidavad ju tänapäeval praktiliselt kõik sõiduautod probleemideta 130 km/h. Ja kõik sõitjad tahaksid võimalikult ruttu sihtkohta jõuda. Lõviosa autojuhtidest teeb seda enam-vähem liiklusseaduses lubatud piirangute raamides, miks mõned arvavad, et need reeglid nende kohta ei kehti. Kas selline üleolev stiil on mingisuguse sügavama hälbe tunnus või milles on asi?

Aga selles parvlaevalt maha sõitvas autokolonnis on paratamatult need, kes ei sõida lubatud piirkiiirusega ning lisaks on need, kes sõidavad "kummipaela" seepärast sõidavadki osad juhid kiiremini, nimetatud 130km/h, et kolonnist mõõda saada, seejärel kohandatakse sõidukiirus lubatud piiridesse. On mudugi ka neid, kes sõidavad terve tee lubatust kiiremini. Eks olen isegi selline kellel ei meeldi kolonnis kummipaelatada, kus kiirus kõigub 70-90 km/h  vahel.
Vasta

Meie peres on juba aastaid asi nii, et kui sõidame praamilt maha, siis teeb kas väikese tanklaringi, käib korra poes või vahib niisama need 5-10 minutit seisualal ja alles siis alustab reisi pealinna poole. Miks? Kiiremad on juba kaugel, keskmised ka, aeglasemad nopid tühjal teel nagu nalja ja põhimõtteliselt lased omas tempos tühjal teel kuni ristini välja, siis läheb ehk asi veidi segasemaks, kui haapsu poolt on näiteks palju rahvast. Kuskil enne haruteed ehk satud veel mingisse kolonni, aga siis tuleb juba neljarealine. Pean tunnistama, et kümme-viisteist aastat tagasi olin ka nende kihutajate seas tihtipeale, aga mingist hetkest ei viitsinud lihtsalt jännata selle asjaga, ehk sain suureks või midagi.
Sai kunagi asja ka sõpruskonnas arutatud, aga valdav enamus tahab endiselt nende viie kiireima kihutaja seas olla ja minu algatusest ei saadud lihtsalt aru, et mis mõttes teed sadamas peatuse??? Kimada on vaja, juu nõu, esimesena peale ja maha ja tuld. Noh eks igaühe oma asi, mina kohut ei mõista.
Vasta

Hr. Alfredo.  Teie mõtteviis ja käitumine peaks olema raiutud elu (käitumis ) õpikusse. Hr Külminaaator aga areneb tasapisi.  Samas me kõik vajame tähelepanu ja mis võimalused meil siin konnatiigis on? Paraku on autod-keevitus ja liivaprits... noortalunikud on tagapool.   Alternatiiviks pakun oma EGO ja tähelepanu vajaduse rahuldamiseks astuda peegli ette ja teha seal pikk pikk pai, endale sobivas kohas.

Kellel on täitmatud vajadused rahuldamaks oma tähelepanuvajadust võib märku anda.   Pildistavad kõik... punast vaipa ei ole , kuid ülejäänud maailm pole sellist tehnikat näinud...  Küsitakse, kas on toodud Kuubalt

[Pilt: ?ui=2&ik=8953c7a2ae&view=fimg&th=1562236...w1366-h558]

Kui hommikune tour algab, siis sealt "sipelgapesast" tuleb neid mustmijon... ja kõik tahavad jäädvustada seda "tehnikat"  Smile Tallinn kruiisi kai

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(17-08-2016, 20:59 PM)nustu826 Kirjutas:  Härra võsa - sellessuhtes natuke rumal küsimus. Üks liigub 40kmh ja teine 90+kmh ja kokkupuude eon kerge tulema. Kiiruste vahe juba on piisav ja korraks tähelepanu hajub, väike kurv ja  siis ongi juba korras....
 
Aga asjast - Sõbral sõideti 4 realisel tagant otsa kui tema liikus kiirusel ~100 kmh. Ja temast oli võimalik vajadusel mööduda - kaamera tõestab et teine rida oli tühi.   Seega ei ole midagi keerulist kui on kahekordne kiiruse vahe üherealisel, aga vat see nõuab juba oskusi kui on kaks rida ja sisuliselt tühi tee.....

Ei saa aru. Sad  Sirge tee, öine aeg, liiklust ei ole. Ja ikka suudab mingi kummipea otse kümnesse kõmmutada.

Ma saan aru, kui oleks sõitnud kümmekond cm vasaku serva pihta - no tahtis tibidele mulje avaldamiseks napikat aga rehkendas mööda. Või oleks tulnud järsust kurvist ja avastanud ülemõõdumurunärilise keset teed ukerdamas, kõigi tulede särades. Siis võib küll põhja alt ära lüüa juhiks sobimatult indiviidilt.

Praamikolonnis toimuv sebimine on muidugi klass omaette. Virtuaalne õlalepatsutus siinkohal herr Alfredole.
Vasta

Miks me siin teineteist kummipeadeks sõimame? Keegi meist kohal ei olnud, artikkel ka eriti detaili ei lähe.

Kui traktoril taga ükski tuli ei põlenud, polegi äkki väga üllatav, et keegi talle tagant sisse lajatab (või kui muruniiduki tagant ükski tuli/helkur ei paista välja). Enam pole üheksakümnendad, kus sellist tehnikat teedel palju oli, aga olen aeg-ajalt märgistamata sõitjaid pimedas liikuses näinud ka tänapäeval. Kui kõik märgistatud ja tuledes oli, on selline tagant otsasõit muidugi üsna pentsik...
Vasta

(18-08-2016, 10:16 AM)Mahno Kirjutas:  Miks me siin teineteist kummipeadeks sõimame? Keegi meist kohal ei olnud, artikkel ka eriti detaili ei lähe.

Kui traktoril taga ükski tuli ei põlenud, polegi äkki väga üllatav, et keegi talle tagant sisse lajatab (või kui muruniiduki tagant ükski tuli/helkur ei paista välja). Enam pole üheksakümnendad, kus sellist tehnikat teedel palju oli, aga olen aeg-ajalt märgistamata sõitjaid pimedas liikuses näinud ka tänapäeval. Kui kõik märgistatud ja tuledes oli, on selline tagant otsasõit muidugi üsna pentsik...

Augustiöösel kell 2 ei sõida ükski traktorist ilma tuledeta. Isegi, kui tagatuled ei peaks põlema, on eessõitva traktori sõidutulede kuma selgelt näha. Öö oli kuiv ja selge, paduvihma ega lumetuisku ei olnud. Ja isegi kui oleks olnud, siis see ei vabanda sõitmist mõõteriistade järgi olukorras, kus neid ei ole piisavalt.

Kõnealune koht peaks olema Palamuse ligidal. No ei ole seal maantee kiira-käära mägede vahel.


Kõnealune niiduk on tõenäoliselt McConnell, mis kokkulapatuna on 2,5 m lai. Tehasest on sel tulekomplekt keskmise sektsiooni tagaosas eraldi raamil (mis piltidel kenasti ketsi kõhu all on). Neid reeglina põõsastesse puruks ei sõideta ning enamasti ei lasta nii hinnalisi masinaid ka end puruks vibreerida, vaid tehakse enne korda. Säärase 5+ m lõikava preparaadi käitamiseks on vaja 200+kW traktorit. On väga väheusutav, et kellegi oleks pruukida säärast võimast NH toodet, mis oleks eelmisest sajandist. Uuematel on aga helkurid nii tagatuledes kui jõuülekande käistel.

Loomulikult on kõik võimalik, aga mo arust on aeg vohavale tolerastiale vastu hakata ja nimetada asju õigete nimedega. Maanteel eessõitvale masinale selga lajatav juht on kummipea. Samamoodi tuleb öösel valgustamata-tähistamata masinaga teel koperdajat käsitleda mõrvarina. Kumb antud juhul pädeb, pole veel teada, kuid piltidelt paistev töömasin kuulub pigem hoolikale kasutajale, kui pohhuistist türnüfflile, mistap ma kahtlen pimelennu toimumises.

Kui traktor oleks keeranud pahaaimamatule ketsile ette, oleks seda ka mainitud. Kuigi jälle - kui pime peab olema, et mitte märgata väikese maja suurust kolakat teele keeramas? Kusagilt mulgust välja keerates liigub säärane asi 3-5 m sekundis, kiiremini kipub külili heitma. Big Grin

Teema on praegu ajakohane: käib viljavõtt ja kuna ilmad on saagikoristuseks ebasoodsad, siis kasutatakse iga võimalust. Mis soodsal ajal tähendab pikka tööpäeva. Ning kuigi seda ei tohiks lubada, kipuvad väsinud mehed märjalt põllult eluga pääsedes end maanteel lõdvaks laskma. Olge siis ettevaatlikud nendega kohtudes... Nad on suuremad ja nendega põrkumine teeb päris kõvasti haiget. Big Grin
Vasta

Tsitaat:Esialgsetel andmetel oli sõiduautot juhtinud mees alkoholijoobe tunnustega.
Kummipealisuse põhjus on ilmselt sealkandis peidus...

Ja noh, alles see oli, kui Tartu maanteel üks maastur bussile tagant sisse lajatas (link kah). Naisterahvas kahe väikese lapsega... Pakuks, et oli vaja hirmsasti kisava jõmmiga tegeleda, mitte sõitmisega...Sad
Vasta

(18-08-2016, 11:56 AM)cyber Kirjutas:  
Tsitaat:Esialgsetel andmetel oli sõiduautot juhtinud mees alkoholijoobe tunnustega.
Kummipealisuse põhjus on ilmselt sealkandis peidus...

Ja noh, alles see oli, kui Tartu maanteel üks maastur bussile tagant sisse lajatas (link kah). Naisterahvas kahe väikese lapsega... Pakuks, et oli vaja hirmsasti kisava jõmmiga tegeleda, mitte sõitmisega...Sad

Lisan, et otsasõidu hetkel oli bussi kiirus 89 km/h.
Vasta

(18-08-2016, 14:22 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Lisan, et otsasõidu hetkel oli bussi kiirus 89 km/h.

Vaadates kastika vigastusi tekib küsimus, palju säärane fordismus üldse välja võtab, et sedapalju kortsu sõita "liikuva šikaani" vastu... Deformeeruvad tsoonid või mitte, aga energiat absorbeerimiseks on täitsa jätkunud.

Samas olen ise teinud selle vea, et surunud taha küünitades parema jala korraks gaasipedaalil sirgeks. Ütleme nii, et II käigule vahetanud automaatkastile tarnitud pea 400 Nm väänet V8 poolt tekitas üsna...huvitava efekti. Kui sama asi juhutus ka tolle tibinaga, siis ma ei imesta üldse katkiläinud auto üle.
Vasta

Naisteravastele on enne autojuhtimisele mõtlemist paljud muud asjad tähtsamad. Haapsalus vana raudtee silla peale olid parajad kurvid Lihula poolt tulles. Kiirus oli linnakiirus aga abikaasal kukkus suitsukoni kahe istme vahele ja kahe käega kollase krempliinmantli saba sahmima. Põletab ju augu sisse!!! Sain kõrvalt rooli kätte ja ei juhtunudki miskit. Pärast seletamist kui palju, tal auk mantlis tähtsam kui kaks inimest ja VAZ 01 sillast alla.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Žiguli koos mehega saab hea tahtmise puhul uue, aga vaata mantlit...

Toungue

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

http://www.postimees.ee/v2/3806807/fotod...est-vaelja
Kas paar tsemendikotti käru tiisli peal oleks päästnud resonantsi minekust? Või bussi taga otsas? Koorem oli liiga taha oma raskusega.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Bussi tagaotsas vaevalt. Lengerdamine oleks alanud õige pisut suuremal kiirusel.
Käru tiislil oleks paar kotti tsementi ilmselt teinud imet ja sohver oleks oma koormaga õnnelikult koju jõudnud.
Aga kui sohvril mõistust ei ole ja ei suuda aru saada koorma paiknemisest ja sellega kaasnevast, siis lõpebki teekond nii, kuis viitel näha on.
Olen sarnaseid koormaid ise vedanud. 5 ja 6 meetrist saematerjali. Üheteljeline läheb lappama juba 40-50 km/h peal, kaheteljeline 60-80 peal.
Palju sõltub konkreetsest kärust, selle vedrustusest, koormast ja kiirusest eelkõige.
Vasta

Lisaks juurde, et teelt väljasõitu kiirendavad ka pikiroopad.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Juhtusin eile pealt nägema, kuidas üks tädi pööras kõrvaltänavast oma sõiduautoga ristmikule välja niimoodi, et seiskas liikluse peatänava mõlemal sõidusuunal. Ühest küljest hämmastab mind see tase (õigemini küll taseme puudumine), mis päris suurel osal meie liiklejatest on. Teisest küljest müts maha nende liiklejate eest, kes suutsid selle mõistusevastase manöövri puhul õigeaegselt reageerida ning ootasid rahulikult ära, kuni tädi oma ülikeerulise pöörde lõpuni viis. Samas jääb ikkagi arusaamatuks, kuidas sellised "isesõitjad" meie teedele satuvad, kuidas nad load saavad?
Vasta

(20-08-2016, 19:56 PM)aavu Kirjutas:  http://www.postimees.ee/v2/3806807/fotod...est-vaelja
Kas paar tsemendikotti käru tiisli peal oleks päästnud resonantsi minekust? Või bussi taga otsas? Koorem oli liiga taha oma raskusega.
No antud kohas peaks olema kiirus 110 ju alammääraks... see õnnetus oli ilmselgelt „lendu tõusmisest“ põhjustatud.


Veel näiteid käru sihipärasest kasutamisest:
Mina (veo)Volvoga kenasti 90-ga kulgemas, 110 alas. Minust pressib mõõda käruga maastur suuuure penoplasti koormaga... Mina sain ikka korralikult vasta vahtimist selle penoplastiga! Ega vana kohe ei märganud ka. Puistas enne kõik tee korralikult täis. Oli siis need tahvlid tuulega rihmade alt puruks rebestanud.


Segusõlmes. Sierra, Lukoili väikese üheteljelise rendikäruga. Peal oli suur plastikseguvann. Tellis omale 1,5 M3 betooni. Kui öeldi, et ei kannata, vastas, et mahub ju küll! Segusõlme vana polnud kade ka – andiski.
Minust ta sinna jäigi, sest rattad olid porilaudadega kokku kasvanud.
                                                                                                                                             Big Grin
Vasta

Segu on tore! Siksile 750 kilone kahe sillane järgi ja peaaegu kuup peale. Ega ta raisk ju seisa seal kuhu paned, valgub ikka madalaimasse nurka ja kisub nurga veelgi madalamale. Lubatud kiirust kätte ei saanudki, aga vähemalt jäi kõik terveks Big Grin
Vasta

Nojah, betoonisegu peaks kaaluma puusalt lastes 2,5-3 tonni kant, kui 750 kg käru selle vinkami ära veab, siis on ilmselt tegu vägagi korraliku isendiga. Big Grin
Endal oli ka kunagi tarvis väiksem põrandavalu teha ja sai omatehtud käruga, kah passi järgi 750-kilone tonn purustatud kruusa karjäärist toodud.
Kopamees takseeris ja usutas päris pikalt, et kas ikka kannatab.  Cool
Ma siis vastu, et see pole ju vabrikukäru, ja et ärgu ainult prahmaki peale lasku, vaid rahulikult.

Aga selliseid ülekaaluga vedusid on üldse mõtet teha väga lühikesi otsi, kuni mõni kilomeeter.
Pikemate vedude jaoks tasub ikka sobiv transport valida. On ohutum omale ja teistele.
Ja kui kaalu peale aetakse, siis virutatakse vastu rahakotti päris korralikult. Edasi ka enne ei sõida, kui kaal korras on.
Lauakoorma paned veel teeveerde maha ja jätad sõbra valvama, aga mida krdit selle seguga teha? Too ei oota ju kivistumisega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: cameeleon, korvimees, tõnn, 18 külali(st)ne