14-08-2016, 13:31 PM
(14-08-2016, 12:52 PM)stihl Kirjutas: "mis kõige suurem iroonia - starteri vahetuseks tuleb maha võtta mootor." - ?????
1. Volkswagen Touareg, suure V mootoriga: termostaadi vahetus pool tundi PLUSS, selleks, et seda saaks teha, mootor maha-peale 16 tundi.
Ja sellisel ei lähe mootori külge 2 juhet ega neli veevoolikut, vaid ikka kümneid ja kümneid kordi rohkem, lisaks pärast mootori tagasipaigaldusele tuleb teha arvutiga vastavad seadistused.
Mootor tuleb, loomulikult, maha ainult koos kastiga, mingit riputamist ei toimu, vaid kere tõstetakse pealt üles ja mootor ja kast jäävad spetspukki maha.
2. Lambodel (neil uuematel, nelivedustel) tuleb igas hoolduses (20000) km mootor maha võtta, sest ette on nähtud vahetada ka siduriketas.
Sel käib samuti kast koos mootoriga maha, selleks on neil töökojas mingid lärakad ratastel kraanad...
.......
3. Jne
4. Jne
See on elu ja irooniat ei kuskil. Lihtsalt keegi pole käskinud luksusautot omale osta.
Mõlemaid autosid on toodetud kordi rohkem, kui Gaz23e.
Tundke autosid, mehed.
Ja ma ei arvaks, et nende kumbagi näite puhul peainsenerid idioodid oleks, pigem maailma tipud ikka.
Jah, kõik on õige, ainult neil Lääne autodel ei olnud Vene autode tüüpvigu, küll andis starter üle, küll oli vaja puhastada pendiksi kontakte jne.



Üldiselt V8 vajab väljalaske gaasidele vastusurvet mis on siis tekitatud torude kokkuviimisega, omal on see kogemus olemas juba kahe projektiga. Algul tegin mõlemil (esimesega õppust ei võtnud) kaks toru taha ja kaks resokat. Esimesega läks aega 1,5 aastat kui kokku viisin, teisega oli juba peale esimest sõitu selge et tuleb see töö ära teha. Kokkuviimisel paranes mootori töö ja tuli ka võimsust juurde, teise projektiga oli veel see huvitav lugu, et kui kokkuviidud torudel resokas ärakadus tuli võimu veelgi. Minul oli tegemist gaz 53 ja 14 mootoritega, sama on ka tehtud vist enamus ameeriklastel ka.