Minumeelest on nood Fiat127 ja Tipod sama klassikalised kui see Datsuni roigas:
Kuigi, kui harva näeb siis see kandiline koledus paneb ka järgi vaatama miskipärast
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2016, 13:35 PM ja muutjaks oli Jarmo.)
Mõtlesin, et kas ehk panna see "Lääne autod ENSV-s" teemasse, aga kuna autol on peal EV-numbrid, siis sinna nagu hästi ei sobi.
Sirvisin üle aastate ühte oma vanaisa tehtud raamatut seeriast "55 aastat hiljem", Saaremaa osa täpsemalt. Käisin sellel reisil kaasas, olin abiks ja ilmselt ka tüütuseks.
Seda konkreetset autot küll sellest hetkest ei mäleta, aga pildile on igatahes jäänud Kuivastu sadamas praamile sõitev Datsun 220.
Keegi tunneb ehk numbri järgi ära? Number tundub olevat 182 AGU või 187 AGU või äkki 482 või 487 vms.
kui mu mälu mind ei peta siis selline datsun oli saares 93. a üks ja see asus kvartali kaugusel minu sünnikohast kuressaare linnas, ning need inimesed kes seda omasid peaksid ka praegu seal elama, ei pruugi olla sama auto, aga kuressaares selliseid autosid tollal rohkem polnud
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2016, 16:21 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(30-03-2016, 19:43 PM)supp Kirjutas: kui mu mälu mind ei peta siis selline datsun oli saares 93. a üks ja see asus kvartali kaugusel minu sünnikohast kuressaare linnas, ning need inimesed kes seda omasid peaksid ka praegu seal elama, ei pruugi olla sama auto, aga kuressaares selliseid autosid tollal rohkem polnud
Keegi Aus`i nimeline saarest omas kunagi sellist ja elas, või maakoht oli kusagil Varese sadama ligidal. Minul oli tumesinine, mis hiljem pruuniks tehti ja lõpuks Rakvere taha kusagile Ida-Virumaale läks. Salongi kell ja mingeid pisi vidinaid on kusagil sahtlipõhjas
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(25-10-2012, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: Võtamegi selle teema selleks kohaks, kus pajatada ja nostalgitseda mudelite kallal, mis panid uue eesti ratastele, kuid nüüd kahetsusväärsel kombel on ajarattale alla jäämas.
Eks asi algas Soomest-Rootsist Ladade toomisega, Lujaa Laatua Lada oli Tallinnas igal teisel-kolmandal mingi hetk tagaklaasil ilutsemas.
Seejärel oli Datsuni ajastu
Seejärel saabus Kadettide, Asconate, Escortite, Golfide aeg.
Isu kasvas, saabusid Passatid, Omegad, Sierrad, Scorpad, bemmid ja mersud ja audid.
Esimene päris eesti rahvaauto oli vist Peugeot 206 (huvitav, et kellelegi ei meenunud siiani?) ja seejärel punnsilm Civic (või oli äkki vastupidi?)
Mazda 6- esimene generatsioon, iga "endast lugupidav inimene" "pidi" selle soetama.
CRV ja kõikide teiste linnakate stardipauk
Landcruiser, Patrol, Pajero, Touareg, Cayenne- maasturite hiilgeaeg
Skoda Octavia-2005 ja edasi
Siis saabus masu....
Uuemal ajal vast Avensis ja Skoda eri mudelid
(01-01-2014, 20:42 PM)mrali Kirjutas: Ma siin nimetaks tänasteks rahvaautodeks hoopis B6 kerega Passatid ja C6 Audi A6-d. Audi ja VW klubid on olemas, elabnäeb, kas 2030 on ka Estonian C6 Club
Ja alates 2007 vla Ford Mondeod kipuvad ka selleks kujunema (eks isegi plaanin nüüd oma sõiduvahendit vahetada ja silm on jäänud just viimatimainit mudeli poole)
Vanu omi poste otsides sattusin sellise mõttevahetuse peale...kui nüüd neid 2,5 a taguseid mõtteid edasi arendada, oleks huvitav näha, mis oleks 2030. aastal Eesti subarufännide lemmikud - kas ka BR kerega Outbackidel oleks oma klubi olemas (mõnda aega olen nüüdseks sellist autot igapäevasõidukina liigutanud). Ja äsja sama autoga üle 5000 km EL naaberriikides liikununa - Lätist allpool on tegu absoluutse rariteediga, ühte nägin kuskil Tšehhis või Austrias, ühte (Hollandi numbritega) Horvaatias, ühte Ungaris...ja kõik. Oleks nagu Eesti unikaalsus maailmagi mõistes.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2016, 23:54 PM ja muutjaks oli veix__.)
Automaatkastiga "Talbot Solara" sai peresse ostetud 1000 USD eest, 011-st (selle eest sai müües 900 USD, kere äsja korralikult värvitud jne) ümber istudes oli mulje ikka nagu öö ja päev. Aastat ei mäleta, eks see üks rublade lõpuaeg oli kui Eesti kroone veel ei olnud ja rublasid keegi eriti ei tahtnud, suuremate summade korral käiski arveldamine USD siis.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2016, 12:57 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(30-08-2016, 23:52 PM)veix__ Kirjutas: 011-st (selle eest sai müües 900 USD, kere äsja korralikult värvitud jne)
Natuke lääne autodest mööda korraks aga täitsa huvitav et mingilt maalt toimus Žiguli devalveerumine "vanarauaks".
Siin hiljuti kuskil toodi välja et veel 90ndate keskel vahetati heas korras 03-e kuuultuse järgi mitmetoalise korteri vastu. Ja minu enda vanaisa (esimese omaniku ja normaalselt hoitud) 03 müüdi veel 1998 vist lausa 10 000 krooni eest, samas kui Saksast Sierra toomine (siksi asemele) läks kokku 18 000 krooni.
Samas juba 2004-2005 käidi automüügiplatsi töötajatele sikse pakkumas 500 krooniga et muidu viiakse vanarauda. Ja neid oli ikka mitmeid, üldjuhul küll mõned aastad garaažis seisnud/tolmu all, aga täiesti korralikud ja karbiliistudega 013 ja 03 on näiteks meelde jäänud selliste pakkumistena. Ja aegajalt ikka kuulsin jälle kuskilt et ostetud põlluralliks täiesti korraliks siks ca. 500-1000 krooniga.
Väga huvitav auto väärtuse langus igastahes.
Zigulite väärtuse kukkumine oli hetkel, mil lõppes nõukogude autode müük Venemaale. Vahepeal oli see kõva äri ja igasugused masinad läksid idaturule.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Konks oli tollis. Venemaa lubas kodumaised autosid ilma tollita importida, nii ostsidki 1990-ndate alguses venelased Ladasid korraliku hinnaga kokku.
Enda perest läks 1992. a. Venesse VAZ 2107, Lujaa Lada Laatua, ehk Soomest toodud, eksport variant, 5-käiku, punane 1986. a. vl. Hinnaks müstilised 23000EEK (meenutuseks hea kuupalk oli siis 1000EEK) Lihtsalt proovisime Kadaka turul müüa ja paari tunniga oligi kõik läbi.
Soomest tõime ta 1990. Siis oli ka tolli teema. Datsunit, Talbotti jms. ei saanud osta, sest sellele oleks toll olnud. 1990 olime veel Venega ühes riigis.
Mingil hetkel kaotas Vene "välismaa" autodele tollid või need ühtlustusid vms, igatahes äri lõppes jah ära.
Mult üritati veel aastal 1998 Tartus ühte 011 osta, aga see oli ka selle äri lõpuaeg.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2018, 23:53 PM ja muutjaks oli weix1.)
Olen hakanud järgi vaatama 1 generatsiooni Vectratele. Mitte faceliftile aga just need esimesed( ilma suure logota iluvõrel).
Eriti kena oli minu meelest luukpära versioon ja GT kirjadega mudelid.
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
http://habartorg.ru/catalog/6050/
Selle kaasfoorumlase "nunu" pandud 37 a za ruljom ühelt lehelt leidsin pildi ja jutu. Tuli veidi valgemaks teha, et jutt välja paistaks. Inglismaal tehtud ühekohalise auto laius 75 cm, neli??? silindrit 75kuubikut. No kõike usuks aga neli silindrit, pigem ikka üks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.