Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat: juhe (1,5 mm2 kiududega kaabel) läks kiirelt kuumaks.
Lühiskeerud?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kuidas kõrgepinge klemm (keskel) miinus on, pluss ikka ja korpus on miinus.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?
Postitused: 3,618
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(19-09-2016, 19:02 PM)Meistrimees Kirjutas: zazik Kirjutas:Kas sul on materjal juba ostetud?
Võibolla tasuks kaaluda Elegro või Plastrexi toodangut? Vähe kallim kui puit ja pole jala all nii mõnus, aga see-eest kestab hästi ja ei mädane.
Vot seda plastlauda tasuks kasutada all roovituseks ja puit peale. Saab hea.
mul lõi "klemm" ja "zazik" mõtteid kokku pannes täpselt sama pirni põlema. Tänud kõigile - kollektiivne mõtlemine viis siinkohal asja indiviidi võimekusest paremale tasemele
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Tere!
Vaja teada pöörlemis suunda vaakumpumbale. Vaadates rihmaseibi poolt.
Asjaga kiire!
Jokker
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 121
Teemad: 7
Liitus: Mar 2007
Maine:
3
Kas on võimalik kuidagi pooltelge kõveraks sõita?
Jutt siis käib vaz 2121st ehk rahvakeeli nivast. Sai hiljuti tagasilla rattalaagrit vahetatud, vana oli täitsa tükkideks. Koos sellega ka muidugi simmerling. Mõni aeg hiljem äratas tähelepanu õlileke sama ratta juures. Suuremal lahkamisel selgus, et uus laager ka katki. Silmaga vaadates tundus pooltelg olevat kõver, just nuudipoolne ots. Uue laagriga "kuivalt" proovides oli kohe näha kui pooltelg nuuti läheb, siis laager silla pessa ei taha otse minna. Kas on võimalik et tagasild ise on ka kõver? Mõõta seda on keeruline ning visuaalselt ei tundu midagi kahtlast. Kas differ võib ka olla haiget saanud?
4xOpel 3xChevrolet
Postitused: 121
Teemad: 7
Liitus: Mar 2007
Maine:
3
Nuudid otsas on sellised normaalsema poolsed, "nüride" tippudega. Kas sillatala on ka võimalik kõveraks tõsta? Ütleme kui autot tõsta nüüd diffri ja ratta vahelise magusa koha pealt.
4xOpel 3xChevrolet
Postitused: 147
Teemad: 15
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
(20-09-2016, 22:40 PM)Simson0077 Kirjutas: Nuudid otsas on sellised normaalsema poolsed, "nüride" tippudega. Kas sillatala on ka võimalik kõveraks tõsta? Ütleme kui autot tõsta nüüd diffri ja ratta vahelise magusa koha pealt.
Kõveraks tõsta pole võimalik. Sukal seina paksust vähemalt u. 4-5 mm, aga kõveraks sõita on küll võimalik eriti kui seda nii öelda "sihtotstarbeliselt on kasutatud". Pane suka siledale osale joonlaud või lood peale ja näed kohe kas on kõver.
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(20-09-2016, 22:43 PM)veix__ Kirjutas: (20-09-2016, 20:52 PM)tanel. Kirjutas: (20-09-2016, 07:35 AM)veix__ Kirjutas: Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?
Miks sa seda teha tahad?
Et näha kas süütepool ikka normaalset sädet ka anda suudab. Ilma kondekata oli ju üsna hädine, nagu mainisin, küünlaga proovides ei tekkinudki sädet, traadiga väikese vahega sai mingi sädeme, aga nii kui veidi vahet suurendasin, oli kadunud või väga kaootiline. Normaalses korras pooli poolt antud säde peaks ikka ka ligikaudu 1 cm suurusest vahest üle hüppama (kui otse juhtmega, ilma küünlata proovida). Praeegu tundus, et suur osa "aurust" läheb kontaktide (antud juhul oli küll tegemist juhtme käsitsi aku klemmi külge ja sealt lahti ühendamisega) vahel võimsa sädeluse tekitamiseks ja sädet õigesse kohta nagu väga ei jätkugi. Kondensaator peaks seda olukorda parandama.
Käsitsi aku pealt juhet maha tõmmates ei saa nii kiiresti vooluahelat katkestada kui katkestiga, rääkimata transistorist. Seega saab nii kontrollida pooli rohkem üldjoontes.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Heitgaaside kohta.
VW peab miljardeid maksma mingi võltsingu tõttu. Tekkis küsimus, et miks? Tehnilisel ülevaatusel kontrollitakse kahjulike heitmete sisaldust ja siis peaks neid trahvima kui nad valeandmeid esitavad. No võrreldav situatsioon: igal autojuhil on isiklik alkomeeter ja politsei usub nende näitu. Ma võin oma alkomeetri nii ära tuunida, et isegi surmava koguse puhul näitab nulli. Ja politsei usaldab mu tuuningut. Kuidas on VW-l võimalik kõiki petta pikka aega ja kustkohast see pettus välja tuli? Kas tal oli kõigis ülevaatuspunktides mingi viirus arvutititesse pandud? Et kui mõõteotsik pandi VW-i sumpsi näitas ühtesid numbreid ja kui toyotale, siis kolm korda rohkem?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.