Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Tsitaat: juhe (1,5 mm2 kiududega kaabel) läks kiirelt kuumaks.
Lühiskeerud?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Selle 1,4 oomi valetab, aga muidu üldiselt näitab loogilisi tulemusi küll. Toungue Sekundaarahelt mõõtsin süütepoolist väljuva kõrgepingeklemmi ja korpuse vahelt, nii nagu sädeme tekkimisel vooluring peaks olema?

(19-09-2016, 22:36 PM)veix__ Kirjutas:   Sekundaarahelt mõõtsin süütepoolist väljuva kõrgepingeklemmi ja korpuse vahelt, nii nagu sädeme tekkimisel vooluring peaks olema?

Loogiliselt mõeldes, kuidas saab kahe miinuse vahele säde tekkida? Õigem oleks vast mõõta Klemmi B ja kõrgpinge väljundi vahet?

Kuidas kõrgepinge klemm (keskel) miinus on, pluss ikka ja korpus on miinus.

(19-09-2016, 23:24 PM)veix__ Kirjutas:  Kuidas kõrgepinge klemm (keskel) miinus on, pluss ikka ja korpus on miinus.

vabandust minu paha, sinul õigus - see on kui igast hiina imedega jagelenud oled ja ajusid ragistanud ning leiutise vastuolulisus mõttes kumab.

Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?

(19-09-2016, 19:02 PM)Meistrimees Kirjutas:  
zazik Kirjutas:Kas sul on materjal juba ostetud? 
Võibolla tasuks kaaluda Elegro või Plastrexi toodangut? Vähe kallim kui puit ja pole jala all nii mõnus, aga see-eest kestab hästi ja ei mädane.
Vot seda plastlauda tasuks kasutada all roovituseks ja puit peale. Saab hea.
mul lõi "klemm" ja "zazik" mõtteid kokku pannes täpselt sama pirni põlema. Tänud kõigile - kollektiivne mõtlemine viis siinkohal asja indiviidi võimekusest paremale tasemele Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Tere!
 Vaja teada pöörlemis suunda vaakumpumbale. Vaadates rihmaseibi poolt.
Asjaga kiire!

IMG_20160920_090638.jpg

Jokker

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721

(19-09-2016, 18:36 PM)zazik Kirjutas:  Kas sul on materjal juba ostetud? 
Võibolla tasuks kaaluda Elegro või Plastrexi toodangut? Vähe kallim kui puit ja pole jala all nii mõnus, aga see-eest kestab hästi ja ei mädane.

Neid plastlaudu tasub enne tellimist kindlasti näpuga katsuda. Ise tegin terrassi Bauhausis müüdavast plastlauast, jättis käe-jala all kõige mõnusama mulje. Olen rahul. Mõned teised tooted (vist vaatasin ka seda Plastrexi) tunduvad käe all veidi kilejad, pinna struktuur ei meeldinud. Terrass kaks hooaega kasutuses olnud, plussiks hooldusmugavus ja see, et ei lähe märjana libedaks. Miinuseks see, et läheb suvel otsese päikese käes tiba kuumemaks kui puit.

(20-09-2016, 07:35 AM)veix__ Kirjutas:  Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?

Miks sa seda teha tahad?

Kas on võimalik kuidagi pooltelge kõveraks sõita?

Jutt siis käib vaz 2121st ehk rahvakeeli nivast. Sai hiljuti tagasilla rattalaagrit vahetatud, vana oli täitsa tükkideks. Koos sellega ka muidugi simmerling. Mõni aeg hiljem äratas tähelepanu õlileke sama ratta juures. Suuremal lahkamisel selgus, et uus laager ka katki. Silmaga vaadates tundus pooltelg olevat kõver, just nuudipoolne ots. Uue laagriga "kuivalt" proovides oli kohe näha kui pooltelg nuuti läheb, siis laager silla pessa ei taha otse minna. Kas on võimalik et tagasild ise on ka kõver? Mõõta seda on keeruline ning visuaalselt ei tundu midagi kahtlast. Kas differ võib ka olla haiget saanud?

4xOpel 3xChevrolet

(20-09-2016, 22:08 PM)Simson0077 Kirjutas:  Kas on võimalik kuidagi pooltelge kõveraks sõita?

Jutt siis käib vaz 2121st ehk rahvakeeli nivast. Sai hiljuti tagasilla rattalaagrit vahetatud, vana oli täitsa tükkideks. Koos sellega ka muidugi simmerling. Mõni aeg hiljem äratas tähelepanu õlileke sama ratta juures. Suuremal lahkamisel selgus, et uus laager ka katki. Silmaga vaadates tundus pooltelg olevat kõver, just nuudipoolne ots. Uue laagriga "kuivalt" proovides oli kohe näha kui pooltelg nuuti läheb, siis laager silla pessa ei taha otse minna. Kas on võimalik et tagasild ise on ka kõver? Mõõta seda on keeruline ning visuaalselt ei tundu midagi kahtlast. Kas differ võib ka olla haiget saanud?

Kui autot,ehk siis 4x4 kasutati sihtotstarbeliselt,siis oled veel või sees sellise "pisiveaga" Big Grin

Tagasilla sukk on võimalik küll kõveraks sõita. Venemaa teed lõhkusid meie 02 tagasilla nii kõveraks,et sõi pooltelje nuudid ära. Seega kuidas nuudid ka välja näevad? Kui otsad teravad siis peaks varsti ringi peale tegema. Big Grin

Nuudid otsas on sellised normaalsema poolsed, "nüride" tippudega. Kas sillatala on ka võimalik kõveraks tõsta? Ütleme kui autot tõsta nüüd diffri ja ratta vahelise magusa koha pealt.

4xOpel 3xChevrolet

(20-09-2016, 20:52 PM)tanel. Kirjutas:  
(20-09-2016, 07:35 AM)veix__ Kirjutas:  Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?

Miks sa seda teha tahad?


Et näha kas süütepool ikka normaalset sädet ka anda suudab. Ilma kondekata oli ju üsna hädine, nagu mainisin, küünlaga proovides ei tekkinudki sädet, traadiga väikese vahega sai mingi sädeme, aga nii kui veidi vahet suurendasin, oli kadunud või väga kaootiline. Normaalses korras pooli poolt antud säde peaks ikka ka ligikaudu 1 cm suurusest vahest üle hüppama (kui otse juhtmega, ilma küünlata proovida). Rolleyes Praeegu tundus, et suur osa "aurust" läheb kontaktide (antud juhul oli küll tegemist juhtme käsitsi aku klemmi külge ja sealt lahti ühendamisega) vahel võimsa sädeluse tekitamiseks ja sädet õigesse kohta nagu väga ei jätkugi. Kondensaator peaks seda olukorda parandama.

(20-09-2016, 22:40 PM)Simson0077 Kirjutas:  Nuudid otsas on sellised normaalsema poolsed, "nüride" tippudega. Kas sillatala on ka võimalik kõveraks tõsta? Ütleme kui autot tõsta nüüd diffri ja ratta vahelise magusa koha pealt.

Pigem ei.

(20-09-2016, 22:40 PM)Simson0077 Kirjutas:  Nuudid otsas on sellised normaalsema poolsed, "nüride" tippudega. Kas sillatala on ka võimalik kõveraks tõsta? Ütleme kui autot tõsta nüüd diffri ja ratta vahelise magusa koha pealt.

Kõveraks tõsta pole võimalik. Sukal seina paksust vähemalt u. 4-5 mm, aga kõveraks sõita on küll võimalik eriti kui seda nii öelda "sihtotstarbeliselt on kasutatud". Pane suka siledale osale joonlaud või lood peale ja näed kohe kas on kõver.

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721

(20-09-2016, 22:43 PM)veix__ Kirjutas:  
(20-09-2016, 20:52 PM)tanel. Kirjutas:  
(20-09-2016, 07:35 AM)veix__ Kirjutas:  Kui nüüd tahaks kondensaatoriga proovida, siis kas peaks kuidagi süütepooli järgi valima selle või võtan nö. suvalise, mis näiteks Žigulil käib?

Miks sa seda teha tahad?


Et näha kas süütepool ikka normaalset sädet ka anda suudab. Ilma kondekata oli ju üsna hädine, nagu mainisin, küünlaga proovides ei tekkinudki sädet, traadiga väikese vahega sai mingi sädeme, aga nii kui veidi vahet suurendasin, oli kadunud või väga kaootiline. Normaalses korras pooli poolt antud säde peaks ikka ka ligikaudu 1 cm suurusest vahest üle hüppama (kui otse juhtmega, ilma küünlata proovida). Rolleyes Praeegu tundus, et suur osa "aurust" läheb kontaktide (antud juhul oli küll tegemist juhtme käsitsi aku klemmi külge ja sealt lahti ühendamisega) vahel võimsa sädeluse tekitamiseks ja sädet õigesse kohta nagu väga ei jätkugi. Kondensaator peaks seda olukorda parandama.

 Käsitsi aku pealt juhet maha tõmmates ei saa nii kiiresti vooluahelat katkestada kui katkestiga, rääkimata transistorist. Seega saab nii kontrollida pooli rohkem üldjoontes.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Heitgaaside kohta.
VW peab miljardeid maksma mingi võltsingu tõttu. Tekkis küsimus, et miks? Tehnilisel ülevaatusel kontrollitakse kahjulike heitmete sisaldust ja siis peaks neid trahvima kui nad valeandmeid esitavad. No võrreldav situatsioon: igal autojuhil on isiklik alkomeeter ja politsei usub nende näitu. Ma võin oma alkomeetri nii ära tuunida, et isegi surmava koguse puhul näitab nulli. Ja politsei usaldab mu tuuningut. Kuidas on VW-l võimalik kõiki petta pikka aega ja kustkohast see pettus välja tuli? Kas tal oli kõigis ülevaatuspunktides mingi viirus arvutititesse pandud? Et kui mõõteotsik pandi VW-i sumpsi näitas ühtesid numbreid ja kui toyotale, siis kolm korda rohkem?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(21-09-2016, 15:34 PM)aavu Kirjutas:  Heitgaaside kohta.
VW peab miljardeid maksma mingi võltsingu tõttu. Tekkis küsimus, et miks? Tehnilisel ülevaatusel kontrollitakse kahjulike heitmete sisaldust ja siis peaks neid trahvima kui nad valeandmeid esitavad. No võrreldav situatsioon: igal autojuhil on isiklik alkomeeter ja politsei usub nende näitu. Ma võin oma alkomeetri nii ära tuunida, et isegi surmava koguse puhul näitab nulli. Ja politsei usaldab mu tuuningut. Kuidas on VW-l võimalik kõiki petta pikka aega ja kustkohast see pettus välja tuli? Kas tal oli kõigis ülevaatuspunktides mingi viirus arvutititesse pandud? Et kui mõõteotsik pandi VW-i sumpsi näitas ühtesid numbreid ja kui toyotale, siis kolm korda rohkem?

Volkari süsteem toimis vist läbi ABSi, kui rattad pöörlesid, siis tahmas kui kurivaim, kui rattad seisid paigal, siis tuli ainult ingli hingeõhku summutist.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne