28-09-2016, 01:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2016, 12:34 PM ja muutjaks oli otipoiss.)
Tere
Püüan kajastada oma pingutusi ühe Opeli uuele elule aitamisel. Ascona C tundub ilmselt paljudele väga rumal valik millele üldse sentigi kulutada, kuid see konkreetne auto on veidi teistsugune.
Selline ta on täies oma hiilguses, peaaegu täiesti originaalsena.
Auto on müüdud uuena Rootsis, ajaloost midagi kosta ei oska peale selle, et suure tõenäosusega sai seda autot varem näha Tartu kandis. Minu käes on ta pisut üle aasta olnud, algul proovisin müüa kuid siin ta jätkuvalt on.
Sisu on selline
Auto oli aastaid seisnud ning algul käisin ma temast päris ükskõikselt mööda, mul pole Opelite vastu midagi kuid see esiots tundus nii jäle, et see pidi lihtsalt mingi isetehtud stange olema. Mingi hetk taipasin autot lähemalt ka vaadata ning seda mida Irmscher tähendab ma juba teadsin, kiirelt sain ka teada, et neid on üsna vähe tehtud (1399tk). Tegu võiks olla vast ehk kõige "vingema" Asconaga mida diilerilt osta sai, varustusest leiab näiteks kompuutri, istmesoojendused, elektripeeglid soojendusega. Tagaaknalaual olid ka väga ajastutruud Sony kolmeribalised kõlarid mis toimisid ideaalselt, need ma panen sinna veel tagasi.
Primaarne eesmärk sellel tegevusel on õppida. Kavatsen nii mõndagi ise teha. Eelarve on tagasihoidlik, mulle on odavam kulutada aega ja remontida seda mida kannatab.
Suuremad miinused (teadaolevad):
Mootor on veel töötav kuid sealt tuleb päris koledaid helisid, heameelega asendaks järgmisega.
Kere vajab keevitust ja uusi detaile. Kas põhjaplekki on mõtet kusagilt poest küsida? Juhiukses mõlk.
Ainuke terve iste on kõrvalistujal. Tean, et sellist sisu sai ka teistes Asconades, seega võib juhtuda, et asendus asub siinsamas.
Kellaplokk, algul tahhomeeter ja spidomeeter toimisid kuid selles järjekorras lõpetasid ka nemad töö. Spidotross sai viimati täitsa uus ja peaks ok olema.
Bensiini tasemeanduri küljest oli mass maha mädanenud, parem oleks see uus leida, koos paagiga.
Radiaatoris on enne temp. andurit ummistus.
Kaitsmeplokk on sulanud.
Salongiventikas lärmab ning kaitsmeploki deformeerumisest tulenevalt ei taha alati tööle minna.
Katus roostetab, kordategemiseks peab katuseluugi (seest lae) eemaldama.
Käsipidurikangi kolisemine
Esimesed rattalaagrid
Esimesed valged suunatuled on mõlemad katkised.
Plussid:
Kõikvõimalik Irmscheri kraam on olemas. Rool vajab uut nahka.
Korraliku tehnikaga on ta päris terav.
Juba saadud sõidurõõm ning emotsioon, see auto on mulle väga meeldima hakanud.
Hetkeseis on selline, et garaaz kus tegutsen hakkab nüüd looma, seal on nüüd ruumi ja valgust ning varsti ehk saab sooja ka.
Autost on sisu ehk pehmed tükid eemaldatud, armatuur on veel jäänud, tehnika on veel kõik küljes. Edasi lammutan siis kui seal ruumis sooja saab tekitada. Lähemas tulevikus oleks hea auto täiesti tühjaks rookida ning seejärel kere soodapritsiga üle käia. Liivaprits on ka kindlasti variant kui leian selleks võimaluse. Pisikese kõrvalprojektina viin lõpule ühe kellegi poolt alustatud keregrilli valmistamise, saan seda siis selle auto puhul kohe ka katsetada/kasutada.
Täiendan ilmselt postitust hiljem, kuid mingisugune märk on maas. Mainin ära, et igasugune vihje vajaminevale kraamile on abiks. Eestis tundub Opeli teema üsna vaikne olevat, foorum on fännidel üsna väljasurnud.
Püüan kajastada oma pingutusi ühe Opeli uuele elule aitamisel. Ascona C tundub ilmselt paljudele väga rumal valik millele üldse sentigi kulutada, kuid see konkreetne auto on veidi teistsugune.
Selline ta on täies oma hiilguses, peaaegu täiesti originaalsena.
Auto on müüdud uuena Rootsis, ajaloost midagi kosta ei oska peale selle, et suure tõenäosusega sai seda autot varem näha Tartu kandis. Minu käes on ta pisut üle aasta olnud, algul proovisin müüa kuid siin ta jätkuvalt on.
Sisu on selline
Auto oli aastaid seisnud ning algul käisin ma temast päris ükskõikselt mööda, mul pole Opelite vastu midagi kuid see esiots tundus nii jäle, et see pidi lihtsalt mingi isetehtud stange olema. Mingi hetk taipasin autot lähemalt ka vaadata ning seda mida Irmscher tähendab ma juba teadsin, kiirelt sain ka teada, et neid on üsna vähe tehtud (1399tk). Tegu võiks olla vast ehk kõige "vingema" Asconaga mida diilerilt osta sai, varustusest leiab näiteks kompuutri, istmesoojendused, elektripeeglid soojendusega. Tagaaknalaual olid ka väga ajastutruud Sony kolmeribalised kõlarid mis toimisid ideaalselt, need ma panen sinna veel tagasi.
Primaarne eesmärk sellel tegevusel on õppida. Kavatsen nii mõndagi ise teha. Eelarve on tagasihoidlik, mulle on odavam kulutada aega ja remontida seda mida kannatab.
Suuremad miinused (teadaolevad):
Mootor on veel töötav kuid sealt tuleb päris koledaid helisid, heameelega asendaks järgmisega.
Kere vajab keevitust ja uusi detaile. Kas põhjaplekki on mõtet kusagilt poest küsida? Juhiukses mõlk.
Ainuke terve iste on kõrvalistujal. Tean, et sellist sisu sai ka teistes Asconades, seega võib juhtuda, et asendus asub siinsamas.
Kellaplokk, algul tahhomeeter ja spidomeeter toimisid kuid selles järjekorras lõpetasid ka nemad töö. Spidotross sai viimati täitsa uus ja peaks ok olema.
Bensiini tasemeanduri küljest oli mass maha mädanenud, parem oleks see uus leida, koos paagiga.
Radiaatoris on enne temp. andurit ummistus.
Kaitsmeplokk on sulanud.
Salongiventikas lärmab ning kaitsmeploki deformeerumisest tulenevalt ei taha alati tööle minna.
Katus roostetab, kordategemiseks peab katuseluugi (seest lae) eemaldama.
Käsipidurikangi kolisemine
Esimesed rattalaagrid
Esimesed valged suunatuled on mõlemad katkised.
Plussid:
Kõikvõimalik Irmscheri kraam on olemas. Rool vajab uut nahka.
Korraliku tehnikaga on ta päris terav.
Juba saadud sõidurõõm ning emotsioon, see auto on mulle väga meeldima hakanud.
Hetkeseis on selline, et garaaz kus tegutsen hakkab nüüd looma, seal on nüüd ruumi ja valgust ning varsti ehk saab sooja ka.
Autost on sisu ehk pehmed tükid eemaldatud, armatuur on veel jäänud, tehnika on veel kõik küljes. Edasi lammutan siis kui seal ruumis sooja saab tekitada. Lähemas tulevikus oleks hea auto täiesti tühjaks rookida ning seejärel kere soodapritsiga üle käia. Liivaprits on ka kindlasti variant kui leian selleks võimaluse. Pisikese kõrvalprojektina viin lõpule ühe kellegi poolt alustatud keregrilli valmistamise, saan seda siis selle auto puhul kohe ka katsetada/kasutada.
Täiendan ilmselt postitust hiljem, kuid mingisugune märk on maas. Mainin ära, et igasugune vihje vajaminevale kraamile on abiks. Eestis tundub Opeli teema üsna vaikne olevat, foorum on fännidel üsna väljasurnud.