Ilus töö! Mõni Vene autokollektsionäär pakuks sellise "säilinud prototüübi" eest ilmselt päris head raha. Mis mootor muidu peale sai? Kas 1,2, 1,3 või 1,5 liitrine? ARK-il, ma arvan, sellise sõiduki puhul erilist virisemist olla ei tohiks, kuigi eks ta passi järgi ilmselt ikka null-kaks on. Mul on näiteks korra olnud juhus (vast nii 10 aastat tagasi) näha ühte Mosset, mille esiots oli 2140, tagaots 412/hilisem 408 ja uksed, kui ma õigesti mäletan, ka kõik erinevad. Esimesed olid vist 2140 omad (üks kolmnurkaknaga, teine ilma), tagumistest üks hilisema 412 ja teine varase 412/408 oma. Aga numbrid sel küljes olid ja ringi selle autoga sõideti. Väljast poolt vaadates võiski nuputama jääda, on see siis 408, 412 või 2140/2138.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 10:38 AM ja muutjaks oli nymmik.)
Aitähh tunnustuse eest.
ARK võtab autosid arvele ja passis on ta 2102 ikka, kokkuvõttes on teema sama kui Golfidele topitakse Jetta ninasid või kingcabile Terrano oma jne.
See kui sa paned autole lisatuled ja küljeliistud ei pea ARKi tormama
Kas ta nüüd kohalikele kollektsionääridele meeldib ei tea, kuid Soomes eelmisel nädalavahetusel Ida imede kokkutulekul pakkus ta huvi paljudele, oli ka mõni tõsisem huviline.
Mootor on hetkel doonorilt laenatud 1.3 mis siriseb hästi, kuid nurgas on ikka 03-le mõeldud 1500 vana 2101 kirjaga plokikaanega, kuid see tahab igast lihvi ja uusi tükke saada enne kui häält hakkab tegema.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 11:54 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
Mis mootorisse puutub, siis paraku vähemalt minul puudub info, mis täpselt sellel tehase-originaal-prototüübil kapoti all oli. Null-kolme ennast aga lasti välja lisaks 1,5l mootorile ka 1,2 ja 1,3l mootoritega, viimases lõpus ka juba 1,6l mootoritega (raamatus "Sõiduautod Žiguli" manitsetakse neid õnnelikke, kes sellise mootoriga masina omanikeks saanud, antud mootori väga kõrgeid dünaamilisi omadusi mõistlikult kasutama ). Nii et selles suhtes ei julgeks ma väita, et 1,3l sellel autol n.ö. vale mootor oleks. Küllap oleks tootmisesse mineku korral ka universaalile hakatud peale panema neid mootoreid, mida parajasti laost saada oli.
P.S. Kas järgmise projektina on kavas VAZ 210pool-seitse?
210pool-seitse on selles suhtes vist lihtsam projekt, et 2107 plekid peaks 2104-le paremini istuma. Armatuur ja esiistmed ka ümber visata, vägapalju rohkem neil vist erinevusi pole?
(16-08-2012, 12:05 PM)zazik Kirjutas: 210pool-seitse on selles suhtes vist lihtsam projekt, et 2107 plekid peaks 2104-le paremini istuma. Armatuur ja esiistmed ka ümber visata, vägapalju rohkem neil vist erinevusi pole?
Kui sellist mõtled
Siis neid tehti mingi numbri all lausa tehases Expordiks. 7-nina 5-speed kast ja 7 sisu, tagaiste oli 04 oma aga kaetud seitsme tekstiiliga.
(16-08-2012, 12:05 PM)zazik Kirjutas: 210pool-seitse on selles suhtes vist lihtsam projekt, et 2107 plekid peaks 2104-le paremini istuma. Armatuur ja esiistmed ka ümber visata, vägapalju rohkem neil vist erinevusi pole?
Kui sellist mõtled
Siis neid tehti mingi numbri all lausa tehases Expordiks. 7-nina 5-speed kast ja 7 sisu, tagaiste oli 04 oma aga kaetud seitsme tekstiiliga.
1997 aastal oli õhutõrje divisionis 07 ninaga 04 täitsa olemas. Originaal ilmselt. Aga ei tea mis indeksiga arvel oli.
(29-09-2016, 23:17 PM)Marko Kirjutas: ...
PS tahaksin küsida, et kuidas ajakirjanik, kes ei oska numbrit korrektselt käänata muidu tundus?
[OT on]
Kui jutt on pealkirjast, siis
1) "50" ei ole number, vaid arv (numbrid on 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja kuueteistkümnendsüsteemis lisaks A, B, C, D, E, F),
2) "sõnaühendis selgub kääne nimisõnast ja arvsõna käänet ei ole vaja osutada". Sõnaühend on "50 autolt".
[OT off]