Konsulteeritud sai ka kohalike teadjameestega. Üks variant mida veel välja pakuti, (olla kellelgi olnud), et kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp. Siis pidavat ka kütte valesse kohta pressima.???
Kui see klapp ummistunud/kinni, siis madalsurvepoole rõhk suurem ja muidugi lekked nii etteandepumbast kui ka kõrgsurvepea tihendite vahelt võimenduvad. Korras klapi puhul on käsipumbaga pumbates kuulda, kuidas kütus reduktsioonklappi läbib. Stendimisel on selle pumba puhul ette nähtud madalsurvepoole rõhk 1.8 bar.
Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole. Ehk andis ka see tunda.Ja kui pumba tihendid on veerekese peal siis pole vist palju "ülesurvet" vaja kui tekib leke valesse kohta.
Kui vana filter väga umbes oli, siis võis KS pumba madalsurvepoolel ka rõhk madalam olla kui praegu.
Nende pumpade asenduspäid müükse erineva komplekteeritusega. Vaatasin mõni päeva tagasi poes paari - ühel olid puudu alumise otsa jupid (vedru, hammasrataspuks jne) küll aga olid olemas mõlemad rõngastihendid, teisel oli ka alumine osa komplektne aga tihendeid polnud. Ostsin ise mõni aeg tagasi ühest tuntud netipoest T25 peenfiltri korpuse tihendi, mis pärast nädalast kokkupuudet diisliga üles pundus. Kui seal Poolas remontijatel sarnasest materjalist tihendid kasutada olid, siis võib leke olla üsna tõenäoline.
Kuidas pea alumist tihendit vahetada võib näha siit:
https://youtu.be/pFxo8iZBD5M Ise pole niimoodi proovinud aga tähtis on, et pea hammasratas vahehammasrattaga hambumisest välja ei tule. Vaata ka, et dosaator õiget pidi tagasi läheb, selle soon pole päris keskel. Videos 2:10 juures on näha ka see dosaatori hoova puksi rõngastihend.
Juhul kui see hammasratas ikkagi paigast ära läheb, siis võin vajadusel saata venekeelse juhendi, kuidas seda paika pannakse.
EDIT: 14:35 Kui otsustad pumba lahti võtta, siis ole valmis, et need vanad tihendid teist korda sisse pannes enam pidama ei jää ja tuleb ikkagi asendada