Küsimused t-25A-1 kohta

Küsimus kõrgsurve pumba kohta. Täna lõi  järsku pöörispea pumbal õli sisse valamise korgi rõhutasandusavadest (uuemat tüüpi pump, ilma ülevoolutoruta) kütte välja. Kuni poolte pööreteni on kõik korras aga üle selle hakkab kütet  pritsima. Milles viga? Pöörispea vahetus?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ma pole küll mingi spetsialist aga äkki on hoopis etteandepump läbi.
Vasta

Ma paneks selle lekkiva kütte lihtsalt paaki tagasi jooksma.
Tegu on täiesti toimiva lahendusega ja diisli määrimisomadused on täiesti piisavad selle seadme määrimiseks.
Nagu eespool juba öeldi, siis etteandepumba leke on ka üks võimalus.
Vasta

(25-09-2016, 08:37 AM)2715 Kirjutas:  Ma paneks selle lekkiva kütte lihtsalt paaki tagasi jooksma.
Tegu on täiesti toimiva lahendusega ja diisli määrimisomadused on täiesti piisavad selle seadme määrimiseks.
Nagu eespool juba öeldi, siis etteandepumba leke on ka üks võimalus.

Parim hinna-kvaliteedi suhtega lahendus, kuniks KSP ise normaalselt käib. Kerge rõhk, mis tekib paagipealse ja pumba kõrguste vahest, on ainult kasuks.
Vasta

Pisut täpsustavat infot. Hetkel küte enam ei leki vaid lausa lendab pulseeriva joana korgi rõhutasasndus avast vastu silindrit. Surve on meeletu. Silmaga ei suuda kindlaks teha kas see pritsimine on sünkroonis silindrite tööga, et kas on nüüd pumba pea kutu või on parem variant ja läbi on etteandepump. Samas on KSP töö täiesti normaalne. Käivitub poolest pöördest ja ei haki, ei lötuta. Tegemist on muidugi Poola käsitöömeistrite poolt toodetud pumbaga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ehk on lihtsam vana pumba lennuomadusi proovida ja uus pump peale panna?  Big Grin    Seekord mitte "made in poland forest" kaubamärgiga  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(26-09-2016, 07:18 AM)Daff Kirjutas:  Hetkel küte enam ei leki vaid lausa lendab pulseeriva joana korgi rõhutasasndus avast vastu silindrit. Surve on meeletu...

Lisaks etteandepumbale võib lekkida ka dosaatorit liigutav võll puksis või siis selle puksi rõngastihend. Kui pumba külgmise kaane ära võtad, siis selle taga vasakpoolses ülanurgas läheb see võll sisse. Lekkida võib ka kõrgsurvepea alumine rõngastihend, sellisel juhul peaks töötava mootori korral pilduma kütust kõrgsurvepea hammasratta vahelt. Mõlemaid tihendeid peaks saama vahetada, ilma et midagi paigast ära keerad.

Muidugi saab olla kulunud veel plunzeri dosaatorist allapoole jääv osa, aga siis peab olema mingi võõrkeha (või veest tekkinud rooste) selle äkitselt ära kriipinud.

EDIT 18:28, Tegelikult kui need tihendid nii totaalselt läbi on peaks seda isegi näha olema kui see kaas maha võtta ja käsipumbaga survet anda.
Vasta

Kus asub 25el see koht kus pidureid rohkem peale timmida? Kui see üldse olemas on?
Vasta

Tark raamat juhatab nii:
[Pilt: t760_52-53.jpg]
[Pilt: t760_54-55.jpg]
Vasta

Suured tänud, teine küsimus kus võiks asuda 25el suunatulede relee? Tegu vanema versiooniga millel kapott eest ümar.
Vasta

(02-10-2016, 11:58 AM)SiimL Kirjutas:  Kus asub 25el see koht kus pidureid rohkem peale timmida? Kui see üldse olemas on?
2 sek googeldamist-- t-25 pidurite reguleerimine--  ja vastused olemas ,nojah tänapäeva noorusel lugemisoskus puudulik ja mõtlemisvõimet ka napib.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=40186
Vasta

(27-09-2016, 18:04 PM)corvus Kirjutas:  
(26-09-2016, 07:18 AM)Daff Kirjutas:  Hetkel küte enam ei leki vaid lausa lendab pulseeriva joana korgi rõhutasasndus avast vastu silindrit. Surve on meeletu...

Lisaks etteandepumbale võib lekkida ka dosaatorit liigutav võll puksis või siis selle puksi rõngastihend. Kui pumba külgmise kaane ära võtad, siis selle taga vasakpoolses ülanurgas läheb see võll sisse. Lekkida võib ka kõrgsurvepea alumine rõngastihend, sellisel juhul peaks töötava mootori korral pilduma kütust kõrgsurvepea hammasratta vahelt. Mõlemaid tihendeid peaks saama vahetada, ilma et midagi paigast ära keerad.

Muidugi saab olla kulunud veel plunzeri dosaatorist allapoole jääv osa, aga siis peab olema mingi võõrkeha (või veest tekkinud rooste) selle äkitselt ära kriipinud.

EDIT 18:28, Tegelikult kui need tihendid nii totaalselt läbi on peaks seda isegi näha olema kui see kaas maha võtta ja käsipumbaga survet anda.

Sai paar tundi veedetud selle pumba võimalikku viga tuvastades. (pump ise on aasta vana, arvatavasti Made in Poland, Pm Kaubamaja poolt tarnitud). 
Lasin pumba kuivaks ja juhindusin ülalpool olevast juhendist. Aga pumpa või tuurita palju tahad ei hakka silma kusagilt mingeid lekkeid. Läks uus õli sisse ja jääme ootama edasisi üllatusi.

Konsulteeritud sai ka kohalike teadjameestega. Üks variant mida veel välja pakuti, (olla kellelgi olnud), et kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp. Siis pidavat ka kütte valesse kohta pressima.???

Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole. Ehk andis ka see tunda.Ja kui pumba tihendid on veerekese peal siis pole vist palju "ülesurvet" vaja kui tekib leke valesse kohta.
Olgu mis on aga igav vene massinatega ei hakka.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(03-10-2016, 11:13 AM)Daff Kirjutas:  ... kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp.

Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole.
...

Rõhuklapp ikka - see vedruga kuul määrab etteandesurve.

Miskaudu praegu üleliigne kütus siis paaki satub?
Vasta

Ükskõik millises hüdrosüsteemis (jajah, kütuse etteanne on ka hüdraulika) muutuste tegemine vajab hoolikat kalkuleerimist. Joonesta omale vana ja uue olukorra põhimõtteskeemid paberile ja mõtle korralikult läbi!
Kohe pumpa vahetama tormata pole vaja.
Viga tuleb alati otsida sealt, kus viimati kruvikeeraja sees käis Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

[quote pid='403514' dateline='1475487677']

Rõhuklapp ikka - see vedruga kuul määrab etteandesurve.

Miskaudu praegu üleliigne kütus siis paaki satub?
[/quote]

Hetkel läheb üleliigne kütus pumba peast rõhuklappi kaudu otse paaki. Originaalist läheb see voolik etteande pumba imipoolele ja kütus hakkab pumbas ringlema aga kui filtrid jubima hakkasid sai tõstetud paaki sest nii oli lihtsam õhutada ja sedasi ta jäänud on.
Põhimõtteliselt on kontuur sama kui MTZ tüüpi masinatel ning võrreldes 25 originaal kontuuriga on tagasivool isegi suurem kui originaalist ette nähtud, kus tagasivool oli filtri pealt läbi imepeene ava mis võis ehk 0,5mm olla.
Sellepärast mulle tundub, et vastutuse peavad enda peale võtma rõhuklapp ja mingi tihend mida hetkel pole veel tuvastatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kellegil kogemusi temperatuuri näidiku ühendamisest? Kui jep siis mingeid vihjeid kuidas 0st peale panna?
Vasta

No alustame sellest mis kell sul on ja mille temperatuuri sa tahad jälgida?
Vasta

Konsulteeritud sai ka kohalike teadjameestega. Üks variant mida veel välja pakuti, (olla kellelgi olnud), et kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp. Siis pidavat ka kütte valesse kohta pressima.???

Kui see klapp ummistunud/kinni, siis madalsurvepoole rõhk suurem ja muidugi lekked nii etteandepumbast kui ka kõrgsurvepea tihendite vahelt võimenduvad. Korras klapi puhul on käsipumbaga pumbates kuulda, kuidas kütus reduktsioonklappi läbib. Stendimisel on selle pumba puhul ette nähtud madalsurvepoole rõhk 1.8 bar.

Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole. Ehk andis ka see tunda.Ja kui pumba tihendid on veerekese peal siis pole vist palju "ülesurvet" vaja kui tekib leke valesse kohta.

Kui vana filter väga umbes oli, siis võis KS pumba madalsurvepoolel ka rõhk madalam olla kui praegu. 
Nende pumpade asenduspäid müükse erineva komplekteeritusega. Vaatasin mõni päeva tagasi poes paari - ühel olid puudu alumise otsa jupid (vedru, hammasrataspuks jne) küll aga olid olemas mõlemad rõngastihendid, teisel oli ka alumine osa komplektne aga tihendeid polnud. Ostsin ise mõni aeg tagasi ühest tuntud netipoest T25 peenfiltri korpuse tihendi, mis pärast nädalast kokkupuudet diisliga üles pundus. Kui seal Poolas remontijatel sarnasest materjalist tihendid kasutada olid, siis võib leke olla üsna tõenäoline.

Kuidas pea alumist tihendit vahetada võib näha siit: https://youtu.be/pFxo8iZBD5M  Ise pole niimoodi proovinud aga tähtis on, et pea hammasratas vahehammasrattaga hambumisest välja ei tule. Vaata ka, et dosaator õiget pidi tagasi läheb, selle soon pole päris keskel. Videos 2:10 juures on näha ka see dosaatori hoova puksi rõngastihend.
Juhul kui see hammasratas ikkagi paigast ära läheb, siis võin vajadusel saata venekeelse juhendi, kuidas seda paika pannakse.
EDIT: 14:35 Kui otsustad pumba lahti võtta, siis ole valmis, et need vanad tihendid teist korda sisse pannes enam pidama ei jää ja tuleb ikkagi asendada
Vasta

(04-10-2016, 13:43 PM)corvus Kirjutas:  Konsulteeritud sai ka kohalike teadjameestega. Üks variant mida veel välja pakuti, (olla kellelgi olnud), et kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp. Siis pidavat ka kütte valesse kohta pressima.???

Kui see klapp ummistunud/kinni, siis madalsurvepoole rõhk suurem ja muidugi lekked nii etteandepumbast kui ka kõrgsurvepea tihendite vahelt võimenduvad. Korras klapi puhul on käsipumbaga pumbates kuulda, kuidas kütus reduktsioonklappi läbib. Stendimisel on selle pumba puhul ette nähtud madalsurvepoole rõhk 1.8 bar.

Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole. Ehk andis ka see tunda.Ja kui pumba tihendid on veerekese peal siis pole vist palju "ülesurvet" vaja kui tekib leke valesse kohta.

Kui vana filter väga umbes oli, siis võis KS pumba madalsurvepoolel ka rõhk madalam olla kui praegu. 
Nende pumpade asenduspäid müükse erineva komplekteeritusega. Vaatasin mõni päeva tagasi poes paari - ühel olid puudu alumise otsa jupid (vedru, hammasrataspuks jne) küll aga olid olemas mõlemad rõngastihendid, teisel oli ka alumine osa komplektne aga tihendeid polnud. Ostsin ise mõni aeg tagasi ühest tuntud netipoest T25 peenfiltri korpuse tihendi, mis pärast nädalast kokkupuudet diisliga üles pundus. Kui seal Poolas remontijatel sarnasest materjalist tihendid kasutada olid, siis võib leke olla üsna tõenäoline.

Kuidas pea alumist tihendit vahetada võib näha siit: https://youtu.be/pFxo8iZBD5M  Ise pole niimoodi proovinud aga tähtis on, et pea hammasratas vahehammasrattaga hambumisest välja ei tule. Vaata ka, et dosaator õiget pidi tagasi läheb, selle soon pole päris keskel. Videos 2:10 juures on näha ka see dosaatori hoova puksi rõngastihend.
Juhul kui see hammasratas ikkagi paigast ära läheb, siis võin vajadusel saata venekeelse juhendi, kuidas seda paika pannakse.
EDIT: 14:35 Kui otsustad pumba lahti võtta, siis ole valmis, et need vanad tihendid teist korda sisse pannes enam pidama ei jää ja tuleb ikkagi asendada
Juhul kui see hammasratas ikkagi paigast ära läheb-- milline hammakas,vaatasin videot ja ei hakanud nagu silma hammasratast?
Vasta

(04-10-2016, 07:01 AM)huvi5 Kirjutas:  No alustame sellest mis kell sul on ja mille temperatuuri sa tahad jälgida?

Sain korda juba Smile

Kuidas täpsemalt suunatulede ühendamine käib? Jah on erinevaid pilte olemas aga ei saa täpsemalt aru neist. Relee jms on olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne