VW Golf II 2.6l V6
#1

Kuna eelmine turbogolf läks kauakestnud piinade tulemusena oodatult hingusele siis pole midagi parata, nagu eesti ei saa läbi lätita ei saa ise läbi golfita. Miski selle masina puhul lihtsalt tõmbab ligi, näeb välja ju selline hädapätakas et sellest ei saa tuimalt mööduda, armasta või vihka, külmaks ei jäta kedagi. 
Kere sai toodud viljandist, eelnevalt olnud TDI ning eestis arvel pole. Üldiselt enam vähem seisukorras, vähemalt uut põhja ja karpe ei pea hakkama alla keevitama nagu eelneva golfi puhul. Puudu on esimene tulede raam ja plastikvõre. Kui kellegil mõni golf varuosadeks - andke märku. 
 Mootor pärineb siis AUDI C4 pealt ehk V6 2.6l 110kw.   Kuna sama marki mootorit olen nooremana kasutanud jääraja sõitmiseks siis käin sama sissetallatud rada.  2.4 kaaned oleks alustuseks päris hea valik aga kuna aega pole üleliia(st et ega tali taeva jää ja käes juba sügis) siis esialgu jääb nii nagu on. Uued nukad ja kaks garretit on ka riiulis igaks juhuks, esialgu jääb juhitav aju(VEMS vast seekord mitte, prooviks hiina analoogi) ning seekord eriti tagasihoidlik 50hp NOS nätakas ka juurde... nii igaks juhuks, muidu äkki veel jääb see mootor kestma. ;Wink   Muud erilist nagu polegi, kui masin saab mootoriga edukalt paaritatud siis uus võõba selga, piigid alla ja tuld.

Golfi küljest annan ära kõik üleliigse mis sõitmist ei sega, polstrid, tagumised istmed, paak, stanged jne...    Audi küljest saab samuti kõik mida mootori tööks vaja pole ehk kõik kere koos dokumentidega(arvel ja ülevaatus ka tehtud aga kere suht mäda) 

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Miks nelja uksega toorik?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

(24-09-2016, 23:19 PM)Marko Kirjutas:  Miks nelja uksega toorik?

Sest kuue uksega isendid olid otsas  Big Grin
Kahe uksega golfe kõik rajad täis, vehelduseks mõni nö viie uksega isend ka sekka. Ega suurt vahet ei ole tegelikult.Tagumised uksed lõikab nagunii seest tühjaks ja keevitab kinni, läbi tagumiste uste tuleb mõlemaltpoolt sisse tuuletunnel mis pagassis olevat radikat jahutama hakkab.  Viieukselisele on puur ka olemas, iseasi kas seda üldse sisse panen. Võibolla peaks ettepoole ikkagi uue turvakaare ja piilaripostid vaid tegema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

Mitu ratast millistes otstes vedama hakkavad?  Toungue
Vasta
#5

Mis on toimiv hiina analoog mootori juhtimisele?
Vasta
#6

(24-09-2016, 22:45 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuna eelmine turbogolf läks kauakestnud piinade tulemusena oodatult hingusele siis pole midagi parata, nagu eesti ei saa läbi lätita ei saa ise läbi golfita. Miski selle masina puhul lihtsalt tõmbab ligi, näeb välja ju selline hädapätakas et sellest ei saa tuimalt mööduda, armasta või vihka, külmaks ei jäta kedagi. 
Kere sai toodud viljandist, eelnevalt olnud TDI ning eestis arvel pole. Üldiselt enam vähem seisukorras, vähemalt uut põhja ja karpe ei pea hakkama alla keevitama nagu eelneva golfi puhul. Puudu on esimene tulede raam ja plastikvõre. Kui kellegil mõni golf varuosadeks - andke märku. 
 Mootor pärineb siis AUDI C4 pealt ehk V6 2.6l 110kw.   Kuna sama marki mootorit olen nooremana kasutanud jääraja sõitmiseks siis käin sama sissetallatud rada.  2.4 kaaned oleks alustuseks päris hea valik aga kuna aega pole üleliia(st et ega tali taeva jää ja käes juba sügis) siis esialgu jääb nii nagu on. Uued nukad ja kaks garretit on ka riiulis igaks juhuks, esialgu jääb juhitav aju(VEMS vast seekord mitte, prooviks hiina analoogi) ning seekord eriti tagasihoidlik 50hp NOS nätakas ka juurde... nii igaks juhuks, muidu äkki veel jääb see mootor kestma. ;Wink   Muud erilist nagu polegi, kui masin saab mootoriga edukalt paaritatud siis uus võõba selga, piigid alla ja tuld.

Golfi küljest annan ära kõik üleliigse mis sõitmist ei sega, polstrid, tagumised istmed, paak, stanged jne...    Audi küljest saab samuti kõik mida mootori tööks vaja pole ehk kõik kere koos dokumentidega(arvel ja ülevaatus ka tehtud aga kere suht mäda) 

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]
Minul klassivend tuuninud, remontinud neid Golfe ringrajale aastaid.(peamiselt mootorid, ja käimakastid)Kui mingit spetsiifilist abi vaja, viin Teid PS kokku
Vasta
#7

(27-09-2016, 21:48 PM)linnuke Kirjutas:  Minul klassivend tuuninud, remontinud neid Golfe ringrajale aastaid.(peamiselt mootorid, ja käimakastid)Kui mingit spetsiifilist abi vaja, viin Teid PS kokku

Arvad, et klassivend soovib pisut lisaharidust?  Big Grin

See V6, 2,6 koos vemside ja nitroga on juba tõesti päris kõva pauk.
Rada ilmselgelt ei ole "tabasalu kardirada" vaid kiirused läevad üle 100km tunnis ikka mitu korda, et piik ja see mootorijõud omavahel tööle hakkaks.

NOS-i olen elus ühe korra ka ise peale ehitanud, kaheliitrine esiveoline turbokas hakkas ikka 100ja juures kuival maanteel ujuma nagu tali oleks õues... Cool
Düüside mõõte enam ei mäleta, aga mingitest võrri omadest said nad tehtud ja töötasid küll. Koostöös Alas Kuuli elektriliselt juhitava klapiga.

........

Aga edu ehituses ning ehk juba sel talvel õnnestub ka kunagi selle kurja Golfiga end joonele panna...
(mul tagasihoidlik 83kw ja samuti esivedu. Kere umbes sama, ehk Audi B3 coupe)

[Pilt: picture-904_vaiksem.jpg]

Võidab sport!
Vasta
#8

Uus projekt tallinn, nagu to jumz mis pidi omale elektriga juhitavad jagajad ja kõik jutud saama.  Big Grin
Vasta
#9

(02-10-2016, 22:16 PM)huvi5 Kirjutas:  Uus projekt tallinn, nagu to jumz mis pidi omale elektriga juhitavad jagajad ja kõik jutud saama.  Big Grin

Peale selle lisasin veel gps mooduli ja palju muud.... aga see juba teine teema. Tõsi küll toorikuks võtsin selle 71 aasta jumzi asemele 80ndate mudeli kuid laias laastus üks ja sama. Kes käinud see näinud kuid siin kajastada pole kõike jõudnud, ei viibi ka pidevat eestis et kõigest ettekannet võiks teha... Seega oli miskit öelda ka või põrkad niisama? 

Aga golfist. Nädalavahetusel käisin Lahti autonäitusel kust sain lõpuks kauaoodatud kastitäie vidinaid ühe audiguru laost. 
Algul oli plaan soetada Vems'i plaat toorikuks ja sinna juurde bummeri M1.2  55pinniga aju ning sain kontakti kellel pidi olema vajaminev kraam. Helistasin rootsi ja räääkisin jutu ära, vastuseks kõlas et ära näe vaeva, üritus ei vääri loorbereid ning eraldas päris hea diiliga mulle eelseadistatud TATECH'i selle 2.6 lidru jaoks. Jääb ka arenemisruumi mootori jaoks... aga jäärajale vast piisab sellestki. 
Juurde tuleb soetada veel Tatech'i lehelt paar andurit mida ei saa teistega asendada. Lubas saata ka vana aju jaoks mooduli millega võiks proovida orginaal aju üle kirjutada ja seadistatavaks muuta. Kuna elektroonika ei ole see millega leib lauale tuleb siis siinkohal tänud kõigile kes jõu ja nõuga abiks olnud. 
Lahtis oli vaadata aga nii mõndagi, kes soovib uudistada siis pilte näeb siit albumist: Autot ja Viihde 2016

Asfaldil sõiduks sai ka laiemat jooksu juurde soetatud. 8" ja 10" laiad plekid on eelnevast ajast olemas, seekord aga midagi turskemat.
[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Ma usun et toda jumzi tahaks ka teised foorumlased näha, ootame kõik koos siiski ettekannet, kui austatud isand MsLuik aega leiab.
Vasta
#11

Ega Sa ometi seda rulli ette tõsiselt ei mõtle Rolleyes
Vasta
#12

Viimase G2-ga paras põldu rullida Big Grin
Ja progeaju teemal ootan palju pilte ja joonistusi Smile
Teemaalgatajale kuhajaga seda tahet, mis teeb surnudrauast ka elulooma Smile
Vasta
#13

Sellise "setup'iga" pūhivad su esirattad koos mootoriga omasuunas Big Grin Big Grin
Vasta
#14

(03-10-2016, 22:00 PM)huvi5 Kirjutas:  Ma usun et toda jumzi tahaks ka teised foorumlased näha, ootame kõik koos siiski ettekannet, kui austatud isand MsLuik aega leiab.

Pikem ja põhjalikum jutt tuleb kunagi hiljem kui pill arvele saadud ja ülevaatus tehtud. Aga seniks on võimalik igal huvilisel tulla oma silmaga kaema, asukoht nagu ikka Tartumaa Kaimi, Kavilda oru kalda peal...



(03-10-2016, 22:09 PM)linnuke Kirjutas:  Ega Sa ometi seda rulli ette tõsiselt ei mõtle Rolleyes

Mõtlen ja kuidas veel Wink
Raia rulli hakkasin austama siis kui audru rajal eelmise golfiga tuli kruvist väljudes poole gaasiga solgutada, lätlane andis proovida enda 10" laia jooksu... Voh asjal hoopis teine jume.  Masin tutsas ikka tunduvalt kiiremalt kruvides edasi.
Kruusa ja krossirehvidega on eestis küll tuuga, DMACK'i rehve saab enam vähem hinnaga aga mõõtude valik on ikka väga kesine. 
Asfaltile slikke saab veel aga näiteks kulbilohu rajale mis asub minust ca 10km kaugusel ei oska kohe midagi asjalikku alla pista.. 
Õnneks rallisõitja ei ole ja põhiline on enda jäärada ja et oleks FUN nagu Priit tavatseb ikka öelda. Wink
Piike ikka leiab.
Ahjaa, Audi tegi ka täna viimased kiiremad ringid koos muditud orginaal ajuga ja puhkab nüüd garaasis, tehtud viimane ärasaatmine ja hingamisaparaat on nüüdseks lahti ühendatud. Rohkem see audi enam omal jõul ei liigu ehk saadaval endiselt palju osi kes soovib.
[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

1 küsimus: Milleks seda ristsugutist vaja on?
Vasta
#16

(10-10-2016, 23:19 PM)autojuht Kirjutas:  1 küsimus: Milleks seda ristsugutist vaja on?

Sest Luigel on igav. Big Grin

Teeröövel on puhtaks küürit, solenoidjaguritega jumpstükk valmis. Mujal minnakse selle peale golfi mängima, meil hakkab üks mees Golfi ehitama. Nurmaalne. Cool
Vasta
#17

(11-10-2016, 08:23 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-10-2016, 23:19 PM)autojuht Kirjutas:  1 küsimus: Milleks seda ristsugutist vaja on?

Sest Luigel on igav. Big Grin

Kas nüüd just vaja aga küsiks vastu et miks mitte?   
Rajal meeldib sõitmas käia ning nokitseda meeldib ka...   talv tulemas ja jäärajale väikest punni oleks vaja.
Igav nüüd just ei ole, tegemist küllalt ja rohkem veel aga sügisõhtud on ka maru pikad mil väljas suurt miskit teha ei taha, seega nö tubane projekt on paras vaheldus päevastele toimetustele.

Aga miks just V6 mootor. V6 puhul meeldib kui mahedalt need mootorid käivad ja milline jõu varu neis peitud. Selle väikse raha eest üks parimaid. 
 Küsiks teilt et mis on see eripära mis eristab V6 ja V10 teistest mootoritest?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#18

(11-10-2016, 10:44 AM)mlsluik Kirjutas:  Küsiks teilt et mis on see eripära mis eristab V6 ja V10 teistest mootoritest?

Kas need mitte sisemiselt tasakaalus ole vändakaelte paigususe tõttu?

EDIT: Ei paista olema... Pehmeim on 60kraadise silindritevahelise nurgaga V6, kuid ka siin jäävad II taseme jõud tasakaalustamata.
Vasta
#19

(11-10-2016, 10:44 AM)mlsluik Kirjutas:  Aga miks just V6 mootor. V6 puhul meeldib kui mahedalt need mootorid käivad ja milline jõu varu neis peitud. Selle väikse raha eest üks parimaid. 
 Küsiks teilt et mis on see eripära mis eristab V6 ja V10 teistest mootoritest?

Seda, miks sellist asja vaja on, ma saan suurepäraselt aru.  Olematu kaaluga golfi peal veel eriti.
Ma olen kunagi ühe 120kw kaheliitrise pisikesele Peugeot 205-le peale toppinud ja sõiduelamus oli täitsa omapärane...Korraliku, uue rehviga kadus isegi alajuhitavus, mis vanade rehvidega kippus kallale.

Aga mis neid mootoreid siis eristab? Ma ka oletan, et mingi balansivärk...
Vasta
#20

(11-10-2016, 10:44 AM)mlsluik Kirjutas:   Küsiks teilt et mis on see eripära mis eristab V6 ja V10 teistest mootoritest?

Küsimus peaks ehk täpsem olema. Suvalisest R-, B- või W- mootorist eristab V Smile
Võrreldes teiste V-mootoritega (V2, V4, V8, V12, V16) eristab ühest suurem paaritu arv silindreid kummalgi pool.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne